Wątki bez odpowiedzi | Aktywne wątki Teraz jest 28 kwi 2024, o 07:20



Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1 ] 
Suzuki SV650S 2001r A2 doinwestowana 
Autor Wiadomość
rowerzysta

Dołączył(a): 6 lip 2015, o 18:00
Posty: 22
Lokalizacja: Jarosław
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S 2001
Post Suzuki SV650S 2001r A2 doinwestowana
1. Przedmiot:
Suzuki SV650S 2001r zarejestrowany na kat.A2
2. Opis szczegółowy (stan):
Nadszedł czas rozstania z moją Svką. Kupiłem ją początkiem lipca 2015r z przebiegiem 35 tyś|km, na tą chwilę na wyświetlaczu jest ok.45 tyś|km.
Na początku motocykl został zdławiony i zarejestrowany , aby spełniać wymogi kategorii A2.
Moc jest na tą chwilę dalej ograniczona, z tego co wiem koszt odblokowania to 100zł lub chwila spędzona w garażu dłubiąc przy gaźnikach - nie wiem, nie znam się. Motocykl posiada wydech LeoVince z dbkillerem.
Standardowo co początek sezonu wymieniane są wszystkie filtry i olej w motocyklu.
Na początku sezonu 2016 zostały wymienione uszczelniacze zawieszenia wraz z olejem (10w)
W ubiegłym sezonie Sv brała udział w tygodniowej wycieczce po Alpejskich przełęczach.
Przed wyjazdem zostały wymienione/sprawdzone następujące rzeczy:
-nowe opony metzeler roadtec z8 interact
-klocki hamulcowe przód oraz tył TRW sportowe
-wymiana oleju z filtrem
-nowy płyn hamulcowy
-sprawdzenie stanu gaźników - bez synchronizacji

Końcem zimy tego roku motocykl trafił do serwisu w celu sprawdzenia stanu silnika.
Po rozebraniu rozrządu oraz pomiarach okazało się, że żadne prace serwisowe nie są potrzebne, wszystko mieści się w normie z serwisówki.
Został wymieniony olej z filtrem oraz synchro gaźników.

Dodatki zamontowane za mojej kadencji:
-crashpady na indywidualne zamówienie
-klamki z aliexpress - posiadam oryginały
-szybka turystyczna MRA przyciemniana - posiadam oryginał
-oryginalny stelaż kufra z płyta mocującą wraz z kufrem GIVI 48l
-obszyte oba siedzenia na nowo
-crashpad końcówki wydechu