Wątki bez odpowiedzi | Aktywne wątki Teraz jest 16 cze 2024, o 05:40



Odpowiedz w wątku  [ Posty: 136 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Następna strona
Licznik 
Autor Wiadomość
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 09:59
Posty: 3102
Lokalizacja: Warta, łódzkie
Płeć: mężczyzna
Moto: różne
Post Re: Licznik
Uszczelniacz jest w piaście koła i wchodzi tak jak narysowałeś.


4 kwi 2011, o 19:56
Zobacz profil WWW
motorowerzysta

Dołączył(a): 4 kwi 2011, o 12:49
Posty: 57
Lokalizacja: WX
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S K5
Post Re: Licznik
Hej,
podpinam się pod temat co by nowego nie zakładać, licznik mi przekłamuje na prędkości i przejechanych kilometrach, max jaki mogę wyciągnąć na sprzęcie ze wskazania licznika to 77 km/h - czy może być to kwestia ułamanych 2-3 łopatek?

Pozdr,
Tomek


7 kwi 2011, o 10:56
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 12:07
Posty: 707
Lokalizacja: Kraków
Płeć: mężczyzna
Moto: Sprint ST
Post Re: Licznik
Jeśli faktycznie ci brakuje kilku łopatek, to nawet na pewno :)

_________________
Obrazek
SV650S K6


7 kwi 2011, o 12:17
Zobacz profil
motorowerzysta

Dołączył(a): 4 kwi 2011, o 12:49
Posty: 57
Lokalizacja: WX
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S K5
Post Re: Licznik
Jeszcze nie rozbierałem, tylko tak czytam posty i sobie dedukuje....

Dzięki i Pozdrawiam.


7 kwi 2011, o 12:30
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 mar 2011, o 22:57
Posty: 404
Lokalizacja: Siewierz/Wrocław
Płeć: mężczyzna
Moto: sv 00' --> XX 97'
Post Re: Licznik
Łopatki to raczej nie są. Dlatego że łopatki magnesu wchodzą w piastę i dzięki temu magnes się obraca. Więc nawet na jednej łopatce się będzie obracał. Powodem tego może być to że masz magnes od sv 99-02. Są z wyglądu prawie takie same ale mają inne właściwości budowy.


7 kwi 2011, o 14:39
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 02:22
Posty: 7755
Lokalizacja: WPR
Płeć: mężczyzna
Moto: TT1050
Post Re: Licznik
Tak czy inaczej, nie unikniesz rozbiórki, więc gdybanie tu na forum wiele nie da :P

_________________
Triumph Tiger 1050 << bikepics


7 kwi 2011, o 20:48
Zobacz profil
motorowerzysta

Dołączył(a): 4 kwi 2011, o 12:49
Posty: 57
Lokalizacja: WX
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S K5
Post Re: Licznik
Dzięki za konstruktywną poradę ,

no tak, rozbiórki nie uniknę .... ale przynajmniej będę wiedział po co rozbieram, a tak bym rozebrał i popatrzył jak nic nie wiedzący baranek jak łopatki by były całe, a potem złożył i się znowu dopytywał :P

Pozdr i dzięki


8 kwi 2011, o 12:01
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 09:59
Posty: 3102
Lokalizacja: Warta, łódzkie
Płeć: mężczyzna
Moto: różne
Post Re: Licznik
Jakby ktoś by chciał "skorygować" swój licznik ;)

http://allegro.pl/korekta-licznika-r1-g ... 34746.html


11 kwi 2011, o 20:11
Zobacz profil WWW
motocyklista
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 lip 2010, o 22:22
Posty: 177
Lokalizacja: Wieliczka/Podłęże
Płeć: mężczyzna
Moto: Z 750
Post Re: Licznik
Tak jak myślałem do wtryskowych sv-łek (liczniki z czarną tarczą) występują na 100% dwa rodzaje a całkiem prawdopodobne że trzy trzeba sprawdzać nr w środku zegara :D

_________________
v-twin & v-tec


13 kwi 2011, o 22:34
Zobacz profil WWW
rowerzysta
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 kwi 2011, o 13:32
Posty: 39
Lokalizacja: Szczecin
Płeć: mężczyzna
Moto: 650n 2005
Post Re: Licznik
U mnie nie działa ani prędkościomierz ani licznik przejechanych km. Zapewne to ten magnes. Proszę o info jak się do tego zabrać, jakie narzędzia potrzeba itd. może to pytanie od laika ale jak sobie poradzić z podparciem moto przy demontażu koła z przodu? Ślusarz robi mi stojak na tylne koło ale jeszcze nie mam go ;) Napiszcie jak dla laika totalnego ;) a sam magnes to szukać w serwisie?

_________________
Marcin Zebrowski <ALAN>
rally.pl te@m SZCZECIN


21 kwi 2011, o 14:32
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 02:22
Posty: 7755
Lokalizacja: WPR
Płeć: mężczyzna
Moto: TT1050
Post Re: Licznik
Skoro chcesz wersję "dla totalnego laika", to wyszukaj sobie najbliższe ASO i umów się na wizytę :)

_________________
Triumph Tiger 1050 << bikepics


21 kwi 2011, o 20:57
Zobacz profil
motocyklista

Dołączył(a): 21 lis 2010, o 20:28
Posty: 229
Lokalizacja: Wrocław
Płeć: mężczyzna
Moto: sv 650s '02
Post Re: Licznik
Koledzy jest sposób na pewną naprawę tego magnesiku, jeśli ma powyłamywane i zmielone ząbki, ale reszta jest w całości (ta część pierścieniowa). Ja zrobiłem to tak (i działa od paru tys km): z cienkiej, płaskiej blaszki stalowej wyciąłem, a właściwie wyrzeźbiłem kółko o takim kształcie, by zazębiało się z wypustkami w obręczy (tymi z którymi zazębiały się pierwotnie ząbki magnesu). Następnie do tej blaszki przykleiłem klejem zwykłym super-glue magnesik... i to wszystko. Działa bez zarzutu.

_________________
MOTOCYKLISTO !!! SPÓJRZ NA LICZNIK !!! POPATRZ DWA RAZY !!! SAMOCHODY SĄ WSZĘDZIE !!!


21 kwi 2011, o 23:18
Zobacz profil
rowerzysta
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 kwi 2011, o 13:32
Posty: 39
Lokalizacja: Szczecin
Płeć: mężczyzna
Moto: 650n 2005
Post Re: Licznik
lasooch napisał(a):
Skoro chcesz wersję "dla totalnego laika", to wyszukaj sobie najbliższe ASO i umów się na wizytę :)


A dla nie totalnego laika? Pewne sprawy z obsługi narzędzi ogarniam ;) po prostu prosiłem o krótki opis osoby która to robiła sama...

_________________
Marcin Zebrowski <ALAN>
rally.pl te@m SZCZECIN


22 kwi 2011, o 07:00
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 02:22
Posty: 7755
Lokalizacja: WPR
Płeć: mężczyzna
Moto: TT1050
Post Re: Licznik
Motocykl w górę, odkręcasz błotnik (4 śruby z łbem 6-kątnym 8mm lub ampulowe), odkręcasz zaciski hamulcowe (4 śruby z łbem 6-kątnym 14mm), odkręcasz śrubę blokującą oś koła (1 śruba z łbem 6-kątnym 12mm) i wyręcasz oś koła (chyba klucz ampulowy, nie pamiętam rozmiaru). Przydadzą się więc klucze nasadowe, ampule, młotek i loctite do zabezpieczenia gwintów zacisków hamulcowych przy ponownym montażu. W serwisówce znajdziesz dokładne momenty, z jakimi należy dokręcać śruby zacisków i oś koła.
Wydawało mi się, że szybciej by było spojrzeć na własny motocykl niż pisać posta i czekać 2 dni na odpowiedź... ;)

Jak podnieść moto?
1) Jeżeli masz podnośnik pod tylne koło, to wstawiasz tył na podnośnik, a pod silnik wsuwasz zwykłą samochodową żabę hydrauliczną i nią unosisz przód. Żeby było bardziej stabilnie, to pod crashpady możesz podstawić sobie kobyłki czy jakieś klocki z drewna.
2) Jak nie masz podnośnika na koło, to użyj drugiej osoby do pomocy - niech podstawi kołek pod prawy crashpad, potem przechylicie motocykl na prawą stronę, podstawicie pod lewy i po problemie.
3) Trzeba przymocować tylne koło po podłoża, rozłożyć boczną podpórkę, przechylić moto na lewo (stoi na podpórce i tylnym kole, przednie w powietrzu) i pod silnik podstawić drewniany kołek.

_________________
Triumph Tiger 1050 << bikepics


22 kwi 2011, o 07:16
Zobacz profil
rowerzysta
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 kwi 2011, o 13:32
Posty: 39
Lokalizacja: Szczecin
Płeć: mężczyzna
Moto: 650n 2005
Post Re: Licznik
Dzięki bardzo, za fachową poradę ;)

_________________
Marcin Zebrowski <ALAN>
rally.pl te@m SZCZECIN


24 kwi 2011, o 08:17
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 09:59
Posty: 3102
Lokalizacja: Warta, łódzkie
Płeć: mężczyzna
Moto: różne
Post Re: Licznik
Zastanawia mnie ten błotnik, po jaką cholerę go odkręcać? Nie mówię już o ściąganiu, bo bez zdjętego koła jest przy tym trochę gimnastyki.


24 kwi 2011, o 10:25
Zobacz profil WWW
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 02:22
Posty: 7755
Lokalizacja: WPR
Płeć: mężczyzna
Moto: TT1050
Post Re: Licznik
Bo jak za nisko podniesiesz przód, to błotnik uniemożliwi wysunięcie koła ;)

_________________
Triumph Tiger 1050 << bikepics


24 kwi 2011, o 11:08
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 09:59
Posty: 3102
Lokalizacja: Warta, łódzkie
Płeć: mężczyzna
Moto: różne
Post Re: Licznik
No to faktycznie, ale wystarczy unieść koło kilka centymetrów w górę i błotnik nie przeszkadza w niczym.


24 kwi 2011, o 11:30
Zobacz profil WWW
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 sie 2010, o 12:14
Posty: 387
Lokalizacja: Kozienice
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S
Post Re: Licznik
Mój problem polega na tym: kupiłem moto to licznik nie działał, pomyślałem drobiazg. Ostatnio postanowiłem go naprawić, okazało się że magnes się rozleciał. Zakupiłem zamontowany i nic z tego :smutas: zmieniło się tylko to że pokazuje co jakiś czas podczas jazdy jakąś prędkość z kosmosu a później znowu zero. W sumie na trasie 80km nabiło mi jakieś 5km. Macie jakiś pomysły co może być przyczyną :hmm: Dziś zauważyłem że podczas trąbienia licznik pokazuje prędkość ale nie koniecznie odpowiednią, raz 240... za chwile 32 i tak zmienia się jak chce, może jest jakieś zwarcie albo pole magnetyczne? Znajomy podpowiadał mi że ktoś może próbował cofnąć przebieg i coś spierdzielił, czy jest taka możliwość?
Z góry dziękuję za odpowiedzi :piwo:
A może znacie kogoś co by to sprawdził :?:

_________________
:forum:
Suzuki SV 650S


20 maja 2011, o 20:42
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 sie 2010, o 12:14
Posty: 387
Lokalizacja: Kozienice
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S
Post Re: Licznik
I wszystko się wyjaśniło :mrgreen:
W tym ustrojstwie na zdjęciu coś było skopane:
Obrazek
tzn.napięcie wychodzące miało koło 2V,a w sprawnym jest koło 6V ;)
Grunt że udało się zrobić :spoko:

_________________
:forum:
Suzuki SV 650S


17 cze 2011, o 08:31
Zobacz profil
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Odpowiedz w wątku   [ Posty: 136 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Następna strona

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware.
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL