| Autor | 
            Wiadomość | 
        
        
			| 
				
				 ludas7 
				rowerzysta 
				
					 Dołączył(a): 25 kwi 2013, o 22:56 Posty: 10
						 Płeć: mężczyzna
					
						 Moto: SV650N 1999
					
				 
				 
			 | 
			
				
				  wysokie obroty na biegu jałowym, na ciepłym silniku  
					
						Witam. Jestem posiadaczem suzuki sv 650n z '99 roku , niestety gdy tylko motocykl się nagrzeje odpowiednio to na biegu jałowym wchodzi mi na plus minus 2000 obr/min... Znajomy mechanik stwierdził że bedzie to modulator zapłonu... zakupiłem na allegro, wymieniłem w zimę, niestety nie pomogło. Nie wiem teraz czy ten który kupiłem jest też popsuty czy to cos innego . Będę wdzięczny za okazaną pomoc    
					
  
			 | 
		
		
			| 29 kwi 2013, o 21:16 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		
	
	
		  | 
	
	
			| 
				
				 I'm not a hero 
				SV Rider 
				
					 Dołączył(a): 5 sie 2010, o 16:48 Posty: 1679
						 Płeć: mężczyzna
					
						 Moto: SV650s k3
					
				 
				 
			 | 
			
				
				  Re: wysokie obroty na biegu jałowym, na ciepłym silniku  
					
						Może wystarczy pokręcić śrubką od obrotów ? 
					
						 _________________
  
					
  
			 | 
		
		
			| 29 kwi 2013, o 21:52 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		
	
	
		  | 
	
	
			| 
				
				 ludas7 
				rowerzysta 
				
					 Dołączył(a): 25 kwi 2013, o 22:56 Posty: 10
						 Płeć: mężczyzna
					
						 Moto: SV650N 1999
					
				 
				 
			 | 
			
				
				  Re: wysokie obroty na biegu jałowym, na ciepłym silniku  
					
						właśnie jest taka opcja że to dzieje się tylko gdy silnik jest nagrzany    gdyby chodziło o śrubke to działo by się to zaraz po odpaleniu silnika nawet na zimnym, tak mi się wydaje , proszę was o pomoc    
					
  
			 | 
		
		
			| 29 kwi 2013, o 21:57 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		
	
	
		  | 
	
	
			| 
				
				 I'm not a hero 
				SV Rider 
				
					 Dołączył(a): 5 sie 2010, o 16:48 Posty: 1679
						 Płeć: mężczyzna
					
						 Moto: SV650s k3
					
				 
				 
			 | 
			
				
				  Re: wysokie obroty na biegu jałowym, na ciepłym silniku  
					
						Ale jeśli odpalasz zimny motocykl (i jest wszystko ok) to będziesz miał obroty nawet poniżej 1000 rmp, jak się zagrzeje powinny skoczyć do 1200-1300. Dlatego motocykl się odpala ze ssaniem, wtedy się nagrzewa, a obroty oscylują w granicach 4000 rmp. 
					
						 _________________
  
					
  
			 | 
		
		
			| 29 kwi 2013, o 22:02 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		
	
	
		  | 
	
	
			| 
				
				 ludas7 
				rowerzysta 
				
					 Dołączył(a): 25 kwi 2013, o 22:56 Posty: 10
						 Płeć: mężczyzna
					
						 Moto: SV650N 1999
					
				 
				 
			 | 
			
				
				  Re: wysokie obroty na biegu jałowym, na ciepłym silniku  
					
						no tak , ale regulacją obrotów nie idzie ich spuścić poniżej 2000 obr/min, i jest jeszcze to że gdy silnik jest rozgrzany to jeśli go zgasze i zapale znów to ma te 1200 / 1300 ... lecz po chwili znów 2000 
					
  
			 | 
		
		
			| 29 kwi 2013, o 22:11 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		
	
	
		  | 
	
	
			| 
				
				 kaCZi 
				SV Rider 
				
					 Dołączył(a): 27 cze 2011, o 14:29 Posty: 1683 Lokalizacja: Toruń
						 Płeć: mężczyzna
					
						 Moto: GSXR k8
					
				 
				 
			 | 
			
				
				  Re: wysokie obroty na biegu jałowym, na ciepłym silniku  
					
						na moje to powinieneś sprawdzić czujnik temperatury 
					
						 _________________ Moja czarna Perła -> GSX-R 750 K8
					
  
			 | 
		
		
			| 29 kwi 2013, o 22:15 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		
	
	
		  | 
	
	
			| 
				
				 ludas7 
				rowerzysta 
				
					 Dołączył(a): 25 kwi 2013, o 22:56 Posty: 10
						 Płeć: mężczyzna
					
						 Moto: SV650N 1999
					
				 
				 
			 | 
			
				
				  Re: wysokie obroty na biegu jałowym, na ciepłym silniku  
					
						hmmmm... czujnik temperatury płynu chłodniczego, tak? Co do tego to mam jeszcze takiego małego zonka że dioda w liczniku mi się nie zapala po przekręceniu stacyjki, a raczej powinna no nie? tak jak cisnienie oleju, zaznaczam że dioda jest ok ponieważ podłączyłem ją w miejsce czujnika ciśnienia oleju. Może ma to jakiś związek z sobą? 
					
  
			 | 
		
		
			| 29 kwi 2013, o 22:19 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		
	
	
		  | 
	
	
			| 
				
				 Inkling 
				SV Rider 
				
					 Dołączył(a): 18 lip 2010, o 11:47 Posty: 2539 Lokalizacja: Częstochowa/Kraków
						 Płeć: mężczyzna
					
						 Moto: SV650N AD2000
					
				 
				 
			 | 
			
				
				  Re: wysokie obroty na biegu jałowym, na ciepłym silniku  
					
						Zacięta linka ssania? Zdejmij linkę ssania i linki gazu, przesmaruj. Spróbuj odpalić ze zdjętymi linkami, zobacz jakie wtedy moto ma obroty. 
					
  
			 | 
		
		
			| 29 kwi 2013, o 23:10 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		
	
	
		  | 
	
	
			| 
				
				 ludas7 
				rowerzysta 
				
					 Dołączył(a): 25 kwi 2013, o 22:56 Posty: 10
						 Płeć: mężczyzna
					
						 Moto: SV650N 1999
					
				 
				 
			 | 
			
				
				  Re: wysokie obroty na biegu jałowym, na ciepłym silniku  
					
						niee, nie ma takiej opcji, linka chodzi jak ta lala , ale dzięki za pomoc 
					
  
			 | 
		
		
			| 29 kwi 2013, o 23:31 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		
	
	
		  | 
	
	
			| 
				
				 lasooch 
				SV Rider 
				
					 Dołączył(a): 23 lut 2010, o 02:22 Posty: 7755 Lokalizacja: WPR
						 Płeć: mężczyzna
					
						 Moto: TT1050
					
				 
				 
			 | 
			
				
				  Re: wysokie obroty na biegu jałowym, na ciepłym silniku  
					
						To, że linka działa, to nie znaczy jeszcze, że tłoczek w gaźniku chodzi prawidłowo. Kiedy ostatnio ktoś rozbierał i czyścił gaźniki? Mogą być równie dobrze pozacierane linki gazu, za mały luz na linkach gazu. Ogólnie wiązałbym to z syfem w okolicy gaźnika   A co to u diabła jest "modulator zapłonu"?    
					
						 _________________ Triumph Tiger 1050 << bikepics
					
  
			 | 
		
		
			| 1 maja 2013, o 12:23 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		
	
	
		  | 
	
	
			| 
				
				 Slawuch 
				SV Rider 
				
					 Dołączył(a): 19 sie 2011, o 08:13 Posty: 463
						 Płeć: mężczyzna
					
						 Moto: sv650 k2 2002
					
				 
				 
			 | 
			
				
				  Re: wysokie obroty na biegu jałowym, na ciepłym silniku  
					
						modulator zapłonu to "mechanik"   pierwsze co ludas7 powinien zmienić to mechanika i pewnie by najtaniej wyszło    
					
  
			 | 
		
		
			| 1 maja 2013, o 14:19 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		
	
	
		  | 
	
	
			| 
				
				 ludas7 
				rowerzysta 
				
					 Dołączył(a): 25 kwi 2013, o 22:56 Posty: 10
						 Płeć: mężczyzna
					
						 Moto: SV650N 1999
					
				 
				 
			 | 
			
				
				  Re: wysokie obroty na biegu jałowym, na ciepłym silniku  
					
						Gaźnik był czyszczony rok temu w maju, co do modulatora to chodziło mu o ten sprzęt który znajduje się na końcu wiązki , za tylnią lampą...     
					
  
			 | 
		
		
			| 1 maja 2013, o 15:36 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		
	
	
		  | 
	
	
			| 
				
				 Art.B 
				motorowerzysta 
				
					 Dołączył(a): 17 paź 2010, o 18:53 Posty: 64 Lokalizacja: Kraina Kwitnącej Jabłoni ;)
						 Płeć: mężczyzna
					
						 Moto: VTR1000f/ TL1000
					
				 
				 
			 | 
			
				
				  Re: wysokie obroty na biegu jałowym, na ciepłym silniku  
					
						Zapłon nic to nie ma do rzeczy. Albo źle wyregulowane linki gazu (i wtedy odbój od regulacji wolnych obrotów wisi w powietrzu), albo, co bardziej prawdopodobne, silnik ciągnie sobie lewy luft. Mogą to być sparciałe króćce dolotu, albo choćby nieszczelne podciśnienie, choćby od kranika lub pompki paliwa. Silnik bardzo niechętnie schodzi wtedy z obrotów i idzie na ubogiej mieszance. Objawy występują najczęściej na gorącym silniku. 
					
  
			 | 
		
		
			| 2 maja 2013, o 11:05 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		
	
	
		  | 
	
	
			| 
				
				 lebiodek 
				motocyklista 
				
					 Dołączył(a): 8 mar 2012, o 16:41 Posty: 172 Lokalizacja: Łódź
						 Płeć: mężczyzna
					
						 Moto: SV650S->N 2000
					
				 
				 
			 | 
			
				
				  Re: wysokie obroty na biegu jałowym, na ciepłym silniku  
					
						Cześć, miałem dokładnie identyczne objaw jak ludas7. Linki chodziły płynnie, ale okazało się, że zacinał się zaworek od ssania w jednym z gaźników. Okazało się że zardzewiała sprężynka, której zadaniem jest zamykanie zaworka od ssania. Po wyczyszczeniu wszystko wróciło do normy. Powodzenia 
					
  
			 | 
		
		
			| 7 maja 2013, o 00:02 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		
	
	
		  | 
	
	
			| 
				
				 kaCZi 
				SV Rider 
				
					 Dołączył(a): 27 cze 2011, o 14:29 Posty: 1683 Lokalizacja: Toruń
						 Płeć: mężczyzna
					
						 Moto: GSXR k8
					
				 
				 
			 | 
			
				
				  Re: wysokie obroty na biegu jałowym, na ciepłym silniku  
					
						coś wiadomo? bo ciekawy jestem 
					
						 _________________ Moja czarna Perła -> GSX-R 750 K8
					
  
			 | 
		
		
			| 24 maja 2013, o 21:27 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		
	
	
		  | 
	
	
			| 
				
				 ludas7 
				rowerzysta 
				
					 Dołączył(a): 25 kwi 2013, o 22:56 Posty: 10
						 Płeć: mężczyzna
					
						 Moto: SV650N 1999
					
				 
				 
			 | 
			
				
				  Re: wysokie obroty na biegu jałowym, na ciepłym silniku  
					
						spoko, w trakcie poszukiwań, jak się wyjaśni dam znać 
					
  
			 | 
		
		
			| 25 maja 2013, o 12:21 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		
	
	
		 |