| 
	
	
      Prawdopodobnie najlepsze na świecie forum Suzuki SV 650 / SV 1000 ;) 
	
    
    
    
    
    
	
			
	
	Infrastruktura drogowa, czyli wszystko co możemy spotkać na   
	
        
        
            | Autor | 
            Wiadomość | 
         
        
			| 
				
				 lpt 
				mundrek 
				
					 Dołączył(a): 23 lut 2010, o 12:50 Posty: 1758 Lokalizacja: Rybnik
						 Płeć: mężczyzna
					
						 Moto: sv1k/ 748SP
					
				 
				 
			 | 
			
				
				  Re: Infrastruktura drogowa, czyli wszystko co możemy spotkać na  
					
						Owiewka migacz klamka... - taki sprzęt jak Ty masz, prędkość nie wielka, studzienka -10cm w zakręcie. 5 lat temu to było, więc może się coś zmieniło na lepsze. 
					
						 _________________ I wy, o których zapomniałem, Lub pominąłem was przez litość, Albo dlatego, że się bałem, Albo, że taka was obfitość...
					
  
			 | 
		 
		
			| 9 sie 2011, o 17:34 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 Słoniu 
				SV Rider 
				
					 Dołączył(a): 23 lut 2010, o 17:30 Posty: 5353 Lokalizacja: Legionowo
						 Płeć: mężczyzna
					
						 Moto: H2 / RSV4 Factory
					
				 
				 
			 | 
			
				
				  Re: Infrastruktura drogowa, czyli wszystko co możemy spotkać na  
					
						U mnie właśnie ta prędkość była przesadzona    
					
  
			 | 
		 
		
			| 9 sie 2011, o 17:57 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 plastic 
				Mister SVforum 2014 
				
					 Dołączył(a): 11 lip 2010, o 20:17 Posty: 2100 Lokalizacja: Chodzież
						 Płeć: mężczyzna
					
						 Moto: VFR 800X Crossrunner
					
				 
				 
			 | 
			
				
				  Re: Infrastruktura drogowa, czyli wszystko co możemy spotkać  
					
						
					
						 _________________ Byle dalej, byle w przód, absolutnie, absolutnie. Fa fa fa fa fa fa fa fa fa ra fa fa. Fa fa fa fa fa fa fa fa fa ra fa fa....
					
  
			 | 
		 
		
			| 1 wrz 2015, o 10:37 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 TomK 
				SV Rider 
				
					 Dołączył(a): 25 lut 2010, o 00:11 Posty: 1192 Lokalizacja: Kraków
						 Płeć: mężczyzna
					
						 Moto: Retro 7 125
					
				 
				 
			 | 
			
				
				  Re: Infrastruktura drogowa, czyli wszystko co możemy spotkać  
					
						I pewnie w niektórych miejscach zamiast 2+2 będzie 2+1 i duuużo kostki, jak na trasie na Rzeszów z Tarnowa. Jak się zepsuje duży pojazd na tym jednym pasie to nie będzie można go ominąć i pewnie karetka też nie przejedzie. Jak już chcą robić barierę między jezdniami, to mogli by chociaż zrobić z słupki z tworzywa sztucznego, jak przed Rzeszowem, albo inną droższą, bezpieczną dla motocyklistów.  
					
						 _________________ SV650S K6 YDV -> WR 450F http://bikepics.com/members/tomkdgun
					
  
			 | 
		 
		
			| 1 wrz 2015, o 11:57 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 plastic 
				Mister SVforum 2014 
				
					 Dołączył(a): 11 lip 2010, o 20:17 Posty: 2100 Lokalizacja: Chodzież
						 Płeć: mężczyzna
					
						 Moto: VFR 800X Crossrunner
					
				 
				 
			 | 
			
				
				  Re: Infrastruktura drogowa, czyli wszystko co możemy spotkać  
					
						Pewnie, że słupki by wystarczyły, ale to jest taniocha. Natomiast taka konstrukcja, to musi troszkę kosztować i da się coś z tego odkroić spory kęs. 
					
						 _________________ Byle dalej, byle w przód, absolutnie, absolutnie. Fa fa fa fa fa fa fa fa fa ra fa fa. Fa fa fa fa fa fa fa fa fa ra fa fa....
					
  
			 | 
		 
		
			| 1 wrz 2015, o 14:17 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 27Zaku 
				motocyklista 
				
					 Dołączył(a): 4 lut 2014, o 02:32 Posty: 138 Lokalizacja: Police/Szczecin/Szwecja
						 Płeć: mężczyzna
					
						 Moto: SV 650 S '03
					
				 
				 
			 | 
			
				
				  Re: Infrastruktura drogowa, czyli wszystko co możemy spotkać  
					
						Nie wiesz o czym mówisz człowieku. Mieszkam w Szwecji i ten system jest zajebisty! Tani i dobrze przemyślany w stosunku do 2+2.  Jest bezpiecznie i nigdy nie spotkałem się z padniętym autem na takiej drodze.  Pasy są na tyle szerokie, że moto zmieści się obok auta.  Jedyny problem jeśli szukać go na siłę to - Polska mentalność - "zesram się, a wyprzedzę"  
					
						 _________________ Pierwszy motocykl nigdy nie powinien mieć więcej KM niż Ty Kg. http://www.27Zaku.pl - mój blog o motocyklach, zdrowym trybie życia, przemyśleniach i lifestyle'u. Suzuki SV 650 S '03 i CBR 600 F4 '99 przerobiona na tor.
					
  
			 | 
		 
		
			| 28 wrz 2015, o 14:58 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 Dziaku 
				SV Rider 
				
					 Dołączył(a): 22 gru 2013, o 00:50 Posty: 1975 Lokalizacja: SM
						 Płeć: mężczyzna
					
						 Moto: SV650S'99
					
				 
				 
			 | 
			
				
				  Re: Infrastruktura drogowa, czyli wszystko co możemy spotkać  
					
						Problem jest i nie trzeba go szukać na siłę. Bariera po środku drogi i to taka na którą jest moda teraz, czyli stalowe liny znacząco obniża szanse na przeżycie motocyklisty.  
					
						 _________________ CBR 125R '07-->SV650S '06-->DR350S '91-->RM125 '95-->SV650S '99
					
  
			 | 
		 
		
			| 28 wrz 2015, o 21:45 | 
			
				
					 
					
					 
				    
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 TomK 
				SV Rider 
				
					 Dołączył(a): 25 lut 2010, o 00:11 Posty: 1192 Lokalizacja: Kraków
						 Płeć: mężczyzna
					
						 Moto: Retro 7 125
					
				 
				 
			 | 
			
				
				  Re: Infrastruktura drogowa, czyli wszystko co możemy spotkać  
					
						Niestety ty również bo nie widziałeś drogi o której piszę. Nie napisałem że 2+1 jest zły, ale jego Polska odmiana. 2+1 jest tańszy ale przerabianie drogi 2+2 na 2+1 i wypelnianie reszty kostką + bariera o której piszemy to już marnotrawienie środków  
					
						 _________________ SV650S K6 YDV -> WR 450F http://bikepics.com/members/tomkdgun
					
  
			 | 
		 
		
			| 28 wrz 2015, o 23:05 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 Cezar 
				SV Rider 
				
					 Dołączył(a): 29 lip 2015, o 06:23 Posty: 637 Lokalizacja: mapenzi
						 Płeć: mężczyzna
					
						 Moto: SV650s K7 we wiśni
					
				 
				 
			 | 
			
				
				  Re: Infrastruktura drogowa, czyli wszystko co możemy spotkać  
					
						Albo robienie drigi 2+1 z drigi 1+1 ... czysta oszczędność   wymęczone z fona....  
					
  
			 | 
		 
		
			| 28 wrz 2015, o 23:06 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 plastic 
				Mister SVforum 2014 
				
					 Dołączył(a): 11 lip 2010, o 20:17 Posty: 2100 Lokalizacja: Chodzież
						 Płeć: mężczyzna
					
						 Moto: VFR 800X Crossrunner
					
				 
				 
			 | 
			
				
				  Re: Infrastruktura drogowa, czyli wszystko co możemy spotkać  
					
						Witamy światowca na forum. Pewnie realnie, to już i akcent masz inny. Polski ze zrozumieniem czytasz?  
					
						 _________________ Byle dalej, byle w przód, absolutnie, absolutnie. Fa fa fa fa fa fa fa fa fa ra fa fa. Fa fa fa fa fa fa fa fa fa ra fa fa....
					
  
			 | 
		 
		
			| 28 wrz 2015, o 23:49 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 koroviov 
				SV Rider 
				
					 Dołączył(a): 25 lut 2010, o 12:42 Posty: 3213
						 Płeć: mężczyzna
					
						 Moto: SV650 SS
					
				 
				 
			 | 
			
				
				  Re: Infrastruktura drogowa, czyli wszystko co możemy spotkać  
					
						A u nas w stanach ...    Luzik Panowie. Właśnie dlatego na świecie w różnych jego częsciach jest różne prawo, ze ludzie mają inną mentalność. Co prawda naszym rodakom zęby już powypadały a jak komu zostały to się o nie boi i na wszelki wypadek nie gryzie. Ale zostało jeszcze paru "ciśnieniowców" co musza cisnąć zawsze i wszędzie. I trzeba sobie zdawać sprawę z ich istnienia. W Szwecji pewne rozwiązamoa działają, bo się inaczej jeździ.  
					
						 _________________ Najlepszą metodą tunningu jest obniżenie masy. Masy motocyklisty.
					
  
			 | 
		 
		
			| 29 wrz 2015, o 09:41 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 27Zaku 
				motocyklista 
				
					 Dołączył(a): 4 lut 2014, o 02:32 Posty: 138 Lokalizacja: Police/Szczecin/Szwecja
						 Płeć: mężczyzna
					
						 Moto: SV 650 S '03
					
				 
				 
			 | 
			
				
				  Re: Infrastruktura drogowa, czyli wszystko co możemy spotkać  
					
						Właśnie o takiej mentalności pisałem - "nie mam nic do dodania do tematu to walne hejta, niech mu w pięty pójdzie"  Faktycznie robienie z 2+2 - 2+1 to głupi pomysł.  Jeszcze nie widziałem 2+1 z kostką - to fakt. Dziwna sprawa.  I ten argument o śmiercionośnej barierce  - jak nie lecisz szybciej, niż Twoje umiejętności pozwalają to nie glebniesz. Osobiście myślę, że ścinająca osobówka z naprzeciwka jest o wiele groźniejsza niż te bariery.  
					
						 _________________ Pierwszy motocykl nigdy nie powinien mieć więcej KM niż Ty Kg. http://www.27Zaku.pl - mój blog o motocyklach, zdrowym trybie życia, przemyśleniach i lifestyle'u. Suzuki SV 650 S '03 i CBR 600 F4 '99 przerobiona na tor.
					
  
			 | 
		 
		
			| 29 wrz 2015, o 22:50 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 plastic 
				Mister SVforum 2014 
				
					 Dołączył(a): 11 lip 2010, o 20:17 Posty: 2100 Lokalizacja: Chodzież
						 Płeć: mężczyzna
					
						 Moto: VFR 800X Crossrunner
					
				 
				 
			 | 
			
				
				  Re: Infrastruktura drogowa, czyli wszystko co możemy spotkać  
					
						Umiejętności mówisz, mądrze gadasz, ale są sytuacje gdzie umiejętności to nie wszystko, nie będę pisał jakie, bo w Szwecji takich nie ma. Tam Wszyscy wytresowani i zdalnie sterowani, a asfalty są podgrzewane i osuszane. Jeśli głupi błąd kogokolwiek, ma kosztować życie motocyklistę, to ja jestem przeciwny. Tym bardziej, że są inne rozwiązania. Tak na koniec - nie pitol. 
					
						 _________________ Byle dalej, byle w przód, absolutnie, absolutnie. Fa fa fa fa fa fa fa fa fa ra fa fa. Fa fa fa fa fa fa fa fa fa ra fa fa....
					
							
  
							
    							Ostatnio edytowano 30 wrz 2015, o 01:21 przez plastic, łącznie edytowano 1 raz 
    						 
						
  
			 | 
		 
		
			| 30 wrz 2015, o 00:04 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 Dziaku 
				SV Rider 
				
					 Dołączył(a): 22 gru 2013, o 00:50 Posty: 1975 Lokalizacja: SM
						 Płeć: mężczyzna
					
						 Moto: SV650S'99
					
				 
				 
			 | 
			
				
				  Re: Infrastruktura drogowa, czyli wszystko co możemy spotkać  
					
						
					
						 _________________ CBR 125R '07-->SV650S '06-->DR350S '91-->RM125 '95-->SV650S '99
					
  
			 | 
		 
		
			| 30 wrz 2015, o 00:16 | 
			
				
					 
					
					 
				    
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 koroviov 
				SV Rider 
				
					 Dołączył(a): 25 lut 2010, o 12:42 Posty: 3213
						 Płeć: mężczyzna
					
						 Moto: SV650 SS
					
				 
				 
			 | 
			
				
				  Re: Infrastruktura drogowa, czyli wszystko co możemy spotkać  
					
						Plastic zmasakrował lewaka.
  Sorry 27Zaku. Nie mogłem się powstrzymać. 
					
						 _________________ Najlepszą metodą tunningu jest obniżenie masy. Masy motocyklisty.
					
  
			 | 
		 
		
			| 30 wrz 2015, o 09:12 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 komi 
				SV Rider 
				
					 Dołączył(a): 20 kwi 2013, o 11:22 Posty: 1573 Lokalizacja: Wrocław<->Głuszyca
						 Płeć: mężczyzna
					
						 Moto: SV650S '2003
					
				 
				 
			 | 
			
				
				  Re: Infrastruktura drogowa, czyli wszystko co możemy spotkać  
					
						Panowie, skąd wzięliście informację o przerabianiu 2+2 na 2+1? Dla tych, którzy nie doczytali artykułu do końca: 27Zaku: Plastic'owi chodziło pewnie o to:  http://www.scigacz.pl/Bariery,energochl ... 17107.htmlTo teraz uwaga... Psssssss... Zmniejszamy ciśnienie...  
					
						 _________________ "Cholernie chciało mi się śmiać" Kurt Vonnegut jr
					
  
			 | 
		 
		
			| 30 wrz 2015, o 10:46 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 27Zaku 
				motocyklista 
				
					 Dołączył(a): 4 lut 2014, o 02:32 Posty: 138 Lokalizacja: Police/Szczecin/Szwecja
						 Płeć: mężczyzna
					
						 Moto: SV 650 S '03
					
				 
				 
			 | 
			
				
				  Re: Infrastruktura drogowa, czyli wszystko co możemy spotkać  
					
						@Komi - Osobiście myślałem, że po prostu gdzieś w Polsce już tak zrobili i faktycznie to by było głupie. 
  A ja wciąż uważam, że barierka jest dużo lepsza na zwykłej prostej drodze, może co innego gdzieś na krętej drodze w górach ale na zwykłych trasach nie widziałem nigdy by ktoś się wyglebił na moto i trafił akurat łbem czy czymś innym o barierę. Ja dalej będę trzymał się swojej tezy, że przy jeździe dostosowanej do swoich umiejętności idzie wyjść ze wszystkiego - nawet piachu na zakręcie czy awaryjnego hamowania. No ale ja nie mówię o 140 wzwyż jak to tutaj pewnie samce alfa mają w zwyczaju. 
  Z resztą dzięki takiej barierce, ktoś z naprzeciwka nie sprzątnie innych z drugiego pasa. 
					
						 _________________ Pierwszy motocykl nigdy nie powinien mieć więcej KM niż Ty Kg. http://www.27Zaku.pl - mój blog o motocyklach, zdrowym trybie życia, przemyśleniach i lifestyle'u. Suzuki SV 650 S '03 i CBR 600 F4 '99 przerobiona na tor.
					
  
			 | 
		 
		
			| 30 wrz 2015, o 17:03 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 wojtek 
				japoński tamburyniarz 
				
					 Dołączył(a): 7 mar 2010, o 02:19 Posty: 292 Lokalizacja: RKR / Warszawa
						 Płeć: mężczyzna
					
						 Moto: SV650S 2006
					
				 
				 
			 | 
			
				
				  Re: Infrastruktura drogowa, czyli wszystko co możemy spotkać  
					
						Barierka nie jest dobrym pomysłem szczególnie taka powszechnie stosowana na polskich drogach. Wystarczy że gdy wyprzedzasz sznur samochodów nagle ktoś z kolumny zdecyduje się na wyprzedzanie, wytrącenie z równowagi, szlif i zatrzymujesz się na słupku pod barierka. 50 km/h czy 150 km/h dla motocyklisty nie ma tu większego znaczenia, bo jaka jest różnica  śmierci na miejscu od śmierci z powodu obrażeń wewnętrznych  w drodze do szpitala ?  http://www.nowiny24.pl/wiadomosci/krosno/art/6123733,brat-i-siostra-zgineli-w-wypadku-w-lezanach,id,t.htmlDroga prosta jak drut, widać wszystko na jakieś dwa kilometry do przodu, a dwoje ludzi nie żyje ...   PS. Odcinek z trzecim pasem do wyprzedzania jest na DK 50 (zjazd z A2 -Mszczonów), nie ma tam barierki tylko podwójna ciągła, a na końcu / początku pasa do wyprzedzania postawione są wysepkami.  
					
						 _________________ SV 650 S K6
					
  
			 | 
		 
		
			| 30 wrz 2015, o 19:06 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 Arek1 
				SV Rider 
				
					 Dołączył(a): 21 mar 2012, o 00:41 Posty: 2924 Lokalizacja: Bezrzecze/Szczecin
						 Płeć: mężczyzna
					
						 Moto: Bawaria...
					
				 
				 
			 | 
			
				
				  Re: Infrastruktura drogowa, czyli wszystko co możemy spotkać  
					
						wojtek a gdyby była bariera pomiędzy pasami ruchu to kierowca nie zabrałby się za wyprzedzanie i nie doszłoby do wypadku. Tak też można na to spojrzeć... Gdyby miało być bezpiecznie, to bariery powinny być obłożone kostkami siana, jak to ma miejsce na wielu ulicznych wyścigach, ale z pewnością tak nie będzie... Znając życie wujek, szwagra, brata siostry ma zakład produkujący bariery, dla tego trzeba przegłosować wybudowanie kolejnych X kilometrów tego typu zapór w imię "poprawy bezpieczeństwa"... 
					
						 _________________ www.poomoc.pl
					
  
			 | 
		 
		
			| 30 wrz 2015, o 19:39 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		 | 
	 
	
	 
	 
	
 
	
	
	
		Kto przegląda forum | 
	 
	
		Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość  | 
	 
	 
	 | 
	Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
  | 
 
 
     
	 |