Forum Suzuki SV - SVforum.pl https://svforum.pl/ |
|
Mod TRE https://svforum.pl/viewtopic.php?f=24&t=1394 |
Strona 3 z 18 |
Autor: | Razor [ 9 lip 2010, o 11:25 ] |
Tytuł: | Re: Mod TRE |
Do te oporniki i tranzystor to takie same do 650 i 1000? Nie ma różnicy? |
Autor: | Dono [ 9 lip 2010, o 11:41 ] |
Tytuł: | Re: Mod TRE |
Tak. |
Autor: | soldyy [ 9 lip 2010, o 14:39 ] | |||||||||
Tytuł: | Re: Mod TRE | |||||||||
Trzeba dodać tzw pull-down czyli jeden oporniczek i nic nie powinno się świecić O tak o: |
Autor: | Dono [ 9 lip 2010, o 15:13 ] |
Tytuł: | Re: Mod TRE |
Ciekawe, muszę sprawdzić. |
Autor: | pm2z [ 9 lip 2010, o 16:59 ] |
Tytuł: | Re: Mod TRE |
Że zapytam: ale wy wiecie, że tak samo będzie w SV-650-na-wtrysku? Ktoś już to sprawdzał? Przyznam, że trochę mi głupio ciąć kable i wpierdzielać się w elektrykę, jeśli nie będę wiedział, że tak ma być Ktoś już to robił w 650-wtrysk? |
Autor: | Słoniu [ 9 lip 2010, o 20:22 ] | |||||||||
Tytuł: | Re: Mod TRE | |||||||||
Ja po dzisiejszym dokładnym pałowaniu z tym modem do gaźnikowców powiem tyle: "łojezusmaryja!" Ludzie! Co Wy tu jeszcze robicie? Kombinerki w łapy i biegiem do garażu obciąć te dwa kabelki! |
Autor: | sirmariano [ 9 lip 2010, o 20:49 ] |
Tytuł: | Re: Mod TRE |
Zgadzam się Kto nie uciął ten pipa Zdecydowanie warto. |
Autor: | kacperski [ 9 lip 2010, o 21:15 ] |
Tytuł: | Re: Mod TRE |
Dzięki za motywację, jutro od rana testujemy |
Autor: | sirmariano [ 9 lip 2010, o 21:21 ] |
Tytuł: | Re: Mod TRE |
Czas potrzebny - 10 minut pamiętaj, żeby nie obcinać tylko wypiąć kable z kostki - wystarczy czymś cienkim odgiąć takie plastikowe coś OD blaszki - podkreślam OD blaszki a nie w stronę blaszki. |
Autor: | kacperski [ 9 lip 2010, o 21:45 ] |
Tytuł: | Re: Mod TRE |
Ostatnio już się to zabierałem, zabrakło chwili. |
Autor: | Dono [ 10 lip 2010, o 21:37 ] | |||||||||
Tytuł: | Re: Mod TRE | |||||||||
Mój opis tyczy się SV na wtrysku 650/1000. Z tego co piszą inni, w gaźnikowych też to działa. |
Autor: | kacperski [ 10 lip 2010, o 23:28 ] |
Tytuł: | Re: Mod TRE |
W gaźniku jest zgodnie z linkiem od lasoocha. Już kiedyś przewijał się chyba na svrider ten mod, ale wtedy było to opisane "niektóre modele", teraz wiadomo że to we wszystkich. Zrobiłem jak napisali i ... gdybym nie wiedział to bym nie zauważył. Trochę musiałem się zmuszać żeby nie wrzucać 4 (tak mam, 4 od dołu do góry prawie do wszystkiego mi wystarcza). Silnik pracuje trochę jakby kulturalniej, troszkę więcej czeka pod manetką ale jakby łatwiej to kontrolować. Trochę to wszystko ociera się o efekt placebo. Przeróbka jest na tyle prosta (i odwracalna jeśli nie potniemy kabli) że każdy powinien sam sprawdzić czy gra jest dla niego warta świeczki. |
Autor: | Słoniu [ 11 lip 2010, o 00:50 ] | |||||||||
Tytuł: | Re: Mod TRE | |||||||||
Kacperski powinkluj ostro na wszystkich kabelkach, a potem na odciętych - odkręcaj cały czas gaz i jak będziesz się prostował to daj manetkę na full...zapewniam Cię, że odczujesz duuuużą różnicę |
Autor: | szlosu [ 17 lip 2010, o 17:05 ] |
Tytuł: | Re: Mod TRE |
http://wotid.com/tls/files/SATRE.pdf Znalazłem przejrzysty schemat smart atre na tranzystorze tylko chciałbym do tego zastosować przełącznik (praca na atre oraz tak jak jest w oryginale) nie ogarniam tego jaki i gdzie wpiąć przełącznik. |
Autor: | soldyy [ 17 lip 2010, o 18:59 ] |
Tytuł: | Re: Mod TRE |
Ale się upieracie i utrudniacie sobie życie. Przejechałem już trochę km z tym modem (w najprostszej konfiguracji - tylko opornik) i nie widzę przeciwwskazań do dalszej jazdy. Nie ma potrzeby żeby go wyłączać. Nie przesadzajmy, to nie daje od razu 100 koni. Ot, poprawa reakcji na gaz. |
Autor: | Dono [ 17 lip 2010, o 19:14 ] |
Tytuł: | Re: Mod TRE |
Z przełącznikiem to już wyższa pierdolencja, trzeba by pokombinować z dodatowym tranzystorem albo mieć jakiś rozbudowany przełącznik. |
Autor: | Razor [ 17 lip 2010, o 19:20 ] | |||||||||
Tytuł: | Re: Mod TRE | |||||||||
Też mi się tak zdaje. Mandoliniarz tutaj zasiał zamęt, że on ma przełącznik bo boi się dodawać gazu z włączonym TRE na deszczu i wszyscy podłapali temat Dajcie sobie spokój z tymi przełącznikami i podepnijcie na stałe. |
Autor: | MatPla [ 18 lip 2010, o 23:58 ] |
Tytuł: | Re: Mod TRE |
Witam, odgrzeje trochę kotleta. Wie ktoś może czy ten mod sprawdzi się w wersji 650 K8, ponieważ wiem że od tego rocznika zaszły pewne zmiany w silniku. Proszę o odpowiedz. |
Autor: | lpt [ 19 lip 2010, o 21:11 ] |
Tytuł: | Re: Mod TRE |
Ta gorolu - i potem będziesz godać ze Ci 100 KM dobyło Żadnych tranzystorów itp. Przełącznik 2 pozycyjny, 6 nóżek. W temacie o pinie 25 jest link. Ze względu na spalanie na trasie (A NIE KULANIE SIĘ DOOKOŁA KOMINA, czyli obwodnica tam i nazot, bo w warszawie autobahny nie ma ) mam cykcyrykcyk i zajęła mi budowa 15 minut a do tego jestem leworęczny więc to i tak ni ma źle A po ch mi TRE z moto załadowanym w kufer, sakwy, takbag, babe i ciągle 6k obrotów na 6tce |
Autor: | soldyy [ 19 lip 2010, o 21:35 ] | |||||||||
Tytuł: | Re: Mod TRE | |||||||||
A co zmieni w tym wypadku TRE jeśli tak czy siak jedziesz na tej 6tce? Przecież z wyłączonym masz tą samą mapę zapłonu, jeno że opornik w skrzyni biegów Poza tym zauważył ktokolwiek różnice w spalaniu? |
Strona 3 z 18 | Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ] |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |