Forum Suzuki SV - SVforum.pl
https://svforum.pl/

Odblokowywanie motocykla (PIN 25)
https://svforum.pl/viewtopic.php?f=24&t=1247
Strona 4 z 8

Autor:  Bartosz [ 4 wrz 2010, o 11:30 ]
Tytuł:  Re: Odblokowywanie motocykla (PIN 25)

Czy obecność tego kabelka w miejscu zaznaczonym jest równoznaczna z modyfikacją ograniczającą moto czy nie koniecznie?
Widok na pierwszym zdjęciu w pierwszym poście jest od od strony kabli czy od otworów widocznych po rozebraniu tego czarnego pudełka? Jeżeli od otworów to w tym miejscu mam niebieski kabel z żółtym paskiem. Jeśli natomiast patrzę od strony kabli to jest to całkiem inny kabel,a dokładnie czarny z brązowym paskiem.
Obcinać to w ogólne, bo jak jest to nie dobrze czy obecność tego kabla nie świadczy o zdławieniu?

EDIT: Bo chyba jest tak(mogę się mylić dlatego pytam), że albo moto ma 72 KM, albo jest zdławione do 34 KM. Więc moje na pewno nie ma tych marnych 34 bo jeździ żwawo :)
Czy obcięcie tego kabla mimo wszystko poprawia np. reakcję na gaz delikatnie czy nie ma sesnu ruszać tego?

Autor:  Dono [ 4 wrz 2010, o 12:46 ]
Tytuł:  Re: Odblokowywanie motocykla (PIN 25)

Kabelek jest we wszystkich, niektóre są zdławione, niektóre nie. W wersji nie zdławionej obcięcie kabla nic nie da. To ten czarno brązowy kabelek.

Autor:  Bartosz [ 5 wrz 2010, o 12:24 ]
Tytuł:  Re: Odblokowywanie motocykla (PIN 25)

Dono napisał(a):
Kabelek jest we wszystkich, niektóre są zdławione, niektóre nie. W wersji nie zdławionej obcięcie kabla nic nie da. To ten czarno brązowy kabelek.



Dzięki Dono. W takim razie zastawiam ten kabel na miejscu. Jeśli mimo nie zblokowanej maszyny zabieg ten poprawiał by np. reakcję na gaz to ok, ale w zaistniałym przypadku nie ma to sensu :)
Już zauważyłem, że w miejscach mocowania kabli co kilka miejsc jest numer kabelka, więc można sobie to spokojnie ogarnąć (ja miałem strasznie krótkie kable ograniczające mi ruch i nie zauważyłem tego wcześniej).

Autor:  ha44 [ 21 wrz 2010, o 11:07 ]
Tytuł:  Re: Odblokowywanie motocykla (PIN 25)

Jeszcze jedno, ja miałem jeszcze blaszki we wtryskach redukujące "przepływ" zaraz po zdjęciu air boxa było je widać, rok 2006.

Autor:  Razor [ 21 wrz 2010, o 12:26 ]
Tytuł:  Re: Odblokowywanie motocykla (PIN 25)

ha44 napisał(a):
Jeszcze jedno, ja miałem jeszcze blaszki we wtryskach redukujące "przepływ" zaraz po zdjęciu air boxa było je widać, rok 2006.


Rozpisz tą myśl i pokaż jakieś zdjęcia lub tym podobne jak możesz :)

Autor:  Bartosz [ 21 wrz 2010, o 14:28 ]
Tytuł:  Re: Odblokowywanie motocykla (PIN 25)

ha44 napisał(a):
Jeszcze jedno, ja miałem jeszcze blaszki we wtryskach redukujące "przepływ" zaraz po zdjęciu air boxa było je widać, rok 2006.



Teraz to ci nawet Kronos nie dogoni ;P

Autor:  ha44 [ 21 wrz 2010, o 14:45 ]
Tytuł:  Re: Odblokowywanie motocykla (PIN 25)

Co rozpisać?

Blaszki wyglądające jak podkładki, zaraz po zdjęciu air boxa widać od razu, można powiedzieć miedzy wtryskiem a gumą łączącą aira na głębokości ok 3 cm. Wychodzą bez niczego palcem idzie je wyciągnąć.
Bardziej nie umiem rozpisać.

Ja nie pokaże bo nie mam tych blaszek, Fibat je ma może zrobi zdj.

Tak a propos jest więcej blokad np. ekonomizery, itp dla norm głośności, ekonomizacji, spalin.

Autor:  xxxkusyxxx [ 27 wrz 2010, o 10:42 ]
Tytuł:  Re: Odblokowywanie motocykla (PIN 25)

Mam pytanie odnośnie tej kostki po lewej stronie siedzenia która to jest i co rozpiłować??
Albo będzie prościej jakiego koloru jest ten kabelek pinu 25 w sv 1000???
Z góry dziękuje za odpowiedz :D

Autor:  skowronp [ 27 wrz 2010, o 11:13 ]
Tytuł:  Re: Odblokowywanie motocykla (PIN 25)

Czy ktoś ma dostęp do WIS (workshop information system) Suzuki?
Serwis twierdzi ze można odblokować ECU w rocznikach >2007 przepinając kilka pinów ...

Autor:  Dono [ 27 wrz 2010, o 11:44 ]
Tytuł:  Re: Odblokowywanie motocykla (PIN 25)

xxxkusyxxx napisał(a):
Mam pytanie odnośnie tej kostki po lewej stronie siedzenia która to jest i co rozpiłować??
Albo będzie prościej jakiego koloru jest ten kabelek pinu 25 w sv 1000???
Z góry dziękuje za odpowiedz :D


Litry nie były blokowane z tego co mi wiadomo.

Autor:  slayer [ 27 wrz 2010, o 11:45 ]
Tytuł:  Re: Odblokowywanie motocykla (PIN 25)

xxxkusyxxx napisał(a):
Mam pytanie odnośnie tej kostki po lewej stronie siedzenia która to jest i co rozpiłować??
Albo będzie prościej jakiego koloru jest ten kabelek pinu 25 w sv 1000???
Z góry dziękuje za odpowiedz :D

Jak byś przeczytał temat to byś wiedział że na wtyczce są numerki...
Litry też były blokowane.

Autor:  dr.tommy [ 29 wrz 2010, o 18:50 ]
Tytuł:  Re: Odblokowywanie motocykla (PIN 25)

To ja tak z innej bajki troszkę. Może wiecie jak rozblokować gsx 650f k10. Który kabelek ciach?

Autor:  wojte [ 19 paź 2010, o 20:20 ]
Tytuł:  Re: Odblokowywanie motocykla (PIN 25)

Koledzy może ktoś wrzuci jakieś zdjęcia z "tuningu" 650 wtrysk :)

Bawił się ktoś z tym przełącznikiem włączony-wyłączony? i ile tak naprawdę jest zablokowane?

Też mam 2111.

Autor:  zbyszek [ 19 paź 2010, o 20:58 ]
Tytuł:  Re: Odblokowywanie motocykla (PIN 25)

wojte napisał(a):
koledzy może ktoś wrzuci jakieś zdjęcia z "tuningu" 650 wtrysk :)

Bawił się ktoś z tym przełącznikiem włączony-wyłączony? i ile tak naprawdę jest zablokowane?

Też mam 2111.


Też bym się podpiął daje coś ten pstryczek? czy nie? bo 220km max na 650 k3 to chyba nie dużo.

Autor:  wojte [ 20 paź 2010, o 15:34 ]
Tytuł:  Re: Odblokowywanie motocykla (PIN 25)

Czytając opis http://translate.google.pl/translate?hl ... 6prmd%3Div

nie jestem w stanie zrozumieć inicjatywy łączenia na 3 po co to?

Rozumiem na dwa z opornikiem i bez czyli taka opcja turbo i normal ;)Natomiast ciekawi mnie jak najłatwiej dotrzeć do tego kabla prosił bym o jakiś foto relation :)

Autor:  Bartosz [ 26 paź 2010, o 21:59 ]
Tytuł:  Re: Odblokowywanie motocykla (PIN 25)

ha44 napisał(a):
Co rozpisać?

Blaszki wyglądające jak podkładki, zaraz po zdjęciu air boxa widać od razu, można powiedzieć miedzy wtryskiem a gumą łączącą aira na głębokości ok 3 cm. Wychodzą bez niczego palcem idzie je wyciągnąć.
Bardziej nie umiem rozpisać.

Ja nie pokaże bo nie mam tych blaszek, Fibat je ma może zrobi zdj.

Tak a propos jest więcej blokad np. ekonomizery, itp dla norm głośności, ekonomizacji, spalin.



Możesz Fibat zrobić zdjęcie tym blaszkom? Ostatnio ściągnąłem z nudów airboxa i nie mam pojęcia o czym pisze ha44.
Wystarczy wyjąć filtr żeby to zobaczyć czy trzeba ściągnąć całego airboxa? :)
Może ha44 wyciągnąłeś przepustnicę ;P Weźcie mi napiszcie gdzie to jest :)




Edit:
Znalazłem ci zdjęcia żebyś nie musiał się męczyć ;)
Możesz zaznaczyć w paintcie gdzie to się znajduje mniej więcej i wkleić tutaj fotkę? :)
http://mysite.ncnetwork.net/resnz5gv/th ... r/id1.html

Autor:  baad [ 13 gru 2010, o 13:47 ]
Tytuł:  Re: Odblokowywanie motocykla (PIN 25)

Witam,
jesteś świerzutki na forum i przejrzałem właśnie ten temat. Jestem w przededniu zakupu SV 650 z 2007 (kraj pochodzenia Francja) z nr VIN wynika że jest zdławiona :( (BY2221). Czytając ten temat dowiedziałem się że to nie jest żaden problem w ewentualnym odblokowaniu, przecinając "jakiś tam" - bliżej oczywiście określony, kabelek, zgadza się? Proszę o odpowiedź bo nie wiem czy decydować się na tą SV czy też nie.

Autor:  skowronp [ 13 gru 2010, o 16:04 ]
Tytuł:  Re: Odblokowywanie motocykla (PIN 25)

Nie w tym roczniku ...

od 2007 komp ma 2 wtyczki nie jedną. Odblokować można w serwisie - 250 - 400zł jak się interesowałem. Bezproblemowe jest tylko kupienie modułu oddławionego - allegro / ebay 200-300 zł.

Autor:  Bartosz [ 13 gru 2010, o 16:42 ]
Tytuł:  Re: Odblokowywanie motocykla (PIN 25)

Chyba, że motor jest z 2006 i nie ma ABSu i tylko w dowodzie jest 2007 rok bo był wtedy rejestrowany.

Autor:  lasooch [ 13 gru 2010, o 20:26 ]
Tytuł:  Re: Odblokowywanie motocykla (PIN 25)

Gdzieś czytałem, że w przypadku modułu z 2 wtyczkami też się obcina jakieś kabelki, tylko o innym numerze. Nie mam czasu tego teraz szukać, ale jak ktoś będzie poważnie tematem zainteresowany, to bez problemu znajdzie te informacje :)

Strona 4 z 8 Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/