Wątki bez odpowiedzi | Aktywne wątki Teraz jest 28 mar 2024, o 20:12



Odpowiedz w wątku  [ Posty: 353 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 18  Następna strona
Mod TRE 
Autor Wiadomość
erotoman-gawędziarz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 02:34
Posty: 3871
Lokalizacja: Otwock
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 1000N 2004
Post Re: Mod TRE
Do te oporniki i tranzystor to takie same do 650 i 1000? Nie ma różnicy?

_________________
SVNERWUS


9 lip 2010, o 11:25
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 09:59
Posty: 3102
Lokalizacja: Warta, łódzkie
Płeć: mężczyzna
Moto: różne
Post Re: Mod TRE
Tak.


9 lip 2010, o 11:41
Zobacz profil WWW
motocyklista
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 kwi 2010, o 20:18
Posty: 289
Płeć: mężczyzna
Post Re: Mod TRE
Dono napisał(a):
Muszę zaznaczyć, że jednak znikome napięcie idzie na luz - w nocy widać, że dioda od luzu delikatnie się żarzy.


Trzeba dodać tzw pull-down czyli jeden oporniczek i nic nie powinno się świecić ;)
O tak o:
Obrazek

_________________
SV1000S K3
Za motórem panny sznurem :->


9 lip 2010, o 14:39
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 09:59
Posty: 3102
Lokalizacja: Warta, łódzkie
Płeć: mężczyzna
Moto: różne
Post Re: Mod TRE
Ciekawe, muszę sprawdzić.


9 lip 2010, o 15:13
Zobacz profil WWW
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 12:59
Posty: 1840
Lokalizacja: skądinąd
Płeć: mężczyzna
Moto: PW50, CBR600, CR125
Post Re: Mod TRE
Że zapytam: ale wy wiecie, że tak samo będzie w SV-650-na-wtrysku? Ktoś już to sprawdzał? Przyznam, że trochę mi głupio ciąć kable i wpierdzielać się w elektrykę, jeśli nie będę wiedział, że tak ma być :)
Ktoś już to robił w 650-wtrysk?

_________________
Lepiej mieć kamyk w bucie niż ziarnko piasku w prezerwatywie ;P


9 lip 2010, o 16:59
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 17:30
Posty: 5353
Lokalizacja: Legionowo
Płeć: mężczyzna
Moto: H2 / RSV4 Factory
Post Re: Mod TRE
Łulf napisał(a):
Parę dni temu kabelki poszły w izolacje moto jest bardziej żywe :D
Dzisiaj ze skrzyżowania ogień 1 -2 i koło w powietrzu, zaskoczyło mnie to :D

Do wyciągnięcia kabelków przydaje się bardzo cienki śrubokręt od przodu mała plastikowa zapadka.


Ja po dzisiejszym dokładnym pałowaniu z tym modem do gaźnikowców powiem tyle:

"łojezusmaryja!" :obity:
Ludzie! Co Wy tu jeszcze robicie? Kombinerki w łapy i biegiem do garażu obciąć te dwa kabelki! :D


9 lip 2010, o 20:22
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 09:21
Posty: 635
Post Re: Mod TRE
Zgadzam się :) Kto nie uciął ten pipa :P

Zdecydowanie warto.

_________________
Obrazek Obrazek

SV650S K1


9 lip 2010, o 20:49
Zobacz profil
Mister Apollo
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 07:16
Posty: 5365
Lokalizacja: WGM
Płeć: mężczyzna
Moto: Z1000
Post Re: Mod TRE
Dzięki za motywację, jutro od rana testujemy :->

_________________
SV 650S - Błękitny Ogórek -> Z1000 - Ognista pomarańcza


9 lip 2010, o 21:15
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 09:21
Posty: 635
Post Re: Mod TRE
Czas potrzebny - 10 minut :) pamiętaj, żeby nie obcinać tylko wypiąć kable z kostki - wystarczy czymś cienkim odgiąć takie plastikowe coś OD blaszki - podkreślam OD blaszki a nie w stronę blaszki.

_________________
Obrazek Obrazek

SV650S K1


9 lip 2010, o 21:21
Zobacz profil
Mister Apollo
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 07:16
Posty: 5365
Lokalizacja: WGM
Płeć: mężczyzna
Moto: Z1000
Post Re: Mod TRE
Ostatnio już się to zabierałem, zabrakło chwili.

_________________
SV 650S - Błękitny Ogórek -> Z1000 - Ognista pomarańcza


9 lip 2010, o 21:45
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 09:59
Posty: 3102
Lokalizacja: Warta, łódzkie
Płeć: mężczyzna
Moto: różne
Post Re: Mod TRE
pm2z napisał(a):
Że zapytam: ale wy wiecie, że tak samo będzie w SV-650-na-wtrysku? Ktoś już to sprawdzał? Przyznam, że trochę mi głupio ciąć kable i wpierdzielać się w elektrykę, jeśli nie będę wiedział, że tak ma być :)
Ktoś już to robił w 650-wtrysk?


Mój opis tyczy się SV na wtrysku 650/1000. Z tego co piszą inni, w gaźnikowych też to działa.


10 lip 2010, o 21:37
Zobacz profil WWW
Mister Apollo
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 07:16
Posty: 5365
Lokalizacja: WGM
Płeć: mężczyzna
Moto: Z1000
Post Re: Mod TRE
W gaźniku jest zgodnie z linkiem od lasoocha. Już kiedyś przewijał się chyba na svrider ten mod, ale wtedy było to opisane "niektóre modele", teraz wiadomo że to we wszystkich.
Zrobiłem jak napisali i ... gdybym nie wiedział to bym nie zauważył. Trochę musiałem się zmuszać żeby nie wrzucać 4 (tak mam, 4 od dołu do góry prawie do wszystkiego mi wystarcza). Silnik pracuje trochę jakby kulturalniej, troszkę więcej czeka pod manetką ale jakby łatwiej to kontrolować. Trochę to wszystko ociera się o efekt placebo. Przeróbka jest na tyle prosta (i odwracalna jeśli nie potniemy kabli) że każdy powinien sam sprawdzić czy gra jest dla niego warta świeczki.

_________________
SV 650S - Błękitny Ogórek -> Z1000 - Ognista pomarańcza


10 lip 2010, o 23:28
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 17:30
Posty: 5353
Lokalizacja: Legionowo
Płeć: mężczyzna
Moto: H2 / RSV4 Factory
Post Re: Mod TRE
kacperski napisał(a):
W gaźniku jest zgodnie z linkiem od lasoocha. Już kiedyś przewijał się chyba na svrider ten mod, ale wtedy było to opisane "niektóre modele", teraz wiadomo że to we wszystkich.
Zrobiłem jak napisali i ... gdybym nie wiedział to bym nie zauważył. Trochę musiałem się zmuszać żeby nie wrzucać 4 (tak mam, 4 od dołu do góry prawie do wszystkiego mi wystarcza). Silnik pracuje trochę jakby kulturalniej, troszkę więcej czeka pod manetką ale jakby łatwiej to kontrolować. Trochę to wszystko ociera się o efekt placebo. Przeróbka jest na tyle prosta (i odwracalna jeśli nie potniemy kabli) że każdy powinien sam sprawdzić czy gra jest dla niego warta świeczki.


Kacperski powinkluj ostro na wszystkich kabelkach, a potem na odciętych - odkręcaj cały czas gaz i jak będziesz się prostował to daj manetkę na full...zapewniam Cię, że odczujesz duuuużą różnicę :)


11 lip 2010, o 00:50
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 21:34
Posty: 322
Lokalizacja: kraków-skawina
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650=>KTM 690
Post Re: Mod TRE
http://wotid.com/tls/files/SATRE.pdf
Znalazłem przejrzysty schemat smart atre na tranzystorze tylko chciałbym do tego zastosować przełącznik (praca na atre oraz tak jak jest w oryginale) nie ogarniam tego jaki i gdzie wpiąć przełącznik.


17 lip 2010, o 17:05
Zobacz profil
motocyklista
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 kwi 2010, o 20:18
Posty: 289
Płeć: mężczyzna
Post Re: Mod TRE
Ale się upieracie i utrudniacie sobie życie. Przejechałem już trochę km z tym modem (w najprostszej konfiguracji - tylko opornik) i nie widzę przeciwwskazań do dalszej jazdy. Nie ma potrzeby żeby go wyłączać. Nie przesadzajmy, to nie daje od razu 100 koni. Ot, poprawa reakcji na gaz.

_________________
SV1000S K3
Za motórem panny sznurem :->


17 lip 2010, o 18:59
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 09:59
Posty: 3102
Lokalizacja: Warta, łódzkie
Płeć: mężczyzna
Moto: różne
Post Re: Mod TRE
Z przełącznikiem to już wyższa pierdolencja, trzeba by pokombinować z dodatowym tranzystorem albo mieć jakiś rozbudowany przełącznik.


17 lip 2010, o 19:14
Zobacz profil WWW
erotoman-gawędziarz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 02:34
Posty: 3871
Lokalizacja: Otwock
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 1000N 2004
Post Re: Mod TRE
soldyy napisał(a):
Ale się upieracie i utrudniacie sobie życie. Przejechałem już trochę km z tym modem (w najprostszej konfiguracji - tylko opornik) i nie widzę przeciwwskazań do dalszej jazdy. Nie ma potrzeby żeby go wyłączać. Nie przesadzajmy, to nie daje od razu 100 koni. Ot, poprawa reakcji na gaz.


Też mi się tak zdaje. Mandoliniarz tutaj zasiał zamęt, że on ma przełącznik bo boi się dodawać gazu z włączonym TRE na deszczu i wszyscy podłapali temat :] Dajcie sobie spokój z tymi przełącznikami i podepnijcie na stałe.

_________________
SVNERWUS


17 lip 2010, o 19:20
Zobacz profil
motocyklista
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 lip 2010, o 21:56
Posty: 156
Lokalizacja: Opole
Płeć: mężczyzna
Post Re: Mod TRE
Witam,
odgrzeje trochę kotleta. Wie ktoś może czy ten mod sprawdzi się w wersji 650 K8, ponieważ wiem że od tego rocznika zaszły pewne zmiany w silniku. Proszę o odpowiedz.

_________________
Dwie miłości- Oleńka i SV


18 lip 2010, o 23:58
Zobacz profil
mundrek
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 12:50
Posty: 1758
Lokalizacja: Rybnik
Płeć: mężczyzna
Moto: sv1k/ 748SP
Post Re: Mod TRE
Ta gorolu - i potem będziesz godać ze Ci 100 KM dobyło :D
Żadnych tranzystorów itp. Przełącznik 2 pozycyjny, 6 nóżek. W temacie o pinie 25 jest link. Ze względu na spalanie na trasie (A NIE KULANIE SIĘ DOOKOŁA KOMINA, czyli obwodnica tam i nazot, bo w warszawie autobahny nie ma :D ) mam cykcyrykcyk i zajęła mi budowa 15 minut a do tego jestem leworęczny więc to i tak ni ma źle :D
A po ch mi TRE z moto załadowanym w kufer, sakwy, takbag, babe i ciągle 6k obrotów na 6tce :)

_________________
I wy, o których zapomniałem,
Lub pominąłem was przez litość,
Albo dlatego, że się bałem,
Albo, że taka was obfitość...


19 lip 2010, o 21:11
Zobacz profil
motocyklista
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 kwi 2010, o 20:18
Posty: 289
Płeć: mężczyzna
Post Re: Mod TRE
lpt napisał(a):
A po ch mi TRE z moto załadowanym w kufer, sakwy, takbag, babe i ciągle 6k obrotów na 6tce :)


A co zmieni w tym wypadku TRE jeśli tak czy siak jedziesz na tej 6tce? Przecież z wyłączonym masz tą samą mapę zapłonu, jeno że opornik w skrzyni biegów :mrgreen:

Poza tym zauważył ktokolwiek różnice w spalaniu? :->

_________________
SV1000S K3
Za motórem panny sznurem :->


19 lip 2010, o 21:35
Zobacz profil
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Odpowiedz w wątku   [ Posty: 353 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 18  Następna strona

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware.
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL