Forum Suzuki SV - SVforum.pl
https://svforum.pl/

Mod TRE
https://svforum.pl/viewtopic.php?f=24&t=1394
Strona 4 z 18

Autor:  Razor [ 19 lip 2010, o 22:00 ]
Tytuł:  Re: Mod TRE

lpt napisał(a):
(...) a do tego jestem leworęczny więc to i tak ni ma źle :D


Nie dość, że dred-hanysek to jeszcze mańkut ;P :->

lpt napisał(a):
A po ch mi TRE z moto załadowanym w kufer, sakwy, takbag, babe i ciągle 6k obrotów na 6tce :)


Podzielam zdanie przedmówcy. Jak jedziesz cały czas na 6 biegu na autobanie to po co wyłączasz przełącznik, który oszukuje kompa na PIERWSZYCH BIEGACH, że jest na ostatnim i odblokowuje pełną moc? Przecież i tak jedziesz na ostatnim, więc odłączenie go nic ci nie da mądralo ;P Będzie palił tyle samo co wcześniej, a te więcej 0,5l paliwa na 100Km to pewnie sam żeś z baku zassał ;P

TRE jest do lepszej zabawy w lataniu w tą i nazad, lub wokół komina że tak powiem... głuptasie jeden :hahaha:

Autor:  lpt [ 19 lip 2010, o 22:05 ]
Tytuł:  Re: Mod TRE

0.5 - 1 litra (1 - jak dzida powyżej 9, oczywiście w granicy błędu statystycznego równego wygranej Jarka :P )

Różnica? Korek, zjazd, winkiel, gaz. Powodzenia w jeździe przez Berlin przez dzień :/ Jak wiadomo rwica chwyta, a ogółem nikt chyba jadąc w 2 osoby przesadnie nie dziduje, bo przecież sprzęt ten nie jest do ganiania po obwodnicy w 2 osoby. A jak już - to samo TRE nie wiela do, poza spalaniem. Na ogół fajna fajna przeróbka, ale tylko do jakiejś ostrej jazdy czy zabawy, bo tak na co dzień to ja od świateł do świateł 10k nie kręcę, żeby potem walczyć z ujemnym przyspieszeniem. Czyli większa różnica w spalaniu, za małą przydatność na codzien... ;P Lecz kiedy zapada zmrok... krótkie spodenki, koszula w palemki, TRE i jazda :->

Zaraz mnie zbuntowane demony prędkości zeżrą na dzikich 650tkach z hasłem "po co Ci litr?" :D

ps. co to kerwa jest ?! " :forum: "

Autor:  Razor [ 19 lip 2010, o 22:18 ]
Tytuł:  Re: Mod TRE

lpt napisał(a):
0.5 - 1 litra (1 - jak dzida powyżej 9, oczywiście w granicy błędu statystycznego równego wygranej Jarka :P ).


Eeetam. Jak mawiają moi koledzy: pij, nie pier.dol! :D

lpt napisał(a):
Różnica? Korek, zjazd, winkiel, gaz. Powodzenia w jeździe przez Berlin przez dzień :/ Jak wiadomo rwica chwyta, a ogółem nikt chyba jadąc w 2 osoby przesadnie nie dziduje, bo przecież sprzęt ten nie jest do ganiania po obwodnicy w 2 osoby. A jak już - to samo TRE nie wiela do, poza spalaniem. Na ogół fajna fajna przeróbka, ale tylko do jakiejś ostrej jazdy czy zabawy, bo tak na co dzień to ja od świateł do świateł 10k nie kręcę, żeby potem walczyć z ujemnym przyspieszeniem. Czyli większa różnica w spalaniu, za małą przydatność na codzien... ;P Lecz kiedy zapada zmrok... krótkie spodenki, koszula w palemki, TRE i jazda :->

Zaraz mnie zbuntowane demony prędkości zeżrą na dzikich 650tkach z hasłem "po co Ci litr?" :D

ps. co to kerwa jest ?! " :forum: "


Się chopie lepiej naucz na półsprzęgle jeździć, a nie od razu puszczasz i zdziwiony, że motór szaleju się najadł po tym TRE na jedynce :obity:

Co do normalnej spokojnej jazdy na codzień, to ja ja mam podobnie - z reguły nie przekraczam 6 tys. obr. - i tak wszystkich wyprzedzam nie żyłując silnika :)

Co do PS, to dzwonek dorzucił do kompletu - jest w dziale Funkcjonowanie forum.

Autor:  lpt [ 19 lip 2010, o 22:43 ]
Tytuł:  Re: Mod TRE

Ta razor - zmieńmy se na 650tki, to będziemy mieli jeszcze spokojniej !

No a spalanie - jak bym robił 2k na sezon miałbym to gdzieś, ale dobrze wiesz, że żyd przy 160-170 km po prostu wk*rwia :(

Komuś też zimno w kolanka po wieczorze pod "kolumną zygmunta"? :D Ponoć macie tam w deche :D

Autor:  MatPla [ 19 lip 2010, o 22:50 ]
Tytuł:  Re: Mod TRE

Hej Synki joł was wogula nie rozumia o cym wy godacie, ale padej mi jeden cy to baj pasowac do mojego moplika cy ni (SV 650 SA k8), bo bym se baje na jednym kole forugał, jak toł daje takigo połera??

Autor:  Razor [ 19 lip 2010, o 22:54 ]
Tytuł:  Re: Mod TRE

lpt napisał(a):
Komuś też zimno w kolanka po wieczorze pod "kolumną zygmunta"? :D Ponoć macie tam w deche :D


Ta, rycerze króla Zygmunta, praktycznie same szlifierki podjeżdżają. Pogadają, zapalą papierosa, pojadą 1km do Mc'D na świętokrzyskiej a potem do domu lulu :]

Ja za to byłem w krk w środę i czwartek. Żeśmy tak z kumplami zabalowali, że aż przyjemnie wspominam tamtą noc. "Ministerstwo" na rynku (potem dowiedziałem się, że to jakiś dresiarski klub podobnież, chociaż jak tam byłem to ani jednego dresa ani ochroniarza :hmm: ) przepełnione roznegliżowanymi dziewczynami, facetów dużo mniej (odwrotnie niż w klubach stołecznych zazwyczaj). W środę był dzień klepania w tyłek dziewczyn, więc żeśmy latali po tym klubie zbuzowani po 2 butlach Grands'a i klepali te dziewczyny w siedzenie. Dziwne, że żadna w mordę nie dała za to - chyba wiedziały co ich czeka w ten dzień :->

Dobra, koniec OT ;P

Autor:  Razor [ 19 lip 2010, o 23:03 ]
Tytuł:  Re: Mod TRE

MatPla, moim zdaniem powinno pasować. Nie sądzę, by to zmienili w k8. Zlutuj sobie TRE, koszt naprawdę symboliczny w sklepie elektronicznym, a po prawidłowym podłączeniu nie powinieneś niczego zepsuć :)

Autor:  lpt [ 19 lip 2010, o 23:27 ]
Tytuł:  Re: Mod TRE

Tuż chopie - bier szfajsaparat, ciś po jakie elektryczne wihajstry z innego tematu, obejrzyj se to jako to leci, wyciś piździka na dwor, i bier się do roboty. Po tym rzyć Ci nie zleci, beztuż gańby ni bydzie :P Nie wim czy trza co z aku robić - możno geferlich to ni ma, yno jak zewrzesz to mosz po fertiku, i ciulosz po korka.

Autor:  dzwonek [ 20 lip 2010, o 12:31 ]
Tytuł:  Re: Mod TRE

lpt napisał(a):
Tuż chopie - bier szfajsaparat, ciś po jakie elektryczne wihajstry z innego tematu, obejrzyj se to jako to leci, wyciś piździka na dwor, i bier się do roboty. Po tym rzyć Ci nie zleci, beztuż gańby ni bydzie :P Nie wim czy trza co z aku robić - możno geferlich to ni ma, yno jak zewrzesz to mosz po fertiku, i ciulosz po korka.



Nikt by tego lepiej nie wytłumaczył :obity:

Autor:  szlosu [ 28 lip 2010, o 21:32 ]
Tytuł:  Re: Mod TRE

Wyrzeźbiłem sobie coś takiego , mam zamiar całość zalać klejem na gorąco i wpakować w jakąś mini obudowę bo zdecydowałem się na opcję z przełącznikiem.
I tutaj mam kolejne pytanko czy opcja z dodatkowym opornikiem została pomyślnie przetestowana?
Cytuj:
Trzeba dodać tzw pull-down czyli jeden oporniczek i nic nie powinno się świecić


Zostało mi materiału jeszcze na 2 sztuki mogę komuś odstąpić lub wylutować takie ustrojstwo (najlepiej krk bo wysyłka jest nie opłacalna).
Tu porównanie z czarną zapalniczką (słaba jakość zdjęć robione telefonem):
Obrazek

Uploaded with ImageShack.us

Obrazek

Uploaded with ImageShack.us

Autor:  Razor [ 29 lip 2010, o 01:15 ]
Tytuł:  Re: Mod TRE

Powiedz na czym żeś to wylutował? Co to za płytka?

Autor:  soldyy [ 29 lip 2010, o 13:14 ]
Tytuł:  Re: Mod TRE

Uniwersalna z tego co widzę :P

Autor:  szlosu [ 30 lip 2010, o 08:28 ]
Tytuł:  Re: Mod TRE

Zwykła uniwersalna. Koszt całości z której można by zrobić kilka - kilkanaście takich układzików to ok 5zł.
Nie lubię mieć sieczki w instalacji.

Autor:  Szymek609 [ 2 sie 2010, o 13:27 ]
Tytuł:  Re: Mod TRE

Szlosu wylutowałbyś mi takie coś?
Spotkalibyśmy się gdzieś w Krk bo niedaleko mam.
Zrewanżuje się jakimiś browarkami :piwo:

Autor:  sirmariano [ 2 sie 2010, o 20:19 ]
Tytuł:  Re: Mod TRE

Słoniu ile Ci pali po odpięciu kabli? Ja dzisiaj przeżyłem szok jak wyszło mi 6,5 - NIGDY nie miałem więcej jak 5,7 a pierwsze tankowanie po modzie i zawał serca - możliwe, że mocniej odkręcam ale bez przesady :/

Autor:  odet [ 2 sie 2010, o 21:42 ]
Tytuł:  Re: Mod TRE

A jak sprawa się ma, kiedy mamy wyświetlacz biegów? Sygnał z czujnika jest zakłócony, więc wyświetlacz na luzie pokazuje mi luz, a na każdym innym biegu szóstkę... Chociaż wiem, że dobrze zlutowałem :) Można to jakoś pogodzić?

Autor:  soldyy [ 2 sie 2010, o 23:49 ]
Tytuł:  Re: Mod TRE

odet napisał(a):
A jak sprawa się ma, kiedy mamy wyświetlacz biegów? Sygnał z czujnika jest zakłócony, więc wyświetlacz na luzie pokazuje mi luz, a na każdym innym biegu szóstkę... Chociaż wiem, że dobrze zlutowałem :) Można to jakoś pogodzić?


Można, można ;) Powiedz jaki masz ten wyświetlacz biegów. Ja musiałem dodać do całości jeszcze diodę i opornik coby wszystko działało jak natura chciała ;)

Autor:  pm2z [ 3 sie 2010, o 11:05 ]
Tytuł:  Re: Mod TRE

sirmariano napisał(a):
Słoniu ile Ci pali po odpięciu kabli? Ja dzisiaj przeżyłem szok jak wyszło mi 6,5 - NIGDY nie miałem więcej jak 5,7 a pierwsze tankowanie po modzie i zawał serca - możliwe, że mocniej odkręcam ale bez przesady :/
No to mi chyba zacznie 8 palić, bo rzadko poniżej 6-6,5 schodzę :)

Autor:  przemekxn [ 3 sie 2010, o 16:39 ]
Tytuł:  Re: Mod TRE

Witam, ja do mojej svki 2004r wstawiłem silnik 2007r i czy mój moduł 2004r będzie pasował tak samo jak ten z 2007 pod ten silnik? Bo mam też moduł od tego 2007, ale on chyba będzie wymagał właśnie zrobienia tego TRE czy to wszystko jedno??
Silnik z 2007 różni się tym, że ma tylko 2swiece na 1cylindrze :) Moduł z 2004 jest zblokowany na pinie 25 :) Doradźcie mi czy lepiej przeciąć kabel pin 25 i jeździć na starym module czy założyć ten 2007 i zrobić TRE :) Dziękuje za pomoc, może trochę namotałem bo nie wiedziałem jak to napisać :)

Autor:  odet [ 3 sie 2010, o 18:54 ]
Tytuł:  Re: Mod TRE

soldyy napisał(a):
odet napisał(a):
A jak sprawa się ma, kiedy mamy wyświetlacz biegów? Sygnał z czujnika jest zakłócony, więc wyświetlacz na luzie pokazuje mi luz, a na każdym innym biegu szóstkę... Chociaż wiem, że dobrze zlutowałem :) Można to jakoś pogodzić?


Można, można ;) Powiedz jaki masz ten wyświetlacz biegów. Ja musiałem dodać do całości jeszcze diodę i opornik coby wszystko działało jak natura chciała ;)


To jest taki wielofunkcyjny komputer, który przy okazji wyświetla biegi, podłączony jest do niego m.in. właśnie ten różowy kabel, który tniemy przy TRE...

Strona 4 z 18 Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/