Forum Suzuki SV - SVforum.pl
https://svforum.pl/

Mod TRE
https://svforum.pl/viewtopic.php?f=24&t=1394
Strona 3 z 18

Autor:  Razor [ 9 lip 2010, o 11:25 ]
Tytuł:  Re: Mod TRE

Do te oporniki i tranzystor to takie same do 650 i 1000? Nie ma różnicy?

Autor:  Dono [ 9 lip 2010, o 11:41 ]
Tytuł:  Re: Mod TRE

Tak.

Autor:  soldyy [ 9 lip 2010, o 14:39 ]
Tytuł:  Re: Mod TRE

Dono napisał(a):
Muszę zaznaczyć, że jednak znikome napięcie idzie na luz - w nocy widać, że dioda od luzu delikatnie się żarzy.


Trzeba dodać tzw pull-down czyli jeden oporniczek i nic nie powinno się świecić ;)
O tak o:
Obrazek

Autor:  Dono [ 9 lip 2010, o 15:13 ]
Tytuł:  Re: Mod TRE

Ciekawe, muszę sprawdzić.

Autor:  pm2z [ 9 lip 2010, o 16:59 ]
Tytuł:  Re: Mod TRE

Że zapytam: ale wy wiecie, że tak samo będzie w SV-650-na-wtrysku? Ktoś już to sprawdzał? Przyznam, że trochę mi głupio ciąć kable i wpierdzielać się w elektrykę, jeśli nie będę wiedział, że tak ma być :)
Ktoś już to robił w 650-wtrysk?

Autor:  Słoniu [ 9 lip 2010, o 20:22 ]
Tytuł:  Re: Mod TRE

Łulf napisał(a):
Parę dni temu kabelki poszły w izolacje moto jest bardziej żywe :D
Dzisiaj ze skrzyżowania ogień 1 -2 i koło w powietrzu, zaskoczyło mnie to :D

Do wyciągnięcia kabelków przydaje się bardzo cienki śrubokręt od przodu mała plastikowa zapadka.


Ja po dzisiejszym dokładnym pałowaniu z tym modem do gaźnikowców powiem tyle:

"łojezusmaryja!" :obity:
Ludzie! Co Wy tu jeszcze robicie? Kombinerki w łapy i biegiem do garażu obciąć te dwa kabelki! :D

Autor:  sirmariano [ 9 lip 2010, o 20:49 ]
Tytuł:  Re: Mod TRE

Zgadzam się :) Kto nie uciął ten pipa :P

Zdecydowanie warto.

Autor:  kacperski [ 9 lip 2010, o 21:15 ]
Tytuł:  Re: Mod TRE

Dzięki za motywację, jutro od rana testujemy :->

Autor:  sirmariano [ 9 lip 2010, o 21:21 ]
Tytuł:  Re: Mod TRE

Czas potrzebny - 10 minut :) pamiętaj, żeby nie obcinać tylko wypiąć kable z kostki - wystarczy czymś cienkim odgiąć takie plastikowe coś OD blaszki - podkreślam OD blaszki a nie w stronę blaszki.

Autor:  kacperski [ 9 lip 2010, o 21:45 ]
Tytuł:  Re: Mod TRE

Ostatnio już się to zabierałem, zabrakło chwili.

Autor:  Dono [ 10 lip 2010, o 21:37 ]
Tytuł:  Re: Mod TRE

pm2z napisał(a):
Że zapytam: ale wy wiecie, że tak samo będzie w SV-650-na-wtrysku? Ktoś już to sprawdzał? Przyznam, że trochę mi głupio ciąć kable i wpierdzielać się w elektrykę, jeśli nie będę wiedział, że tak ma być :)
Ktoś już to robił w 650-wtrysk?


Mój opis tyczy się SV na wtrysku 650/1000. Z tego co piszą inni, w gaźnikowych też to działa.

Autor:  kacperski [ 10 lip 2010, o 23:28 ]
Tytuł:  Re: Mod TRE

W gaźniku jest zgodnie z linkiem od lasoocha. Już kiedyś przewijał się chyba na svrider ten mod, ale wtedy było to opisane "niektóre modele", teraz wiadomo że to we wszystkich.
Zrobiłem jak napisali i ... gdybym nie wiedział to bym nie zauważył. Trochę musiałem się zmuszać żeby nie wrzucać 4 (tak mam, 4 od dołu do góry prawie do wszystkiego mi wystarcza). Silnik pracuje trochę jakby kulturalniej, troszkę więcej czeka pod manetką ale jakby łatwiej to kontrolować. Trochę to wszystko ociera się o efekt placebo. Przeróbka jest na tyle prosta (i odwracalna jeśli nie potniemy kabli) że każdy powinien sam sprawdzić czy gra jest dla niego warta świeczki.

Autor:  Słoniu [ 11 lip 2010, o 00:50 ]
Tytuł:  Re: Mod TRE

kacperski napisał(a):
W gaźniku jest zgodnie z linkiem od lasoocha. Już kiedyś przewijał się chyba na svrider ten mod, ale wtedy było to opisane "niektóre modele", teraz wiadomo że to we wszystkich.
Zrobiłem jak napisali i ... gdybym nie wiedział to bym nie zauważył. Trochę musiałem się zmuszać żeby nie wrzucać 4 (tak mam, 4 od dołu do góry prawie do wszystkiego mi wystarcza). Silnik pracuje trochę jakby kulturalniej, troszkę więcej czeka pod manetką ale jakby łatwiej to kontrolować. Trochę to wszystko ociera się o efekt placebo. Przeróbka jest na tyle prosta (i odwracalna jeśli nie potniemy kabli) że każdy powinien sam sprawdzić czy gra jest dla niego warta świeczki.


Kacperski powinkluj ostro na wszystkich kabelkach, a potem na odciętych - odkręcaj cały czas gaz i jak będziesz się prostował to daj manetkę na full...zapewniam Cię, że odczujesz duuuużą różnicę :)

Autor:  szlosu [ 17 lip 2010, o 17:05 ]
Tytuł:  Re: Mod TRE

http://wotid.com/tls/files/SATRE.pdf
Znalazłem przejrzysty schemat smart atre na tranzystorze tylko chciałbym do tego zastosować przełącznik (praca na atre oraz tak jak jest w oryginale) nie ogarniam tego jaki i gdzie wpiąć przełącznik.

Autor:  soldyy [ 17 lip 2010, o 18:59 ]
Tytuł:  Re: Mod TRE

Ale się upieracie i utrudniacie sobie życie. Przejechałem już trochę km z tym modem (w najprostszej konfiguracji - tylko opornik) i nie widzę przeciwwskazań do dalszej jazdy. Nie ma potrzeby żeby go wyłączać. Nie przesadzajmy, to nie daje od razu 100 koni. Ot, poprawa reakcji na gaz.

Autor:  Dono [ 17 lip 2010, o 19:14 ]
Tytuł:  Re: Mod TRE

Z przełącznikiem to już wyższa pierdolencja, trzeba by pokombinować z dodatowym tranzystorem albo mieć jakiś rozbudowany przełącznik.

Autor:  Razor [ 17 lip 2010, o 19:20 ]
Tytuł:  Re: Mod TRE

soldyy napisał(a):
Ale się upieracie i utrudniacie sobie życie. Przejechałem już trochę km z tym modem (w najprostszej konfiguracji - tylko opornik) i nie widzę przeciwwskazań do dalszej jazdy. Nie ma potrzeby żeby go wyłączać. Nie przesadzajmy, to nie daje od razu 100 koni. Ot, poprawa reakcji na gaz.


Też mi się tak zdaje. Mandoliniarz tutaj zasiał zamęt, że on ma przełącznik bo boi się dodawać gazu z włączonym TRE na deszczu i wszyscy podłapali temat :] Dajcie sobie spokój z tymi przełącznikami i podepnijcie na stałe.

Autor:  MatPla [ 18 lip 2010, o 23:58 ]
Tytuł:  Re: Mod TRE

Witam,
odgrzeje trochę kotleta. Wie ktoś może czy ten mod sprawdzi się w wersji 650 K8, ponieważ wiem że od tego rocznika zaszły pewne zmiany w silniku. Proszę o odpowiedz.

Autor:  lpt [ 19 lip 2010, o 21:11 ]
Tytuł:  Re: Mod TRE

Ta gorolu - i potem będziesz godać ze Ci 100 KM dobyło :D
Żadnych tranzystorów itp. Przełącznik 2 pozycyjny, 6 nóżek. W temacie o pinie 25 jest link. Ze względu na spalanie na trasie (A NIE KULANIE SIĘ DOOKOŁA KOMINA, czyli obwodnica tam i nazot, bo w warszawie autobahny nie ma :D ) mam cykcyrykcyk i zajęła mi budowa 15 minut a do tego jestem leworęczny więc to i tak ni ma źle :D
A po ch mi TRE z moto załadowanym w kufer, sakwy, takbag, babe i ciągle 6k obrotów na 6tce :)

Autor:  soldyy [ 19 lip 2010, o 21:35 ]
Tytuł:  Re: Mod TRE

lpt napisał(a):
A po ch mi TRE z moto załadowanym w kufer, sakwy, takbag, babe i ciągle 6k obrotów na 6tce :)


A co zmieni w tym wypadku TRE jeśli tak czy siak jedziesz na tej 6tce? Przecież z wyłączonym masz tą samą mapę zapłonu, jeno że opornik w skrzyni biegów :mrgreen:

Poza tym zauważył ktokolwiek różnice w spalaniu? :->

Strona 3 z 18 Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/