Wątki bez odpowiedzi | Aktywne wątki Teraz jest 19 kwi 2024, o 20:37



Odpowiedz w wątku  [ Posty: 353 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 18  Następna strona
Mod TRE 
Autor Wiadomość
erotoman-gawędziarz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 02:34
Posty: 3871
Lokalizacja: Otwock
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 1000N 2004
Post Re: Mod TRE
lpt napisał(a):
(...) a do tego jestem leworęczny więc to i tak ni ma źle :D


Nie dość, że dred-hanysek to jeszcze mańkut ;P :->

lpt napisał(a):
A po ch mi TRE z moto załadowanym w kufer, sakwy, takbag, babe i ciągle 6k obrotów na 6tce :)


Podzielam zdanie przedmówcy. Jak jedziesz cały czas na 6 biegu na autobanie to po co wyłączasz przełącznik, który oszukuje kompa na PIERWSZYCH BIEGACH, że jest na ostatnim i odblokowuje pełną moc? Przecież i tak jedziesz na ostatnim, więc odłączenie go nic ci nie da mądralo ;P Będzie palił tyle samo co wcześniej, a te więcej 0,5l paliwa na 100Km to pewnie sam żeś z baku zassał ;P

TRE jest do lepszej zabawy w lataniu w tą i nazad, lub wokół komina że tak powiem... głuptasie jeden :hahaha:

_________________
SVNERWUS


19 lip 2010, o 22:00
Zobacz profil
mundrek
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 12:50
Posty: 1758
Lokalizacja: Rybnik
Płeć: mężczyzna
Moto: sv1k/ 748SP
Post Re: Mod TRE
0.5 - 1 litra (1 - jak dzida powyżej 9, oczywiście w granicy błędu statystycznego równego wygranej Jarka :P )

Różnica? Korek, zjazd, winkiel, gaz. Powodzenia w jeździe przez Berlin przez dzień :/ Jak wiadomo rwica chwyta, a ogółem nikt chyba jadąc w 2 osoby przesadnie nie dziduje, bo przecież sprzęt ten nie jest do ganiania po obwodnicy w 2 osoby. A jak już - to samo TRE nie wiela do, poza spalaniem. Na ogół fajna fajna przeróbka, ale tylko do jakiejś ostrej jazdy czy zabawy, bo tak na co dzień to ja od świateł do świateł 10k nie kręcę, żeby potem walczyć z ujemnym przyspieszeniem. Czyli większa różnica w spalaniu, za małą przydatność na codzien... ;P Lecz kiedy zapada zmrok... krótkie spodenki, koszula w palemki, TRE i jazda :->

Zaraz mnie zbuntowane demony prędkości zeżrą na dzikich 650tkach z hasłem "po co Ci litr?" :D

ps. co to kerwa jest ?! " :forum: "

_________________
I wy, o których zapomniałem,
Lub pominąłem was przez litość,
Albo dlatego, że się bałem,
Albo, że taka was obfitość...


19 lip 2010, o 22:05
Zobacz profil
erotoman-gawędziarz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 02:34
Posty: 3871
Lokalizacja: Otwock
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 1000N 2004
Post Re: Mod TRE
lpt napisał(a):
0.5 - 1 litra (1 - jak dzida powyżej 9, oczywiście w granicy błędu statystycznego równego wygranej Jarka :P ).


Eeetam. Jak mawiają moi koledzy: pij, nie pier.dol! :D

lpt napisał(a):
Różnica? Korek, zjazd, winkiel, gaz. Powodzenia w jeździe przez Berlin przez dzień :/ Jak wiadomo rwica chwyta, a ogółem nikt chyba jadąc w 2 osoby przesadnie nie dziduje, bo przecież sprzęt ten nie jest do ganiania po obwodnicy w 2 osoby. A jak już - to samo TRE nie wiela do, poza spalaniem. Na ogół fajna fajna przeróbka, ale tylko do jakiejś ostrej jazdy czy zabawy, bo tak na co dzień to ja od świateł do świateł 10k nie kręcę, żeby potem walczyć z ujemnym przyspieszeniem. Czyli większa różnica w spalaniu, za małą przydatność na codzien... ;P Lecz kiedy zapada zmrok... krótkie spodenki, koszula w palemki, TRE i jazda :->

Zaraz mnie zbuntowane demony prędkości zeżrą na dzikich 650tkach z hasłem "po co Ci litr?" :D

ps. co to kerwa jest ?! " :forum: "


Się chopie lepiej naucz na półsprzęgle jeździć, a nie od razu puszczasz i zdziwiony, że motór szaleju się najadł po tym TRE na jedynce :obity:

Co do normalnej spokojnej jazdy na codzień, to ja ja mam podobnie - z reguły nie przekraczam 6 tys. obr. - i tak wszystkich wyprzedzam nie żyłując silnika :)

Co do PS, to dzwonek dorzucił do kompletu - jest w dziale Funkcjonowanie forum.

_________________
SVNERWUS


19 lip 2010, o 22:18
Zobacz profil
mundrek
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 12:50
Posty: 1758
Lokalizacja: Rybnik
Płeć: mężczyzna
Moto: sv1k/ 748SP
Post Re: Mod TRE
Ta razor - zmieńmy se na 650tki, to będziemy mieli jeszcze spokojniej !

No a spalanie - jak bym robił 2k na sezon miałbym to gdzieś, ale dobrze wiesz, że żyd przy 160-170 km po prostu wk*rwia :(

Komuś też zimno w kolanka po wieczorze pod "kolumną zygmunta"? :D Ponoć macie tam w deche :D

_________________
I wy, o których zapomniałem,
Lub pominąłem was przez litość,
Albo dlatego, że się bałem,
Albo, że taka was obfitość...


19 lip 2010, o 22:43
Zobacz profil
motocyklista
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 lip 2010, o 21:56
Posty: 156
Lokalizacja: Opole
Płeć: mężczyzna
Post Re: Mod TRE
Hej Synki joł was wogula nie rozumia o cym wy godacie, ale padej mi jeden cy to baj pasowac do mojego moplika cy ni (SV 650 SA k8), bo bym se baje na jednym kole forugał, jak toł daje takigo połera??

_________________
Dwie miłości- Oleńka i SV


19 lip 2010, o 22:50
Zobacz profil
erotoman-gawędziarz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 02:34
Posty: 3871
Lokalizacja: Otwock
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 1000N 2004
Post Re: Mod TRE
lpt napisał(a):
Komuś też zimno w kolanka po wieczorze pod "kolumną zygmunta"? :D Ponoć macie tam w deche :D


Ta, rycerze króla Zygmunta, praktycznie same szlifierki podjeżdżają. Pogadają, zapalą papierosa, pojadą 1km do Mc'D na świętokrzyskiej a potem do domu lulu :]

Ja za to byłem w krk w środę i czwartek. Żeśmy tak z kumplami zabalowali, że aż przyjemnie wspominam tamtą noc. "Ministerstwo" na rynku (potem dowiedziałem się, że to jakiś dresiarski klub podobnież, chociaż jak tam byłem to ani jednego dresa ani ochroniarza :hmm: ) przepełnione roznegliżowanymi dziewczynami, facetów dużo mniej (odwrotnie niż w klubach stołecznych zazwyczaj). W środę był dzień klepania w tyłek dziewczyn, więc żeśmy latali po tym klubie zbuzowani po 2 butlach Grands'a i klepali te dziewczyny w siedzenie. Dziwne, że żadna w mordę nie dała za to - chyba wiedziały co ich czeka w ten dzień :->

Dobra, koniec OT ;P

_________________
SVNERWUS


19 lip 2010, o 22:54
Zobacz profil
erotoman-gawędziarz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 02:34
Posty: 3871
Lokalizacja: Otwock
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 1000N 2004
Post Re: Mod TRE
MatPla, moim zdaniem powinno pasować. Nie sądzę, by to zmienili w k8. Zlutuj sobie TRE, koszt naprawdę symboliczny w sklepie elektronicznym, a po prawidłowym podłączeniu nie powinieneś niczego zepsuć :)

_________________
SVNERWUS


19 lip 2010, o 23:03
Zobacz profil
mundrek
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 12:50
Posty: 1758
Lokalizacja: Rybnik
Płeć: mężczyzna
Moto: sv1k/ 748SP
Post Re: Mod TRE
Tuż chopie - bier szfajsaparat, ciś po jakie elektryczne wihajstry z innego tematu, obejrzyj se to jako to leci, wyciś piździka na dwor, i bier się do roboty. Po tym rzyć Ci nie zleci, beztuż gańby ni bydzie :P Nie wim czy trza co z aku robić - możno geferlich to ni ma, yno jak zewrzesz to mosz po fertiku, i ciulosz po korka.

_________________
I wy, o których zapomniałem,
Lub pominąłem was przez litość,
Albo dlatego, że się bałem,
Albo, że taka was obfitość...


19 lip 2010, o 23:27
Zobacz profil
wywrotowiec
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 01:46
Posty: 1346
Lokalizacja: Warszawka
Płeć: mężczyzna
Moto: BIDA
Post Re: Mod TRE
lpt napisał(a):
Tuż chopie - bier szfajsaparat, ciś po jakie elektryczne wihajstry z innego tematu, obejrzyj se to jako to leci, wyciś piździka na dwor, i bier się do roboty. Po tym rzyć Ci nie zleci, beztuż gańby ni bydzie :P Nie wim czy trza co z aku robić - możno geferlich to ni ma, yno jak zewrzesz to mosz po fertiku, i ciulosz po korka.



Nikt by tego lepiej nie wytłumaczył :obity:

_________________
SV650N K3 --> SV1000S K3 --> GSX-R 1000 K4 --> FZ1N --> BIDA

mail: dzwonek (at) svforum.pl


20 lip 2010, o 12:31
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 21:34
Posty: 322
Lokalizacja: kraków-skawina
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650=>KTM 690
Post Re: Mod TRE
Wyrzeźbiłem sobie coś takiego , mam zamiar całość zalać klejem na gorąco i wpakować w jakąś mini obudowę bo zdecydowałem się na opcję z przełącznikiem.
I tutaj mam kolejne pytanko czy opcja z dodatkowym opornikiem została pomyślnie przetestowana?
Cytuj:
Trzeba dodać tzw pull-down czyli jeden oporniczek i nic nie powinno się świecić


Zostało mi materiału jeszcze na 2 sztuki mogę komuś odstąpić lub wylutować takie ustrojstwo (najlepiej krk bo wysyłka jest nie opłacalna).
Tu porównanie z czarną zapalniczką (słaba jakość zdjęć robione telefonem):
Obrazek

Uploaded with ImageShack.us

Obrazek

Uploaded with ImageShack.us


28 lip 2010, o 21:32
Zobacz profil
erotoman-gawędziarz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 02:34
Posty: 3871
Lokalizacja: Otwock
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 1000N 2004
Post Re: Mod TRE
Powiedz na czym żeś to wylutował? Co to za płytka?

_________________
SVNERWUS


29 lip 2010, o 01:15
Zobacz profil
motocyklista
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 kwi 2010, o 20:18
Posty: 289
Płeć: mężczyzna
Post Re: Mod TRE
Uniwersalna z tego co widzę :P

_________________
SV1000S K3
Za motórem panny sznurem :->


29 lip 2010, o 13:14
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 21:34
Posty: 322
Lokalizacja: kraków-skawina
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650=>KTM 690
Post Re: Mod TRE
Zwykła uniwersalna. Koszt całości z której można by zrobić kilka - kilkanaście takich układzików to ok 5zł.
Nie lubię mieć sieczki w instalacji.


30 lip 2010, o 08:28
Zobacz profil
motocyklista
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 maja 2010, o 19:50
Posty: 134
Lokalizacja: Niepołomice
Płeć: mężczyzna
Post Re: Mod TRE
Szlosu wylutowałbyś mi takie coś?
Spotkalibyśmy się gdzieś w Krk bo niedaleko mam.
Zrewanżuje się jakimiś browarkami :piwo:

_________________
Sv650S 2004.
&
Sv650S 2007.


2 sie 2010, o 13:27
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 09:21
Posty: 635
Post Re: Mod TRE
Słoniu ile Ci pali po odpięciu kabli? Ja dzisiaj przeżyłem szok jak wyszło mi 6,5 - NIGDY nie miałem więcej jak 5,7 a pierwsze tankowanie po modzie i zawał serca - możliwe, że mocniej odkręcam ale bez przesady :/

_________________
Obrazek Obrazek

SV650S K1


2 sie 2010, o 20:19
Zobacz profil
rowerzysta

Dołączył(a): 21 mar 2010, o 15:45
Posty: 12
Płeć: mężczyzna
Post Re: Mod TRE
A jak sprawa się ma, kiedy mamy wyświetlacz biegów? Sygnał z czujnika jest zakłócony, więc wyświetlacz na luzie pokazuje mi luz, a na każdym innym biegu szóstkę... Chociaż wiem, że dobrze zlutowałem :) Można to jakoś pogodzić?


2 sie 2010, o 21:42
Zobacz profil
motocyklista
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 kwi 2010, o 20:18
Posty: 289
Płeć: mężczyzna
Post Re: Mod TRE
odet napisał(a):
A jak sprawa się ma, kiedy mamy wyświetlacz biegów? Sygnał z czujnika jest zakłócony, więc wyświetlacz na luzie pokazuje mi luz, a na każdym innym biegu szóstkę... Chociaż wiem, że dobrze zlutowałem :) Można to jakoś pogodzić?


Można, można ;) Powiedz jaki masz ten wyświetlacz biegów. Ja musiałem dodać do całości jeszcze diodę i opornik coby wszystko działało jak natura chciała ;)

_________________
SV1000S K3
Za motórem panny sznurem :->


2 sie 2010, o 23:49
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 12:59
Posty: 1840
Lokalizacja: skądinąd
Płeć: mężczyzna
Moto: PW50, CBR600, CR125
Post Re: Mod TRE
sirmariano napisał(a):
Słoniu ile Ci pali po odpięciu kabli? Ja dzisiaj przeżyłem szok jak wyszło mi 6,5 - NIGDY nie miałem więcej jak 5,7 a pierwsze tankowanie po modzie i zawał serca - możliwe, że mocniej odkręcam ale bez przesady :/
No to mi chyba zacznie 8 palić, bo rzadko poniżej 6-6,5 schodzę :)

_________________
Lepiej mieć kamyk w bucie niż ziarnko piasku w prezerwatywie ;P


3 sie 2010, o 11:05
Zobacz profil
Post Re: Mod TRE
Witam, ja do mojej svki 2004r wstawiłem silnik 2007r i czy mój moduł 2004r będzie pasował tak samo jak ten z 2007 pod ten silnik? Bo mam też moduł od tego 2007, ale on chyba będzie wymagał właśnie zrobienia tego TRE czy to wszystko jedno??
Silnik z 2007 różni się tym, że ma tylko 2swiece na 1cylindrze :) Moduł z 2004 jest zblokowany na pinie 25 :) Doradźcie mi czy lepiej przeciąć kabel pin 25 i jeździć na starym module czy założyć ten 2007 i zrobić TRE :) Dziękuje za pomoc, może trochę namotałem bo nie wiedziałem jak to napisać :)


3 sie 2010, o 16:39
rowerzysta

Dołączył(a): 21 mar 2010, o 15:45
Posty: 12
Płeć: mężczyzna
Post Re: Mod TRE
soldyy napisał(a):
odet napisał(a):
A jak sprawa się ma, kiedy mamy wyświetlacz biegów? Sygnał z czujnika jest zakłócony, więc wyświetlacz na luzie pokazuje mi luz, a na każdym innym biegu szóstkę... Chociaż wiem, że dobrze zlutowałem :) Można to jakoś pogodzić?


Można, można ;) Powiedz jaki masz ten wyświetlacz biegów. Ja musiałem dodać do całości jeszcze diodę i opornik coby wszystko działało jak natura chciała ;)


To jest taki wielofunkcyjny komputer, który przy okazji wyświetla biegi, podłączony jest do niego m.in. właśnie ten różowy kabel, który tniemy przy TRE...


3 sie 2010, o 18:54
Zobacz profil
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Odpowiedz w wątku   [ Posty: 353 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 18  Następna strona

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware.
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL