Forum Suzuki SV - SVforum.pl
https://svforum.pl/

Synchro Przepsytnic K3 - wybór wakuometru.
https://svforum.pl/viewtopic.php?f=23&t=99
Strona 5 z 7

Autor:  lasooch [ 26 lut 2013, o 00:45 ]
Tytuł:  Re: Synchro Przepsytnic K3 - wybór wakuometru.

Arek1 napisał(a):
porucznikborewicz napisał(a):
Arek1 napisał(a):
Z tego co jest na forum, a dzisiaj synchronizowałem przepustnice zgodnie z forumowymi wytycznymi to nie trzeba. Dopiero przy ustawianiu TPS, którą to czynność wykonujemy po synchronizacji przepustnic zwieramy styki w złączu diagnostycznym.

w tym temacie nic o tym nie ma ale wydaje mi się że gdzieś sie lasooch wypowiadał, że w trybie diagnostycznym jedna przepustnica jest blokowana i wtedy powinno się robić regulację, bo inaczej komputer podczas naszych zmian manipuluje sobie ustawieniami. To całkiem możliwe, bo mi przy tym ustawieniu bez zwartego złącza szło jak ku*wie w deszcz.


Ja dzisiaj miałem drugie podejście do tematu. (Pierwsze było w sobotę, ale poległem z kapturkami na krućcach). Zrobiłem wszystko zgodnie z poradnikiem kolegi TastPiotr, z pierwszej strony tego wątku. Rzeczywiście po podłączeniu "U-urządzenia" poziomy były rozjechane, ale wystarczyło kilka minut delikatnej regulacji i udało się ustawić właściwy poziom. Dla mnie najtrudnieszy był demontaż osłon na krućcach. Miejsca tam jest jak dla mojego 3 latka, a nie dla mnie, ale po ponad godzinie zabawy udało się zdjąć dwa kapturki gumowe...
Najlepiej chyba będzie zwrócićsię do Lasoocha z zapytaniem, bo tak to możemy przet tydzień wymieniać się poglądami, a i tak nie będziemy do końca pewni swego...
Pozdrawiam i liczę na to, że nie będę musiał powtarzać regulacji w trybie diagnostycznym... B)


Aż zajrzałem w serwisówkę. Rozdział 5 - fuel system and throttle body. Strona 28 obrazek na dole - jest pokazane jak robić synchronizację STV czyli "drugich" przepustnic, tych sterowanych elektrycznie - od tego zaczynamy. Mierzymy suwmiarką ich położenie względem obudowy i w razie potrzeby śrubką korygujemy. Dopiero potem bierzemy się za właściwe przepustnice. W serwisówce do SV650 nic nie widzę, by kazali robić to w dealer modzie, natomiast z tego co pamiętam, to w serwisówce do v-stroma już jest to zaznaczone, a układ wtryskowy jest identyczny. O co chodzi? Jeśli będziemy sobie po prostu kręcić śrubką, zmieniając wzajemne położenie przepustnic na zapalonym silniku, to komputer będzie nam przeszkadzał. My będziemy kręcić śrubką "w lewo", a komputer sterując drugimi przepustnicami (STV), będzie starał się zniwelować nasze manualne zmiany. I tak do usranej śmierci, co kolega wyżej ładnie opisał, że idzie jak ku*wie w deszcz ;) Ale jest też druga opcja - przyjemniejsza. Zwierając dwa styki w kostce wprowadzamy dealer mode. Odpalamy silnik, a drugie przepustnice STV nie ruszają się, stoją pionowo otwarte na 100% i w niczym nam nie przeszkadzają. Regulujemy więc sobie synchronizację głównych przepustnic tak, jakbyśmy mieli zwykłe gaźniki i wtedy trwa to pół minuty. Jak ktoś nie wierzy, to proponuję samemu się przekonać, zrobić sobie synchro raz tak, raz srak, porównać nawet na słuch, kiedy motocykl równiej pracuje i samemu wyciągnąć wnioski :)

Autor:  porucznikborewicz [ 26 lut 2013, o 01:01 ]
Tytuł:  Re: Synchro Przepsytnic K3 - wybór wakuometru.

Ja spróbuję tak na wiosnę, bo jak regulowałem jesienią to równie dobrze mógłbym bez ururki regulować - raz się wstrzeliłem na słuch dobrze i wtedy najlepsza reakcja na gaz była i tak zostawiłem. Wtedy na ururce pokazywało cuda - raz w jedną raz w drugą ssało słupek, do tego każde pokręcenie śrubą to reakcja na rurce z opóźnieniem. Wkurzyłem się, zdjąłem do dziadostwo i wyregulowałem na słuch. Teraz chętnie przetestuję na złączu zwartym. Dzięki lasooch :)

Autor:  TomK [ 26 lut 2013, o 20:45 ]
Tytuł:  Re: Synchro Przepsytnic K3 - wybór wakuometru.

porucznikborewicz napisał(a):
Ja spróbuję tak na wiosnę, bo jak regulowałem jesienią to równie dobrze mógłbym bez ururki regulować - raz się wstrzeliłem na słuch dobrze i wtedy najlepsza reakcja na gaz była i tak zostawiłem. Wtedy na ururce pokazywało cuda - raz w jedną raz w drugą ssało słupek, do tego każde pokręcenie śrubą to reakcja na rurce z opóźnieniem. Wkurzyłem się, zdjąłem do dziadostwo i wyregulowałem na słuch. Teraz chętnie przetestuję na złączu zwartym. Dzięki lasooch :)


Też tak miałem jak próbowałem zrobić synchro z założonym filtrem i air-boxem. Jak ściągłem pokrywe air-boxa i usunąłem filtr powietrza to też synchronizacja trwała 30 sekund. W serwisówce nawet piszą o całkowitym usunięciu air-boxa a podpiąć tylko czujniki i zawory. Ja zostawiłem dolną część airboxa z czujnikami na miejscu.

W takiej kolejności trzeba to wszystko wykonać:
1. Synchronizacje STV (jak napisał wcześniej Lasooch)
2. Ustawienie STP (przestawi się po zmianie ustawienia STV)
3. Synchronizacja przepustnic
4. Ustawienie TP (przestawi się po synchronizacji przepustnic)
5. Ustawienie FAST IDLE (przestawi się po synchronizacji przepustnic)

Autor:  zuczek33 [ 26 lut 2013, o 22:27 ]
Tytuł:  Re: Synchro Przepsytnic K3 - wybór wakuometru.

Lasooch chyba wpadne do Ciebie w sezonie na synchro :D

Autor:  piotrek20060 [ 21 cze 2013, o 22:19 ]
Tytuł:  Re: Synchro Przepsytnic K3 - wybór wakuometru.

Witam wszystkich zainteresowanych (tych którzy chcą zaoszczędzić ok 200 PLN )
Synchronizacja... (proszę tych którzy robili by szybko mnie poprawili jeśli coś zrobiłem nie tak!!!)
Ok zaczynamy (na chwilę obecną nie wrzucam zdjęć z serwisówki bo nie mam czasu)
1. Odkręcamy zbiornik, zdejmujemy cały air box.
Widzimy dwie przepustnice.
Są one w tym momencie zamknięte. Jeśli włączymy zapłon i naciśniemy nasz czerwony przycisk przepustnice otworzą się.
Żeby je zamknąć wyłączamy zapłon i kręcimy śrubką tak by się zamknęły.
2. Bierzemy suwmiarkę i mierzymy ich położenie by obie były w takiej samej płaszczyźnie. (ewentualnie regulujemy śrubkami)
3. Jeśli już wykonaliśmy powyższy zabieg bierzemy miernik i sprawdzamy napięcie przy pełni otwartych czyli na włączonym zapłonie powinno wynosić 4.38- 5V między żółtym, a czarnym przewodem.(w razie czego regulujemy czujnikiem przy przepustnicy)
4. składamy całość podłączamy U rurkę. Mostkujemy złącze diagnostyczne i regulujemy poziom płynu w rurce (bardzo delikatne ruchy. Proponuję najpierw odpalić motor i dać mu się nagrzać do 80* C (jak zmostkujemy złącze nie będzie widać temperatury na wyświetlaczu.
5. Ustawiamy TPS sprawa prosta
Poddaje się wszelkiej krytyce! Mam nadzieję, że pomogłem i wytłumaczyłem co i jak. Jeśli pojawiły się jakieś błędy proszę o wypowiedzi. Niech będzie łatwiej ! POZDRAWIAM!

Autor:  nasty [ 22 cze 2013, o 12:02 ]
Tytuł:  Re: Synchro Przepsytnic K3 - wybór wakuometru.

piotrek20060 napisał(a):
Witam wszystkich zainteresowanych (tych którzy chcą zaoszczędzić ok 200 PLN )
Synchronizacja... (proszę tych którzy robili by szybko mnie poprawili jeśli coś zrobiłem nie tak!!!)
Ok zaczynamy (na chwilę obecną nie wrzucam zdjęć z serwisówki bo nie mam czasu)
1. Odkręcamy zbiornik, zdejmujemy cały air box.
Widzimy dwie przepustnice.
Są one w tym momencie zamknięte. Jeśli włączymy zapłon i naciśniemy nasz czerwony przycisk przepustnice otworzą się.
Żeby je zamknąć wyłączamy zapłon i kręcimy śrubką tak by się zamknęły.
2. Bierzemy suwmiarkę i mierzymy ich położenie by obie były w takiej samej płaszczyźnie. (ewentualnie regulujemy śrubkami)
3. Jeśli już wykonaliśmy powyższy zabieg bierzemy miernik i sprawdzamy napięcie przy pełni otwartych czyli na włączonym zapłonie powinno wynosić 4.38- 5V między żółtym, a czarnym przewodem.(w razie czego regulujemy czujnikiem przy przepustnicy)
4. składamy całość podłączamy U rurkę. Mostkujemy złącze diagnostyczne i regulujemy poziom płynu w rurce (bardzo delikatne ruchy. Proponuję najpierw odpalić motor i dać mu się nagrzać do 80* C (jak zmostkujemy złącze nie będzie widać temperatury na wyświetlaczu.
5. Ustawiamy TPS sprawa prosta
Poddaje się wszelkiej krytyce! Mam nadzieję, że pomogłem i wytłumaczyłem co i jak. Jeśli pojawiły się jakieś błędy proszę o wypowiedzi. Niech będzie łatwiej ! POZDRAWIAM!


Chcesz się napić piwa i pomóc mi ogarnąć punkt 2 i 3 , na przykład jutro? :mrgreen:

Autor:  acinr_PL [ 22 cze 2013, o 13:42 ]
Tytuł:  Re: Synchro Przepsytnic K3 - wybór wakuometru.

nic nie napisałeś o regulacji napięcia czujnika TP w regulacji fast idle może w tysiącu tego się nie sprawdza ale w sv650 tak:
prawidłowa synchronizacja powinna wyglądać tak:

- przekręcasz stacyjkę na OFF
- podnośisz zbiornik i zdejmujesz airbox-a
- obrócić palcem śrubkę STVA aby przepustnica A była na takiej samej wysokości jak B
zdj 1 zdj2
- to samo zrobić na drugiej gardzieli (drugiej przypustnicy)
Obrazek
Obrazek

Regulacja czujnika STP:
- pomiar czujnika STP:
- odłączyć przwód od STVA i stacyjkę dać na ON zdj 3
- za pomocą śróbki regulacjnej ST usaiwić ręcznie przepustnicę do pełnego otwarcia: zdj 4
- zmierzyć napięcie jakie dochodzi do czujnika podczas max otwarcia przypustnicy
napięcie 4,38V kabel żólty-czarny
- jeśli napęcie jest zbyt małe lub za wysokie należy poluzować śruby od czujnika STP i ustawić czujnik aż wartość napięcia wskaże 4,38V zdj 5
- zakładamy airobx
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Regulacja czujnika TP:
- włączyć silnik i pozwolić mu sie nagrzać
- ustawić obroty silnika na 1.300 rpm i wyłączyć silnik
- zmostokować 2 piny w białej wtyczce (fast idle)
- jeśli korekta TP jest konieczna poluzować 2 śrubki od czujnika TP: zdj 6
- poruszyć czujnikiem aż kreska -c00 pojawi się na wyświetlaczu i dokręcić śrubki czujnika TP zdj 7
Obrazek
Obrazek

Regulacja Fast Idle (fast idle reguluje się automatycznie ale dodatkowo trzeba sprawdzić):
- przy podniesionym baku i wyjętym airboxie odłączyć wtyczkę od STVA zdj 8 i włączamy stacyjkę na ON
- palcem przekręcić śrubkę tak aby przepustnice w pełni się otwarły zdj 9
- mierzymy napięcie wyjściowe czujnika TP prawidłowa wartość: 1,21V
- jeśli wartość napięcia czujnika TP jest inna należy obracać śrubką 1 zdj 10
- po sprawdzeniu odpalamy silnik i ustawiamy obroty na 1.300 rpm zdj 11
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Regulacja przepustnic (synchronizacja):
- podnośimy bak i demontujemy airboxa
- odpalamy silnik i pozwalamy mu się rozgrzać
- po rozgrzaniu sprawdzamy obroty silnika - prawidłowa wartość 1.300rpm jeśli takiej nie mamy regulujemy obroty śrubką z lewej str ramy
- zdejmujemy gumowy kapturek z króćca przedniej gardzieli i podłączamy węzyk wakuometra lub U-rurki zdj 12
- zdejmujemy gumowy kapturek z króćca tylnej gardzieli i podłączamy drugi węzyk wakuometra lub drugi koniec wężyka U-rurki zdj 13
zdj 14 obrazuje U-rurkę z cieczą (olej)
- uruchamiamy silnik i sprawdzamy czy mamy obroty 1.300rpm
- sprawdzamy wskazania wakuometru lub U-rurki jeśli kólki w wakumoterze nie są na tym samym poziomie lub ciecz (np olej) w węzyku U-rurki nie jest
zrównoważony to regulujemy (synchronizujemy) do równego poziomu za pomocą śrubki nr 3 na zdj: zdj 15
- po synchronizacji sprawdzamy czy obroty silnika nie uciekły od wartości 1.300rpm jak są inne to regulujemy na 1.300rpm
- ostatnim elementem jest sprawdzenie suwmiarką szczeliny-luzu przy dźwigni przepustnicy powinna mieć wartość 0,17mm jak nie to regulujemy zdj 16
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

to wszystko.
nasty jak coś mogę ci pomóc ale dopiero w pn po 16tej bo jestem poza Szczecinem tylko musisz dysponować wakuometrem lub u-rurką (mam też u-rurkę ale w domu rodzinnym poza Szczecinem)

Autor:  piotrek20060 [ 22 cze 2013, o 14:30 ]
Tytuł:  Re: Synchro Przepsytnic K3 - wybór wakuometru.

Bardzo Bardzo ładny i czytelny opis! GRATULUJE i Dziękuję ! Temat wyczerpany na MAX.

Autor:  Rozkosmany [ 22 lut 2014, o 19:22 ]
Tytuł:  Re: Synchro Przepsytnic K3 - wybór wakuometru.

Pozwoliłem sobie odgrzać :mrgreen:

Fajny temat, fajnie wszystko opisane i kwestia wyboru wakuometru.

Ja zrobiłem w 10 minut takiego toolsa:

Obrazek

Obrazek

Wody nalewamy wstępnie po 1/3 objętości butelek. To na wypadek jeżeli przeciągnie wszystko do jednej z nich żeby silnik nam nosem nie zaciągnął.

Ma niezaprzeczalnie sporo zalet. Tani :mrgreen: Cholernie precyzyjny i co najważniejsze niezwykle prosty w budowie jak widać.

W akcji jest tak :

Obrazek
Widać że pierwszy gaziol ma wyższy stan podciśnienia i nawet bąbelki przeciąga. Wodę można jakimś sokiem :obity: zabarwić i potem wypić. Ale nie miałem barwnika

Obrazek
Po chwili regulacji mamy upragniony poziom równowagi

Obrazek



A to dla opornych. Tools do założenia korka na kruciec w pierwszym gaźniku
Obrazek

Tylko żeby komus nie przyszło zrobić urządzienia wedle patentu Archimedesa z plastikowych butelek. Suza wciagnie je nosem w ułamku sekundy :obity:

Autor:  vioox [ 22 lut 2014, o 20:30 ]
Tytuł:  Re: Synchro Przepsytnic K3 - wybór wakuometru.

Super... zes sie naprodukowal a wystarczy przezroczysty wezyk. Przyklejony do listewki tasma klejaca oczywiacie zlamany w U do srodka stary olej silnikowy i waku jak sie patrzy... ja taki mam dziala super... niestety niemam foty ale acinrpl wzucil do gory foto..
No ale robi sie co sie ma pod reka twoje butelki tez sa spoko

Autor:  Rozkosmany [ 22 lut 2014, o 20:42 ]
Tytuł:  Re: Synchro Przepsytnic K3 - wybór wakuometru.

:mrgreen:
Gdybym to ja ci miał akurat rzezroczystego szlaucha to zaręczam że byłaby twoja wersja toolsa.
No ale że niebieski to w połączeniu z butelkami wyszła wersja wypaśna :obity: . Fakt że to jakie 5 min roboty więcej
:hahaha:

Autor:  kisiel_krzychu [ 23 lut 2014, o 15:19 ]
Tytuł:  Re: Synchro Przepsytnic K3 - wybór wakuometru.

jeszcze jedno, pamiętajcie że ten wężyk z u rurki pod wpływem temperatury między sylindrami może zrobić się miekki, elastyczny i może się przez podciśnienie zamknąć światło wężyka ..... i fałszować odczyt. pzdr

Autor:  coolkrzychu [ 21 kwi 2014, o 11:41 ]
Tytuł:  Re: Synchro Przepsytnic K3 - wybór wakuometru.

Witam, z racji tego, że dziś kiepska pogoda postanowiłem, że pogrzebię troszkę przy motocyklu. Mam zamiar zrobić synchro przepustnic. Jutro muszę kupić wężyk igielitowy. Dziś chciałem sprawdzić jakie mam napięcie czujnika STP. Niestety w żaden sposób nie mogę odczytać na multimetrze pomiaru napięcia. Nie wiem może coś robię nie tak. Odłączyłem kabel od STVA, ręcznie otworzyłem przepustnice, przekręciłem stacyjkę na ON i wbiłem się w dwa kable - żółty i czarny. Dodam że jestem laikiem w tych sprawach ale zależy mi na tym żeby coś tam zrobić przy swoim motocyklu. Za chwilkę wrzucę kilka zdjęć może nie tam gdzie trzeba się wbijam. Dodam jeszcze że uzyskuję bez problemu odczyt rezystancji - poruszając śrubką otwierającą przepustnice zmienia mi się odczyt rezystancji. Napięcia niestety nie mogę odczytać.

EDIT:

Już sobie poradziłem :) Widocznie coś z miernikiem było nie tak :). Jednej rzeczy nie rozumiem. Chodzi o kwestię ustawienia STV. Czy ustawienie przepustnicy A i B mam rozumieć jako ustawienie jej maksymalnie na dole? Wydaje mi się że w tym położeniu odległości są takie same po obu stronach. Gdy przekręcam śrubką stva i ustawiam przepustnicę na dół druga zachowuje się identycznie i też jest na dole. Jam mam zatem wyregulować drugą przepustnicę?

Autor:  Balon82 [ 26 maja 2014, o 22:56 ]
Tytuł:  Re: Synchro Przepsytnic K3 - wybór wakuometru.

Hej!

1. Mam to samo pytanie. Generalnie synchronizować STV nie musiałem bo kręcąc śrubą STVA obie przepustnice zachowywały się tak samo ale jeśli przepustnica druga chodziłaby inaczej, to nie mam pojęcia jak to ustawić. :hmm:

2. Mam też pytanie o ostateczną wersję czy w SV650 K4 lepiej robić synchro przepustnic:
- w DEALER MODE
- z podpiętymi czujnikami i spodem airboxa

- Czy może jakaś inna kombinacja jest prawidłowa?

3. acinr_PL opisał na podstawie serwisówki że ostatnią rzeczą jaką należy zrobić to ustawienie szczeliny-luzu na 0.17mm jak na jego zdjęciu nr 16 kilka postów wcześniej. Z tego co wyczytałem w serwisówce należy to zrobić PRZED synchronizacją przepustnic. Czy ktoś z was ustawiał tą szczelinę? Ja tam mam ponad 0,30mm luzu i nie wiem czy to ruszać czy nie.


Już 2 weekendy walczę z synchronizacją w SV 650 K4 i jeszcze nie skończyłem..

Co do swoich obserwacji, które mogą przydać się innym to wydaje mi się że prawidłowa kolejność diagostyki jest taka jak ktoś podał powyżej:
1. Synchronizacje STV
2. Ustawienie STP (przestawi się po zmianie ustawienia STV)
3. Synchronizacja przepustnic
4. Ustawienie TP (przestawi się po synchronizacji przepustnic)
5. Ustawienie FAST IDLE (przestawi się po synchronizacji przepustnic)

Dowód:
Ustawiłem FAST IDLE przed synchronizacją przepustnic i po synchronizacji obroty skoczyły o 700 wzwyż i śruba regulacji obrotów nie da się osiągnąć niższych obrotów niż 1500.

Pozdrawiam wszystkich synchronizujących :obity:

Autor:  Coolasek [ 28 maja 2014, o 15:57 ]
Tytuł:  Re: Synchro Przepsytnic K3 - wybór wakuometru.

Podczas kierowania się instrukcją prawidłowej synchronizacji podanej przez acinr_PL , trzeba również uważać na wartości napięcia czujników i odległości, które mągą się różnić wzależności od roczników.
Np. napięcie wyjściowe czujnika TP SV1000 K3 to 1,16V (wzięte z serwisówki),a już do K5 jest 1,12V (wzięte z nakładki do serwisówki dla nowszych roczników).
Niby nie dużo, ale może mieć wpływ na pracę silnika.

Balon82 napisał(a):
3. acinr_PL opisał na podstawie serwisówki że ostatnią rzeczą jaką należy zrobić to ustawienie szczeliny-luzu na 0.17mm jak na jego zdjęciu nr 16 kilka postów wcześniej. Z tego co wyczytałem w serwisówce należy to zrobić PRZED synchronizacją przepustnic. Czy ktoś z was ustawiał tą szczelinę? Ja tam mam ponad 0,30mm luzu i nie wiem czy to ruszać czy nie. :obity:


Według serwisówki SV 1000K3 kolejność podana przez acinr_PL jest prawidłowa,a szczelinę-luzu należy pilnować i kontrolować PODCZAS synchronizacji i na końcu trzeba ją wyregulować, gdyż zmienia się ona jeśli pokręcimy śróbką do synchronizacji.

Autor:  pawelkrakow [ 28 maja 2014, o 17:43 ]
Tytuł:  Re: Synchro Przepsytnic K3 - wybór wakuometru.

Coolasek napisał(a):
Podczas kierowania się instrukcją prawidłowej synchronizacji podanej przez acinr_PL , trzeba również uważać na wartości napięcia czujników i odległości, które mągą się różnić wzależności od roczników.
Np. napięcie wyjściowe czujnika TP SV1000 K3 to 1,16V (wzięte z serwisówki),a już do K5 jest 1,12V (wzięte z nakładki do serwisówki dla nowszych roczników).
Niby nie dużo, ale może mieć wpływ na pracę silnika.

Balon82 napisał(a):
3. acinr_PL opisał na podstawie serwisówki że ostatnią rzeczą jaką należy zrobić to ustawienie szczeliny-luzu na 0.17mm jak na jego zdjęciu nr 16 kilka postów wcześniej. Z tego co wyczytałem w serwisówce należy to zrobić PRZED synchronizacją przepustnic. Czy ktoś z was ustawiał tą szczelinę? Ja tam mam ponad 0,30mm luzu i nie wiem czy to ruszać czy nie. :obity:


Według serwisówki SV 1000K3 kolejność podana przez acinr_PL jest prawidłowa,a szczelinę-luzu należy pilnować i kontrolować PODCZAS synchronizacji i na końcu trzeba ją wyregulować, gdyż zmienia się ona jeśli pokręcimy śróbką do synchronizacji.

A od czego ta cała szczelina luzu jest? Jeśli okaże się, że po synchro jest do korekty to wtedy poza ustawieniem odpowiedniej odległości trzeba robić coś jeszcze?

Autor:  panczo1922 [ 8 lut 2016, o 23:11 ]
Tytuł:  Re: Synchro Przepsytnic K3 - wybór wakuometru.

odgrzewam temat....
chcę się zabrać za synchronizacje i tu moja wielka prośba do kolegów @acinr_PL, @rozkosmany...
możecie odświeżyć zdjęcia??? niestety już nie są dostępne :/ :/ :/ :mur:

Autor:  acinr_PL [ 9 lut 2016, o 00:04 ]
Tytuł:  Re: Synchro Przepsytnic K3 - wybór wakuometru.

mam to w pdf-ie łap:
http://chomikuj.pl/acinr_PL/Suzuki+SV65 ... 020124.pdf
https://www.sendspace.com/file/r4lo61

Autor:  panczo1922 [ 9 lut 2016, o 08:25 ]
Tytuł:  Re: Synchro Przepsytnic K3 - wybór wakuometru.

Serdeczne dzięki :piwo:
Super że są tacy użytkownicy :spoko:

Autor:  Golabek2424 [ 20 lut 2016, o 16:03 ]
Tytuł:  Re: Synchro Przepsytnic K3 - wybór wakuometru.

Posiada ktoś taką instrukcję synchronizacji przepustnic tylko że do wtryskowej 650? konkretnie k8

Poszperałem i znalazłem, zostawiam linki jakby ktoś inny szukał
http://tiny.pl/gt3h4
http://tiny.pl/gt3hn

Strona 5 z 7 Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/