Wątki bez odpowiedzi | Aktywne wątki Teraz jest 28 mar 2024, o 18:32



Odpowiedz w wątku  [ Posty: 14272 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 676, 677, 678, 679, 680, 681, 682 ... 714  Następna strona
Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi 
Autor Wiadomość
rowerzysta

Dołączył(a): 24 paź 2010, o 16:23
Posty: 15
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 1000S
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Witam, może miał ktoś podobną przypadłośc. Puszczając manetkę gazu obroty wracają do jałowych ale po dalszym "przekręceniu" manetki w stronę zamknięcia obroty spadają jeszcze o jakies 200obr/min. Myślałem ze coś sie poluzowało, albo ze przepustnice wiszą na cięgnach. Poustawiałem wszystko jeszcze raz , podokręcałem, przepustnice nie wiszą cały czas w pozycji zamknietej, mimo to problem dalej występuje. Cięgna wyglądały wporządku.

https://youtu.be/Ml7BGq9-De8

Jeszcze jedno jak u was są poprowadzone cięgna od gazu. Bo patrząc z góry od strony baku przy przepustnicach to najpierw mam ciągnącą a drugie cięgno jest powrotne. Patrząc na rys. z instrukcji jest odwrotnie. Jak jest u Was?

_________________
Przeciwności losu rozganiaj kopniakami...


13 maja 2018, o 09:39
Zobacz profil
motocyklista
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 lut 2014, o 17:41
Posty: 263
Lokalizacja: UK - Hemel Hempstead
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650s K5
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Macie jakiś pomysł jak wyciągnąć zapieczoną ośkę z sv650?
Nakrętkę odkręciłem bez problemu, ale samej ośki już nie mogę wyciągnąć.Próbowałem ją wybić, ale bez efektu. Da się ją lekko obrócić, ale potrzeba do tego metrowej przedłużki, WD40 i podobne wynalazki nie pomagają.
Jedyny pomysł jaki mi został, to oddać to do mechanika może on to jakimś sciągaczem wypcha.


13 maja 2018, o 17:45
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 lut 2010, o 12:42
Posty: 3213
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650 SS
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Ośka przedniego koła?

_________________
Najlepszą metodą tunningu jest obniżenie masy. Masy motocyklisty.


13 maja 2018, o 18:43
Zobacz profil
motocyklista
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 lut 2014, o 17:41
Posty: 263
Lokalizacja: UK - Hemel Hempstead
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650s K5
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Sorry zapomniałem napisać że chodzi o tylne koło.

Sent from my HTC One M8s using Tapatalk


13 maja 2018, o 18:55
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 gru 2013, o 00:50
Posty: 1975
Lokalizacja: SM
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S'99
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Spróbuj w dwie osoby, jedna wybija druga rusza kołem góra-dół.

_________________
CBR 125R '07-->SV650S '06-->DR350S '91-->RM125 '95-->SV650S '99


13 maja 2018, o 20:03
Zobacz profil WWW
motocyklista
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 lut 2014, o 17:41
Posty: 263
Lokalizacja: UK - Hemel Hempstead
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650s K5
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Dziaku napisał(a):
Spróbuj w dwie osoby, jedna wybija druga rusza kołem góra-dół.

Już tak próbowałem. Kręciłem kluczem z przedłużką i udarowym. Udar nawet nie ruszył, a przedłużka trochę, ale nie na tyle żeby rozruszać te ośkę.


13 maja 2018, o 20:20
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 lip 2010, o 14:28
Posty: 1963
Lokalizacja: Piła / Szczecin
Płeć: mężczyzna
Moto: B*R*A*K
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Mam nadzieje, że poluzowałeś naciągi łańcucha i pukałeś w ośkę po obu stronach by koło przesunęło się do przodu o tą długość poluzowania naciągu?
Dobrze jakbyś tył miał podniesiony i koło było w powietrzu.

Będziesz miał przyrdzewiałą ośkę na naciągach łańcucha, na tulejkach lub na łożyskach w kole albo też na wysokości jarzma zacisku hamulca tył.

_________________
Obrazek

SV650S k3
bikepics.com


13 maja 2018, o 22:26
Zobacz profil
motocyklista
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 lut 2014, o 17:41
Posty: 263
Lokalizacja: UK - Hemel Hempstead
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650s K5
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Koło było w powietrzu i przesunięte do przodu, a naciągi zluzowane.
Na regulacji się nie zapieklo bo mogę nią lekko poruszyć, więc zostaja tulejki albo mocowanie hamulca.
Narazie przez kilka dni będę lał tam Wd40 i potem spróbuję podgrzać palnikiem te tulejki, mocowanie i wybic oske. Jak tak nie dam rady to zostawię to mechanikowi.

Sent from my HTC One M8s using Tapatalk


14 maja 2018, o 08:45
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 lip 2010, o 14:28
Posty: 1963
Lokalizacja: Piła / Szczecin
Płeć: mężczyzna
Moto: B*R*A*K
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
za dużo tam nie grzej bo stopisz uszczelniacz łożyska oraz gumy zabieraka

_________________
Obrazek

SV650S k3
bikepics.com


14 maja 2018, o 09:39
Zobacz profil
motocyklista
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 lut 2014, o 17:41
Posty: 263
Lokalizacja: UK - Hemel Hempstead
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650s K5
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Łożyska I uszczelniacze mam do wymiany więc to to nie problem.
Tak czy siak, dzisiaj próbowałem jescze z tym powalczyć. Palnik, Wd40 i 6kg Młotek nie pomógł, więc oddam to do mechanika, niech on się z tym męczy.

Sent from my HTC One M8s using Tapatalk


14 maja 2018, o 20:20
Zobacz profil
motocyklista

Dołączył(a): 10 lip 2017, o 11:13
Posty: 213
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S 2004
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Harry napisał(a):
Witam, może miał ktoś podobną przypadłośc. Puszczając manetkę gazu obroty wracają do jałowych ale po dalszym "przekręceniu" manetki w stronę zamknięcia obroty spadają jeszcze o jakies 200obr/min. Myślałem ze coś sie poluzowało, albo ze przepustnice wiszą na cięgnach. Poustawiałem wszystko jeszcze raz , podokręcałem, przepustnice nie wiszą cały czas w pozycji zamknietej, mimo to problem dalej występuje. Cięgna wyglądały wporządku.

https://youtu.be/Ml7BGq9-De8

Jeszcze jedno jak u was są poprowadzone cięgna od gazu. Bo patrząc z góry od strony baku przy przepustnicach to najpierw mam ciągnącą a drugie cięgno jest powrotne. Patrząc na rys. z instrukcji jest odwrotnie. Jak jest u Was?


Mam podobnie, tylko że w 650 polift, dlatego podłączam się pod pytanie: Co się spierdzieliło? Linki źle ustawione?

Drugie pytanie, czy na totalnie zimnym silniku, po odpaleniu obroty mają być około 2100 obr/min i wraz z nagrzewaniem spadać, przy około 40 stopniach jakieś 1600 obr/min i przy jakichś 55 dopiero stabilizować się na ok 1300 obr/min?

Synchro przepustnic, tps itp robiłem niedawno wg instrukcji acinr_PL, więc tutaj raczej nie spieprzyłem nic, chyba, że przy regulacji Fast Idle, bo tam wpiąłem się czujnikiem w dwa górne piny wtyczki, a nie mam 100% pewności że tak ma być. Oczywiście dużo nie regulowałem, bo zaledwie z 1,20 na 1,21V.


15 maja 2018, o 21:13
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 lut 2010, o 12:42
Posty: 3213
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650 SS
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Jednak pomęczylbym się z tą ośką samodzielnie IE. Mechanik weźmie młota i będzie naparzał. Jak coś zepsuje to się dowiesz że nie dało się inaczej i będziesz miał dodatkowe koszty. No chyba że masz jakiegoś mocnego mechanika.

_________________
Najlepszą metodą tunningu jest obniżenie masy. Masy motocyklisty.


16 maja 2018, o 10:09
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 lut 2010, o 12:42
Posty: 3213
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650 SS
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Jednak pomęczylbym się z tą ośką samodzielnie IE. Mechanik weźmie młota i będzie naparzał. Jak coś zepsuje to się dowiesz że nie dało się inaczej i będziesz miał dodatkowe koszty. No chyba że masz jakiegoś mocnego mechanika.

_________________
Najlepszą metodą tunningu jest obniżenie masy. Masy motocyklisty.


16 maja 2018, o 10:10
Zobacz profil
rowerzysta

Dołączył(a): 16 lip 2017, o 12:32
Posty: 17
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S '99
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Czy gaźnikowa SV ma dwie takie same linki gazu?
Jedna właśnie mi się urwała, chciałbym dorobić tylko elementy uszkodzonej rozwiały się po autostradzie...


16 maja 2018, o 11:47
Zobacz profil
pieszy

Dołączył(a): 4 sty 2017, o 23:58
Posty: 9
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S 1999
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Ostatnio wracając już do domu, przed jednymi światłami dość gwałtownie hamowałem, aż do zblokowania przedniego koła przy minimalnej prędkości. Jadąc dalej miałem wrażenie, że przód nie jedzie tak jakbym chciał, teraz nie wiem czy to moje subiektywne odczucie było po lekkim stresie czy przedni zawias nie pracuje jak powinien. Efekt jakbym jechał na zbyt niskim ciśnieniu powietrza.

SV 650 S 1999r, oryginalne przednie zawieszenie. Pytanie jaką macie odległość od dolnej półki do krawędzi dolnej goleni (styk goleni i uszczelki kurzowej)?

U mnie wyszło 11,7cm moto na stopce, 10,5cm moto spionowane i nieobciążone. Wydaje mi się trochę mało.

Pozdrawiam!


16 maja 2018, o 17:03
Zobacz profil
motocyklista
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 lut 2014, o 17:41
Posty: 263
Lokalizacja: UK - Hemel Hempstead
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650s K5
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
koroviov napisał(a):
Jednak pomęczylbym się z tą ośką samodzielnie IE. Mechanik weźmie młota i będzie naparzał. Jak coś zepsuje to się dowiesz że nie dało się inaczej i będziesz miał dodatkowe koszty. No chyba że masz jakiegoś mocnego mechanika.
Jutro jadę do mechanika, zobaczę co powie. Jak chce naparzac, to jego sprawa, byle by nic nie zniszczył. Jak powie, że tak się nie da, to niech się goni. IMO da się to spokojnie wyciągnąć i nic nie uszkodzić, za pomocą jakiegoś ściagacza, ale ja takiego nie mam, i narazie nie chce mi się kombinować.

Sent from my HTC One M8s using Tapatalk


16 maja 2018, o 21:15
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 lut 2010, o 12:42
Posty: 3213
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650 SS
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
pewnie. zdjąć z wahaczem i na prasę. Ale to za dużo roboty

_________________
Najlepszą metodą tunningu jest obniżenie masy. Masy motocyklisty.


16 maja 2018, o 22:27
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 gru 2013, o 00:50
Posty: 1975
Lokalizacja: SM
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S'99
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Zajonc napisał(a):
Czy gaźnikowa SV ma dwie takie same linki gazu?
Jedna właśnie mi się urwała, chciałbym dorobić tylko elementy uszkodzonej rozwiały się po autostradzie...

Nie są takie same, jedna jest zamykająca (pchająca)(symbol "B"), a druga otwierająca (symbol A). Na pewno różnią się mocowanie do rolgazu a długością to nie wiem ale chyba też.

_________________
CBR 125R '07-->SV650S '06-->DR350S '91-->RM125 '95-->SV650S '99


Ostatnio edytowano 18 maja 2018, o 00:59 przez Dziaku, łącznie edytowano 2 razy



16 maja 2018, o 22:35
Zobacz profil WWW
rowerzysta

Dołączył(a): 16 lip 2017, o 12:32
Posty: 17
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S '99
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Dzięki, zamówiłem dwie nowe linki. Czekamy...


17 maja 2018, o 23:34
Zobacz profil
motocyklista
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 lut 2014, o 17:41
Posty: 263
Lokalizacja: UK - Hemel Hempstead
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650s K5
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
koroviov napisał(a):
pewnie. zdjąć z wahaczem i na prasę. Ale to za dużo roboty
Problem się sam rozwiązał. W czasie jazdy rozsypalo mi się łożysko od zebatki(miałem wymieniać, ale oska). Zębatka przeorała wahacz. Teraz do wymiany mam wahacz, łożyska, mocowanie zebatki(pękło przy łożysku) i odrazu zamówie oske na wszelki wypadek.
Ogólnie sprawdzajcie łożyska i nie odkladajcie ich wymiany na później.


Sent from my HTC One M8s using Tapatalk


18 maja 2018, o 02:18
Zobacz profil
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Odpowiedz w wątku   [ Posty: 14272 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 676, 677, 678, 679, 680, 681, 682 ... 714  Następna strona

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware.
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL