Forum Suzuki SV - SVforum.pl
https://svforum.pl/

Synchro Przepsytnic K3 - wybór wakuometru.
https://svforum.pl/viewtopic.php?f=23&t=99
Strona 7 z 7

Autor:  Czyzo [ 5 lip 2016, o 18:25 ]
Tytuł:  Re: Synchro Przepsytnic K3 - wybór wakuometru.

Kill switch :] , Dzięki panczo1922 :piwo:

Autor:  panczo1922 [ 6 lip 2016, o 22:05 ]
Tytuł:  Re: Synchro Przepsytnic K3 - wybór wakuometru.

Mała rzecz a cieszy :jupi:

Autor:  karuk [ 21 lip 2016, o 19:20 ]
Tytuł:  Re: Synchro Przepsytnic K3 - wybór wakuometru.

Pytanko,

Nie bardzo wiem jak się za to zabrać w moim K8, bo jak zacząłem synchronizację, to olej, który zalałem poszedł do tylnego cylindra i został przepalony - coś mam chyba nie tak.

Do tego nie bardzo rozumiem w jaki sposób mam dokonać synchronizacji przy pomocy "air screw", skoro są dwie.
Ponadto z tego co rozumiem w SVkach przed 2007 regulujecie śrubką "nr 3" czyli tą od "throttle link rod" - w manualu dla k7 i późniejszych napisane jest, że tych śrub nie wolno ruszać (co akurat zrobiłem, zresztą z takim skutkiem, że teraz silnik nie wkręca mi się na 3,5k rpm jak jest nagrzany) - nie wiem jak to mam zrobić i zastanawiam się czy uda mi się to ogarnąć, czy czeka mnie wizyta w serwisie Suzuki.

Autor:  Czyzo [ 21 lip 2016, o 20:53 ]
Tytuł:  Re: Synchro Przepsytnic K3 - wybór wakuometru.

Co do regulacji K7 wzwyż nic ci nie doradzę, ale w kwestii wsysania oleju to radę techniczną mam, włóż w wężyk kulkę z łożyska wiankowego, ona zatrzyma olej przed wessaniem :]

Autor:  grisha [ 22 lip 2016, o 09:54 ]
Tytuł:  Re: Synchro Przepsytnic K3 - wybór wakuometru.

karuk napisał(a):
Pytanko,

Nie bardzo wiem jak się za to zabrać w moim K8, bo jak zacząłem synchronizację, to olej, który zalałem poszedł do tylnego cylindra i został przepalony - coś mam chyba nie tak.

Do tego nie bardzo rozumiem w jaki sposób mam dokonać synchronizacji przy pomocy "air screw", skoro są dwie.
Ponadto z tego co rozumiem w SVkach przed 2007 regulujecie śrubką "nr 3" czyli tą od "throttle link rod" - w manualu dla k7 i późniejszych napisane jest, że tych śrub nie wolno ruszać (co akurat zrobiłem, zresztą z takim skutkiem, że teraz silnik nie wkręca mi się na 3,5k rpm jak jest nagrzany) - nie wiem jak to mam zrobić i zastanawiam się czy uda mi się to ogarnąć, czy czeka mnie wizyta w serwisie Suzuki.


W K8, regulacje przepustnic robisz tylko jedna śrubką, jak wrócę do domu to wstawię fotkę z manuala haynes'a. A żeby nie wciągało oleju, to tak jak kolega powyżej napisał, albo użyć dłuższą rurkę.

Autor:  karuk [ 23 lip 2016, o 01:16 ]
Tytuł:  Re: Synchro Przepsytnic K3 - wybór wakuometru.

Dzięki za podpowiedzi, ale umówiłem się do mojego motocyklowego magika i pomoże mi ogarnąć temat.

Przy okazji powiem, że ustawiłem na słuch i pomimo, że zaciąga olej i tak mam wrażenie, że pracuje lepiej, równiej, a do tego ustabilizowały mi się wolne obroty.

Autor:  grisha [ 24 lip 2016, o 19:45 ]
Tytuł:  Re: Synchro Przepsytnic K3 - wybór wakuometru.

Wrzucam instrukcję synchronizacji przepustnic, do modeli K3 w górę(w K8 jest tak samo jak w K7)
Obrazek
Obrazek
Obrazek
A tu zdjęcie tej śrubki, którą robi się synchronizację:
Obrazek

Mam nadzieję, że pomogłem. Operacja jest naprawdę prosta i każdy sobie z nią poradzi

Autor:  karuk [ 29 lip 2016, o 14:10 ]
Tytuł:  Re: Synchro Przepsytnic K3 - wybór wakuometru.

grisha napisał(a):
[...] do modeli K3 w górę(w K8 jest tak samo jak w K7)
[...]


K7 i nowsze robi się inaczej - zamiast kręcić śrubką przy "throttle rod" reguluje się dwie śrubki "air screw" znajdujące się przy przewodach idących do zaworu obrotów jałowych (ISCV).

Autor:  grisha [ 30 lip 2016, o 14:32 ]
Tytuł:  Re: Synchro Przepsytnic K3 - wybór wakuometru.

karuk napisał(a):
grisha napisał(a):
[...] do modeli K3 w górę(w K8 jest tak samo jak w K7)
[...]


K7 i nowsze robi się inaczej - zamiast kręcić śrubką przy "throttle rod" reguluje się dwie śrubki "air screw" znajdujące się przy przewodach idących do zaworu obrotów jałowych (ISCV).


Widze ze kolega nie przeczytal tego co wrzucile. Tak, mowimy o tej samej śrubce zaznaczonej strzalka na 4 zdjeciu (tak znajduje sie ona przy przewodzie ISC jak mowisz)
I ostatnie, w K7 i K8 robi sie wszystko tak samo.

Autor:  tomurbanowicz [ 24 sie 2016, o 08:01 ]
Tytuł:  Re: Synchro Przepsytnic K3 - wybór wakuometru.

TastPiotr napisał(a):
No i zrobiłem xD

Można prosić o fotki?

Autor:  tomurbanowicz [ 26 sie 2016, o 05:30 ]
Tytuł:  Re: Synchro Przepsytnic K3 - wybór wakuometru.

Ogarnąłem home edition wakuometr - dzięki za tutka, przepustnice zsynchronizowane. Ja użyłem oleju przekladniowego o czerwonym kolorze. U mnie najtrudniej było włożyć rurkę do przedniego kroćca, ale po usztywnieniu rurki metalowa rurką poszlo elegancko, ale następnym razem wyprowadzę sobie kawałek wężyka paliwowego z tego kroćca gdzieś w lepsze miejsce.

Autor:  Haskon [ 16 cze 2017, o 11:06 ]
Tytuł:  Re: Synchro Przepsytnic K3 - wybór wakuometru.

Siemka,

Mam mały problem wziąłem się dzisiaj za synchro w sv 650 k4 i mam duzy luz na przepustnicach STV praktycznie sam sobie otwieram i zamykam bez krecenia śrubką...
W czym moze problem ?
Podejrzewam ze w silniczku cos jest nie tak :/

Autor:  taszu [ 15 lip 2018, o 11:07 ]
Tytuł:  Re: Synchro Przepsytnic K3 - wybór wakuometru.

Witam.
Moze ma ktoś z Was zdjęcia do opisu TastPiotra z tego wątku?

Autor:  grzesiek.p [ 15 lip 2018, o 12:25 ]
Tytuł:  Re: Synchro Przepsytnic K3 - wybór wakuometru.

Kolega acinr_PL może jeszcze gdzieś ma w pdf zapytaj bardzo fajnie opisane i pokazane, mam na telefonie ale jakoś nie da rady przesłać...

Autor:  acinr_PL [ 15 lip 2018, o 15:40 ]
Tytuł:  Re: Synchro Przepsytnic K3 - wybór wakuometru.

Odświeżam
https://drive.google.com/file/d/1crD_3s ... p=drivesdk

Autor:  Yoro [ 15 lip 2018, o 17:46 ]
Tytuł:  Re: Synchro Przepsytnic K3 - wybór wakuometru.

Super, te wartości pasują też do k4 :)?

Autor:  taszu [ 16 lip 2018, o 06:35 ]
Tytuł:  Re: Synchro Przepsytnic K3 - wybór wakuometru.

Dzięki wielkie chłopaki

Autor:  gawior [ 18 maja 2022, o 20:14 ]
Tytuł:  Re: Synchro Przepsytnic K3 - wybór wakuometru.

Czy ma ktoś może całość regulacji że zdjęciami , fotorelacji jaka zrobił ancir_pl ?
Zakupiłem forumowa SV1000S i trochę niedomaga z obrotami itp.
Jak zimny, to po odpaleniu na granicy gaśnięcia i gaśnie po zostawieniu motocykla, jak nie przytrzymamy lekko gazu na manetce, aż złapie jakiejś temperatury, ale i wtedy silnik pracuje, jak by miał zgasnąć. Jak się nagrzeje, to w mieście np. na światłach na neutralu trzyma wartość ~1500rpm, a po wciśnięciu sprzęgła obroty spadają na te ~1300rpm ( czy tak to ma być ? ).

Strona 7 z 7 Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/