Wątki bez odpowiedzi | Aktywne wątki Teraz jest 28 mar 2024, o 23:14



Odpowiedz w wątku  [ Posty: 353 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 18  Następna strona
Mod TRE 
Autor Wiadomość
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 02:22
Posty: 7755
Lokalizacja: WPR
Płeć: mężczyzna
Moto: TT1050
Post Re: Mod TRE
Drobny napisał(a):
no dobra...więc powiedzcie czy wynik 8/100 to norma? Aż sam jeszcze raz sprawdzę.

Ni cholery, a na pewno już nie w takich warunkach, jak opisywałeś wyżej. 8/100 w zdrowym motocyklu można uzyskać latając cały dzień na torze na drugim biegu :]

_________________
Triumph Tiger 1050 << bikepics


13 lip 2012, o 11:16
Zobacz profil
motocyklista

Dołączył(a): 22 wrz 2011, o 14:28
Posty: 188
Lokalizacja: Gniezno
Płeć: mężczyzna
Moto: sv650n k5
Post Re: Mod TRE
sv wżyciu nie spali 8 litrów, koleś ma coś źle wyregulowane xD lekkiej ręki nie mam ale więcej od 7 na pełnej kur*ie moja nie pali, a mam sportowy wydech, smart tre, i filtr kn ;D


13 lip 2012, o 15:38
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 lis 2010, o 17:51
Posty: 2766
Lokalizacja: SJ
Płeć: mężczyzna
Moto: Sv 650N k3/mts1200
Post Re: Mod TRE
k5 nie ma czasem już sondy??
Może ona psuje dawkowanie.


13 lip 2012, o 16:12
Zobacz profil
motocyklista

Dołączył(a): 22 wrz 2011, o 14:28
Posty: 188
Lokalizacja: Gniezno
Płeć: mężczyzna
Moto: sv650n k5
Post Re: Mod TRE
k5 nie ma sondy jeszcze stary dobry piec ;D nie co te na 4 świecach i sondzie xD


14 lip 2012, o 16:20
Zobacz profil
motocyklista
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 lip 2010, o 21:56
Posty: 156
Lokalizacja: Opole
Płeć: mężczyzna
Post Re: Mod TRE
kaziu14-14 napisał(a):
k5 nie ma sondy jeszcze stary dobry piec ;D nie co te na 4 świecach i sondzie xD


Te to zawsze koło 5 palą. Nawet po ostrym palowaniu tylko 5,5 litra wyszło, więc polecam.

_________________
Dwie miłości- Oleńka i SV


18 lip 2012, o 14:07
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 wrz 2011, o 16:54
Posty: 794
Płeć: mężczyzna
Moto: sv 1000S 2005
Post Re: Mod TRE
lasooch napisał(a):
Drobny napisał(a):
no dobra...więc powiedzcie czy wynik 8/100 to norma? Aż sam jeszcze raz sprawdzę.

Ni cholery, a na pewno już nie w takich warunkach, jak opisywałeś wyżej. 8/100 w zdrowym motocyklu można uzyskać latając cały dzień na torze na drugim biegu :]



jeżdżąc na jednym biegu to ci mało stosunkowo pali bo w zakrętach nie masz pod czerwonym, ostro pałując po mieście spali więcej niż na Radomiu czy Lublinie

_________________
http://www.acebiker.pl https://www.facebook.com/acebiker.polska


20 lip 2012, o 13:00
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 lip 2010, o 21:18
Posty: 865
Płeć: mężczyzna
Post Re: Mod TRE
kaziu14-14 napisał(a):
sv wżyciu nie spali 8 litrów, koleś ma coś źle wyregulowane xD lekkiej ręki nie mam ale więcej od 7 na pełnej kur*ie moja nie pali, a mam sportowy wydech, smart tre, i filtr kn ;D


Pewnie mówisz o SV650 moja SV650 jak uczyłem się gumować to spaliła mi ponad 12l/100 :) a mój obecny SV1000 to standardowo 8-8,5l/100 a ostatnio prze kilka eskort weselnych czyli częste przygazówki, czasem palenie gumy i raz na jakiś czas lekka guma to spalił mi 10,3l/100

mam filtr KN, TRE, przeloty.


29 lip 2012, o 17:53
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 lis 2010, o 17:51
Posty: 2766
Lokalizacja: SJ
Płeć: mężczyzna
Moto: Sv 650N k3/mts1200
Post Re: Mod TRE
Tre nie wpływa na spalanie
Sprawdzilem na dwóch trasach.
Więcej zależy od jeźdzca jak szybko pomyka.

Co do oporników, który należy dać napisze nie długo. Narazie mam wrażenie, że piąty bieg jest najbaardziej odpowiedni.


29 lip 2012, o 23:25
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 lis 2011, o 23:55
Posty: 377
Płeć: mężczyzna
Moto: GPZ>>>SV650
Post Re: Mod TRE
soldyy napisał(a):
Obrazek

O tak robimy ;) Nie wiem jaką wartość opornika trzeba zastosować w 650. Ja to robiłem w litrze!



Wystarczy zlutować te kable i blokada zdjęta? To na pewno takie proste? :)


19 sie 2012, o 21:42
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 lis 2010, o 17:51
Posty: 2766
Lokalizacja: SJ
Płeć: mężczyzna
Moto: Sv 650N k3/mts1200
Post Re: Mod TRE
Wstawić opornik w kablach od ECU.

Ja mam wykonane TRE na dwóch przełącznikach
Pierwszy przełącznik to: 1:ustawienia fabryczne 0:----- 1:TRE on
Drugi przełącznik : 1: opornik piątego biegu 6,8 0:---- 1:opornik szóstego biegu 15kOhm


19 sie 2012, o 22:50
Zobacz profil
motocyklista

Dołączył(a): 22 wrz 2011, o 14:28
Posty: 188
Lokalizacja: Gniezno
Płeć: mężczyzna
Moto: sv650n k5
Post Re: Mod TRE
hubi a jak sprzet idzie na tre ustawione na 5 bieg? ;D


19 sie 2012, o 23:18
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 lis 2011, o 23:55
Posty: 377
Płeć: mężczyzna
Moto: GPZ>>>SV650
Post Re: Mod TRE
Czyli kable: czerwony i czarny "łączymy" za pomocą rezystora od strony ECU, a druga stronę izolujemy i "chowamy".
Dobrze rozumuje?


20 sie 2012, o 08:44
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 lis 2010, o 17:51
Posty: 2766
Lokalizacja: SJ
Płeć: mężczyzna
Moto: Sv 650N k3/mts1200
Post Re: Mod TRE
Wg mnie lepiej idzie na piątym biegu.
Nie miałem czasu się bawić tym (wolałem pośmigać), ale 6. bieg ma chyba minimalnie wcześniejsze wyprzedzenie zapłonu.
Ale grosze to kosztuje, a możesz mieć 3 ustawienia zapłonu za maksymalnie 7zł.

Ja osobiście zrobiłem wersje Plug&Play.
Kupujemy konektorki (tego typu https://encrypted-tbn2.google.com/image ... -iDlr2bVXB ważne by były jak najmniejsze ew. troszke można męski podpiłować)

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/79e ... c5d3e.html i połączyć wg. schematu.
W miejsce r1 i r2 montujemu odpowiednie rezystory


20 sie 2012, o 10:10
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 mar 2011, o 11:29
Posty: 937
Lokalizacja: W-wa
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650N SPRINT ST1050
Post Re: Mod TRE
tak się zastanawiam, czy po wprowadzeniu tej modyfikacji motocykl może więcej palić i czy potrzeba jest ponownej regulacji/synchronizacji przepustnic, zabawa z TPS itd. ?
Czy mam rozumieć, że te przeróbki za 7 zł polegające na wczepianiu rezystorków/oporników dają ten sam efekt co takie coś? -> link

_________________
YAMAHA XT600 TENERE -->> SUZUKI SV650 N YDV -->> TRIUMPH SPRINT ST 1050 ABS


5 lut 2013, o 02:27
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 lip 2010, o 14:28
Posty: 1963
Lokalizacja: Piła / Szczecin
Płeć: mężczyzna
Moto: B*R*A*K
Post Re: Mod TRE
niektórzy po podłączeniu tre pisali, że im spalanie deliaktnie wzrosło ja w swojej też podpiąłem tre ale jakoś różnicy w spalaniu nie zauważyłem (oczywiście chodzi tu w dużej mierze o styl jazdy o to jak traktujesz manetkę)
ten mikroprocesor co podałeś linka to nic innego jak zwykłe tre za 7zł + posiada kilka dodatkowych opcji (zniesie blokady fbrycznej prędkości max, no i wgrane ma jakieś 3 mapy do wyboru) zasada działania tre jest ta sama czyli na pierwszych 3 biegach masz wyeliminowane opóźnienie zapłonu przez co jest poprawiona znacznie reakcja na manetkę
osobiście zamiast tego mikroprocesora z aukcji wolałbym założyć tre za 7zł + dołożyć i kupić power comandera

_________________
Obrazek

SV650S k3
bikepics.com


5 lut 2013, o 07:27
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 lis 2010, o 17:51
Posty: 2766
Lokalizacja: SJ
Płeć: mężczyzna
Moto: Sv 650N k3/mts1200
Post Re: Mod TRE
Spalanie nie może się zmienić, jedynie keirownik szybciej śmiga przez co zwieksza spalanie.
Ustawiając TRE na 6. bieg będziesz miał takie samo spalanie jak bez tre jadąc na 6. biegu.


5 lut 2013, o 09:22
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 wrz 2010, o 09:57
Posty: 1957
Płeć: mężczyzna
Moto: 2x 650s K9 ..... 675
Post Re: Mod TRE
Czy TRE jest w jakiś sposób powiązane z fabryczną blokadą na PINIE? Blokadę już dawno zdjąłem i zastanawiam się teraz czy TRE coś pomoże, czy to w ogóle nie ma powiazania?

_________________
675


5 lut 2013, o 10:48
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 lip 2010, o 21:18
Posty: 865
Płeć: mężczyzna
Post Re: Mod TRE
Wg mnie TRE to i tak tylko placebo - nic nie daje. Ja przynajmniej na dwóch SV sprawdzałem i nic to nie dało co by dało się odczuć.


5 lut 2013, o 16:29
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 wrz 2010, o 09:57
Posty: 1957
Płeć: mężczyzna
Moto: 2x 650s K9 ..... 675
Post Re: Mod TRE
Tak, czytałem caly temat i też to, że nic nie odczułeś, ale i tak chciałbym przetestować na własnej maszynie ;)

_________________
675


5 lut 2013, o 17:37
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 5 lip 2011, o 09:21
Posty: 637
Lokalizacja: Poznań
Płeć: mężczyzna
Moto: GSXR 750 K6
Post Re: Mod TRE
Niektórzy czują różnicę na 5 biegu , wiec jak mi to wytłumaczysz :D ?
Ja osobiście miałem TRE ale usunąłem bo kompletnie nic nie dawało.

_________________
Suzuki SV650S K5
Obrazek


5 lut 2013, o 18:54
Zobacz profil
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Odpowiedz w wątku   [ Posty: 353 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 18  Następna strona

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware.
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL