| 
	
	
      Prawdopodobnie najlepsze na świecie forum Suzuki SV 650 / SV 1000 ;) 
	
    
    
    
    
    
	
		
			 Regulamin działu 
			Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj lub przejrzyj dział FAQ, może już padła odpowiedz na Twoje pytanie. Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów, temat ma jasno określać z czym masz problem i w jakim modelu SV.
		
	
	
	
			
	
	
	
        
        
            | Autor | 
            Wiadomość | 
         
        
			| 
				
				 Yatzek 
				rowerzysta 
				
					 Dołączył(a): 17 lip 2018, o 18:10 Posty: 28 Lokalizacja: Lipnica Murowana
						 Płeć: mężczyzna
					
						 Moto: SV650S 1999
					
				 
				 
			 | 
			
				
				  Re: Ustawienie tylnego koła  
					
						Zdaję sobie sprawę z agresywności benzyny. Polecił mi ją szwagier* - mechanik (szwagier - instytucja która lepiej wie i na którą się często powołujemy, jeśli nie chcemy się przyznać, że to nasz pomysł ;-) ), bo stwierdził, że dobrze wyczyści i szybko wyschnie. A ja chciałem gruntownie wyczyścić i rozruszać zapieczone ogniwa...
  Po czyszczeniu zapodałem więcej smaru niż zwykle i zostawiłem tak w garażu, żeby tenże smar wszedł tam, gdzie tylko da radę. Myślałem nawet, żeby przed smarowaniem przelać łańcuch jakimś gęstym olejem. Ale tak wszystko umyłem, że olej zabryzgałby mi to szybko w czasie jazdy, pewnie szybciej niż biały Valvoline. A czyścik do łańcucha gdzieś miałem, ale w moim garażu helikoptera bym dwa dni szukał...
  Jeśli ktoś ma dobry i sprawdzony sposób na gruntowne wyczyszczenie łańcucha bez zdejmowania, to chętnie na przyszłość lekcje odrobię. 
					
  
			 | 
		 
		
			| 30 wrz 2018, o 22:29 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 Filon 
				motocyklista 
				
					 Dołączył(a): 28 mar 2016, o 20:52 Posty: 296 Lokalizacja: Tarnowskie Góry
						 Płeć: mężczyzna
					
						 Moto: SV 650s k3
					
				 
				 
			 | 
			
				
				  Re: Ustawienie tylnego koła  
					
						No to masz: Bierzesz sobie naftę lub preparat do czyszczenia łańcucha Pryskasz po łańcuchu (ja zawsze felge po takim czyszczeniu ogarniam) Bierzesz szczotkę do łańcucha i czyścisz z wyczuciem W razie potrzeby spryskujesz mocniej Wycierasz do sucha jakąś szmatką, najlepiej nie strzępiącą się  smarujesz łańcuch (od wewnątrz)  Polecam! 
					
						 _________________ ZAPRASZAM ===>  https://svforum.pl/viewtopic.php?t=18512
					
  
			 | 
		 
		
			| 1 paź 2018, o 15:44 | 
			
				
					 
					
					 
				    
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 Yatzek 
				rowerzysta 
				
					 Dołączył(a): 17 lip 2018, o 18:10 Posty: 28 Lokalizacja: Lipnica Murowana
						 Płeć: mężczyzna
					
						 Moto: SV650S 1999
					
				 
				 
			 | 
			
				
				  Re: Ustawienie tylnego koła  
					
						Dzięki. W zasadzie zrobiłem tak samo, z tą tylko różnicą, że zamiast nafty była benzyna. No i wysychała tak szybko, że nie musiałem wycierać. Przetarłem tylko by zebrać to, co nie skapało po odparowaniu.
  Po nasmarowaniu zostawiłem, a po dwóch dniach pośmigałem. Smar tak ładnie stężał, że na feldze miałem po 100 km zaledwie minimalne ślady odwirowanego smaru. Podoba mi się ten biały Valvoline. 
					
  
			 | 
		 
		
			| 3 paź 2018, o 01:51 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 maciej1986poznan 
				pieszy 
				
					 Dołączył(a): 4 sty 2017, o 23:58 Posty: 9
						 Płeć: mężczyzna
					
						 Moto: SV650S 1999
					
				 
				 
			 | 
			
				
				  Re: Ustawienie tylnego koła  
					
						Po swoich doświadczeniach skupiłbym się na przednim zawiasie, nie nadąża za nierównościami. W momencie kiedy sprężyny są za miękkie i lekko odkręcasz w złożeniu, zawias nie nadąża dociskać przedniej gumy. U mnie najpierw wjechał olej 20W...     tak szybko jak wjechał tak wyjechał... Efekt, nadal miękki zawias tylko ospały, hamowanie na tarce przed światłami tragedia. W końcu założyłem sprężyny liniowe dobrane pod wagę 9N/mm do tego olej 10W. Po tej operacji okazało się że tylne zawieszenie robi się za miękkie ale ustawienie napięcia wstępnego solo na 5 ratuje sytuację. Prowadzenie w zakrętach jest o wiele stabilniejsze, motocyk stał się o wiele bardziej przewidywalny. Pozdrawiam  
					
  
			 | 
		 
		
			| 6 paź 2018, o 23:37 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		 | 
	 
	
	 
	 
	
 
	
	
	
		Kto przegląda forum | 
	 
	
		Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość  | 
	 
	 
	 | 
	Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
  | 
 
 
     
	 |