Wątki bez odpowiedzi | Aktywne wątki Teraz jest 27 kwi 2024, o 11:35



Odpowiedz w wątku  [ Posty: 353 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 18  Następna strona
Mod TRE 
Autor Wiadomość
motorowerzysta
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 cze 2011, o 12:42
Posty: 85
Lokalizacja: Leszno
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S 2003
Post Re: Mod TRE
sv 650 03 --> wystarczy wstawić w różowy przewód opornik 6,8kohm tak ? wiec po kiego grzyba ten tranzystor ?
uprzedzam odpowiedzi innych- "tak czytałem cały temat"


11 sty 2012, o 22:04
Zobacz profil
motocyklista
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 sty 2012, o 21:15
Posty: 206
Lokalizacja: Szczecin
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S 2004
Post Re: Mod TRE
Pytam z ciekawości. Jak mam zamontowanego PowerCommandera to coś mi da dołożenie TRE?Nie znalazłem nigdzie takiej informacji.


11 sty 2012, o 22:12
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 09:59
Posty: 3102
Lokalizacja: Warta, łódzkie
Płeć: mężczyzna
Moto: różne
Post Re: Mod TRE
saviola93 napisał(a):
sv 650 03 --> wystarczy wstawić w różowy przewód opornik 6,8kohm tak ? wiec po kiego grzyba ten tranzystor ?
uprzedzam odpowiedzi innych- "tak czytałem cały temat"


Nie, nie wystarczy wstawić opornik w różowy przewód. Przeczytaj temat jeszcze raz. A potem jeszcze ze dwa razy. Przejrzyj schematy, zastanów się jak to działa, po czym ponownie przeczytaj cały temat.

zebro napisał(a):
Pytam z ciekawości. Jak mam zamontowanego PowerCommandera to coś mi da dołożenie TRE?Nie znalazłem nigdzie takiej informacji.


Powinno, bo power commander ingeruje tylko we wtryski, a blokada jest na mapach zapłonowych i być może wtryskach.


11 sty 2012, o 22:26
Zobacz profil WWW
motocyklista
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 sty 2012, o 21:15
Posty: 206
Lokalizacja: Szczecin
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S 2004
Post Re: Mod TRE
Dziękować za informację. Czyli bez próby się nie obejdzie.


11 sty 2012, o 22:28
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 lis 2010, o 17:51
Posty: 2772
Lokalizacja: SJ
Płeć: mężczyzna
Moto: Sv 650N k3/mts1200
Post Re: Mod TRE
Nie wiem czy to coś da.
PC ingeruje we wtrysk paliwa?? czy tylko zapłon?

Poza tematem, jest duża różnica z PC niż bez??


12 sty 2012, o 21:08
Zobacz profil
motocyklista
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 sty 2012, o 21:15
Posty: 206
Lokalizacja: Szczecin
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S 2004
Post Re: Mod TRE
Nie mam pojęcia. W momencie kupna motoru już to siedziało wpięte w elektrykę. Z tego co mówi jeden z lepszych mechaników w moim mieście, to PC z odpowiednia zestrojoną mapą, dobrym wydechem i filtrem potrafi dać 5-8 % wzrost mocy. Warunkiem jednak jest poprawne ustawienie PC. Ja swojego jeszcze nie podłączałem do komputera i nie sprawdzałem co tam siedzi. Wierzę, że poprzednik wiedział co robi. Nic nie grzebiąc nie popsuje :D Nie wiem jakie są maksymalne obroty Sv bez PC. U mnie silnik wkręca się prawie do 13 tyś. Być może to jest właśnie sprawka PC.


12 sty 2012, o 21:16
Zobacz profil
motocyklista

Dołączył(a): 15 paź 2011, o 09:32
Posty: 182
Lokalizacja: SZCZECIN
Płeć: mężczyzna
Moto: KAWASAKI ZZR 1200
Post Re: Mod TRE
to był zwykły starter, posłużył jako obudowa i jest owinięty izolacją ,


12 sty 2012, o 21:48
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 lis 2010, o 17:51
Posty: 2772
Lokalizacja: SJ
Płeć: mężczyzna
Moto: Sv 650N k3/mts1200
Post Re: Mod TRE
Do 13tys normalnie sv nie kręci się.
Jestem jeszcze ciekaw czy przy tych obrotach silnik generuje Nm ??
O ile pamiętam w seryjnej max moment jest przy 9-10 tys. obrotów


12 sty 2012, o 21:51
Zobacz profil
motocyklista
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 sty 2012, o 21:15
Posty: 206
Lokalizacja: Szczecin
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S 2004
Post Re: Mod TRE
Czy generuje, jakieś na pewno, szału nie ma ;) Czasami (bardzo sporadycznie) na 1 za mocno go pociągnę i wskoczy 13 tyś, tak to ten zakres obrotów w SV jest zbędny. Na innych biegach nie próbowałem.


12 sty 2012, o 22:09
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 18:55
Posty: 2755
Post Re: Mod TRE
hubi199 napisał(a):
O ile pamiętam w seryjnej max moment jest przy 9-10 tys. obrotów

Nie moment tylko maksymalna moc w starej Sv i nowej jest osiągana przy 9000tys.
Moment obrotowy w starej 62 Nm przy 7500 obr/min, w nowej 65 Nm przy 7000 obr/min.

_________________
Sv 650N K7 Phantom Gray


13 sty 2012, o 10:22
Zobacz profil
motorowerzysta
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 cze 2011, o 12:42
Posty: 85
Lokalizacja: Leszno
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S 2003
Post Re: Mod TRE
Chciałem się upewnić ze wszystko dobrze podłącze wiec mam taki tranzystor
Spoiler:

Według schematu Dono http://desmond.imageshack.us/Himg693/sc ... res=medium
pod C podłączam odcięty od czujnika biegów czerwony przewód i 15k rezystor
pod E czarny
pod B niebieski i 47k rezystor


650S 03r


15 mar 2012, o 00:57
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 5 kwi 2011, o 21:55
Posty: 424
Lokalizacja: lubelskie
Płeć: mężczyzna
Moto: TL 1000R
Post Re: Mod TRE
Odswieżam temat : otóz zamontowałem w swojej osie :] rzeczony patent tre i jestem mile zaskoczony efektem :mrgreen: .Motocyklowi przybyło jakby pare niutków co sie przekłada na lepsze wkręcanie sie silnika no i oczywiscie przyspieszenie. Jedynym efektem ubocznym jest strzelanie w tłumiki przy kazdym zamknięciu przepustnicy ,na przykład przy zjezdzie ze wzniesienia z zamknietą przepustnica . I nie jest to pojedyńczy strzał w tłumik ,tylko cała seria 5-8 strzałów. mi akurat takie strzały nie przeszkadzają ,ale po ostatniej przejazdzce wydmuchało mi uszczelke grafitowa pomiedzy rurami wydechu i prawdopodobnie moze sie to powtarzac . Czy taki efekt uboczny ( strzelanie) jest normalny przy wstawieniu tre i jak ew.mozna temu zadziałac ?

Pozdr. :)

_________________
--------------------------------------
https://www.facebook.com/SOUNDOFEXHAUST ... page_panel



http://www.youtube.com/watch?v=UhE3OQb0kQ0


5 maja 2012, o 12:32
Zobacz profil WWW
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 02:22
Posty: 7755
Lokalizacja: WPR
Płeć: mężczyzna
Moto: TT1050
Post Re: Mod TRE
Wywal PAIR i strzelanie z tłumików zniknie na wieki wieków amen :) Niedawno przeprowadziłem ten zabieg u siebie i jest lepiej, nic nie strzela, obroty na biegu jałowym nie falują, można dzięki temu sporo obniżyć obroty biegu jałowego :)

_________________
Triumph Tiger 1050 << bikepics


5 maja 2012, o 18:22
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 5 kwi 2011, o 21:55
Posty: 424
Lokalizacja: lubelskie
Płeć: mężczyzna
Moto: TL 1000R
Post Re: Mod TRE
lasooch napisał(a):
Wywal PAIR i strzelanie z tłumików zniknie na wieki wieków amen :) Niedawno przeprowadziłem ten zabieg u siebie i jest lepiej, nic nie strzela, obroty na biegu jałowym nie falują, można dzięki temu sporo obniżyć obroty biegu jałowego :)


Dzięki :spoko: ,tak zrobie :)

_________________
--------------------------------------
https://www.facebook.com/SOUNDOFEXHAUST ... page_panel



http://www.youtube.com/watch?v=UhE3OQb0kQ0


5 maja 2012, o 19:11
Zobacz profil WWW
motocyklista
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 lut 2012, o 02:18
Posty: 151
Lokalizacja: Warszawa/Piaseczno
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650N gaźnik
Post Re: Mod TRE
PAIR? A cóż to za ustroństwo? :obity:

Ja jestem winny wielkie podziękowania soldyyemu :spoko:
Dzięki niemu mod znajduje się już w moim lytrze.
Fakt faktem pupy nie urywa, ale znaczny pazur się pojawił :tomekk:

Tak czy inaczej, polecam :)

_________________
http://www.bikepics.com/members/matt150/
:forum: :mylove:


8 maja 2012, o 18:04
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 02:22
Posty: 7755
Lokalizacja: WPR
Płeć: mężczyzna
Moto: TT1050
Post Re: Mod TRE
PAIR to jest system dopalania spalin. Pompka zasysa powietrza z airboxa i dwoma gumowymi przewodami dostarcza je do głowicy, wprost do kanałów wydechowych. Świeże powietrze w układzie wydechowym pozwala dopalić resztki benzyny w katalizatorze w tłumiku. Po wymianie tłumika na akcesoryjny czasem pojawia się efekt falowania wolnych obrotów, dzięki wywaleniu całego PAIRa problem znika. Trzeba wymontować pompę i przewody, pompę zastąpić opornikiem, aby oszukać komputer, a na dekle zaworowe zamiast przewodów, przykręcić dwie zaślepki. I tyle :)

_________________
Triumph Tiger 1050 << bikepics


8 maja 2012, o 22:11
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 lip 2010, o 21:18
Posty: 865
Płeć: mężczyzna
Post Re: Mod TRE
Co do tematu, dostałem odblokowanie TRE wraz z wyświetlaczem biegów... nic to nie daje nie ma sensu sie w to bawić chyba że dla psychicznego komfortu. Nie odczułem żadnej różnicy. Nie mam pojęcia gdzie Wy to zauważacie?

SV1000S po lifcie


10 maja 2012, o 01:10
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 lis 2010, o 17:51
Posty: 2772
Lokalizacja: SJ
Płeć: mężczyzna
Moto: Sv 650N k3/mts1200
Post Re: Mod TRE
A czasem próbowałeś to odłączyć??
Przy małej na niższych biegach czuć różnice, niewielką ale czuć


10 maja 2012, o 08:42
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 18:55
Posty: 2755
Post Re: Mod TRE
hubi199 napisał(a):
A czasem próbowałeś to odłączyć??


Może niech najpierw podłączy ;)


Czego się spodziewałeś po tej modyfikacji? Różnica jest taka jakbyś 3 letni filtr powietrza zmienił na nowy więc jeżeli chciałeś mieć 5KM więcej to nie w tą stronę idziesz :)

_________________
Sv 650N K7 Phantom Gray


10 maja 2012, o 10:44
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 lip 2010, o 21:18
Posty: 865
Płeć: mężczyzna
Post Re: Mod TRE
Bartosz napisał(a):
hubi199 napisał(a):
A czasem próbowałeś to odłączyć??


Może niech najpierw podłączy ;)


Czego się spodziewałeś po tej modyfikacji? Różnica jest taka jakbyś 3 letni filtr powietrza zmienił na nowy więc jeżeli chciałeś mieć 5KM więcej to nie w tą stronę idziesz :)



Jest podłączone, spodziewałem się jakiegokolwiek efektu ale niestety nic nie zauważyłem :)


14 maja 2012, o 17:39
Zobacz profil
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Odpowiedz w wątku   [ Posty: 353 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 18  Następna strona

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware.
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL