Wątki bez odpowiedzi | Aktywne wątki Teraz jest 2 cze 2020, o 06:20



Odpowiedz w wątku  [ Posty: 14177 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 699, 700, 701, 702, 703, 704, 705 ... 709  Następna strona
Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi 
Autor Wiadomość
pieszy
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 wrz 2019, o 06:37
Posty: 9
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650N 2002
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
U mnie jest 11, ale popatrz na te blaszkę, kulek ma być tyle samo ile otworów


19 wrz 2019, o 12:13
Zobacz profil
motocyklista
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 lis 2017, o 00:52
Posty: 189
Lokalizacja: MRĄGOWO
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 650N 2002
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
tak 11 ja u siebie dzisiaj rozebrałem wyczyściłem nasmarowałem - a nie wiecie czy te sitko z dziurkami to można gdzieś dostać bo u mnie już ten ,,sztynksik'' co wystaje do blokowania nakrętki jest odłamany.
I pytanie ta blaszka to ma być tak jak na zdjęciu czy ma być wygięta w celu blokowania nakrętki ,bo u mnie była wygięta żeby blokować nakrętkę ?
Obrazek

_________________
Obrazek
Suzuki SV650 N - 2002
https://www.bikepics.com/members/berger6630


19 wrz 2019, o 19:50
Zobacz profil
pieszy
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 wrz 2019, o 06:37
Posty: 9
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650N 2002
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Ten dzyndzel jest tak wygięty chyba po to by zapobiec wysuwaniu się tego blaszanego koszyka który trzyma kulki. U Ciebie była wygięta pewnie po poprzednim rozbieraniu, i ktoś nie zagiął z powrotem


19 wrz 2019, o 21:53
Zobacz profil
motocyklista
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 lis 2017, o 00:52
Posty: 189
Lokalizacja: MRĄGOWO
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 650N 2002
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Piotrkon napisał(a):
Ten dzyndzel jest tak wygięty chyba po to by zapobiec wysuwaniu się tego blaszanego koszyka który trzyma kulki. U Ciebie była wygięta pewnie po poprzednim rozbieraniu, i ktoś nie zagiął z powrotem


Chyba tak - jak wymieniałem linkę to było zagięte w stronę nakrętki jak dzisiaj smarowałem to też tak zagięłem a dopiero teraz jak przeglądałem nety to zobaczyłem że jest inaczej.

_________________
Obrazek
Suzuki SV650 N - 2002
https://www.bikepics.com/members/berger6630


19 wrz 2019, o 22:39
Zobacz profil
pieszy
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 wrz 2019, o 06:37
Posty: 9
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650N 2002
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Ja też mam szybkie pytanie
Czy stosujecie jakieś przedłużenia przedniego błotnika w celu ochrony kolektora i chłodnicy przed kamyczkami? Jeśli tak, to jak wygląda montaż takich przedłużek?


19 wrz 2019, o 23:03
Zobacz profil
motocyklista
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 lis 2017, o 00:52
Posty: 189
Lokalizacja: MRĄGOWO
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 650N 2002
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Piotrkon napisał(a):
Ja też mam szybkie pytanie
Czy stosujecie jakieś przedłużenia przedniego błotnika w celu ochrony kolektora i chłodnicy przed kamyczkami? Jeśli tak, to jak wygląda montaż takich przedłużek?


https://allegro.pl/oferta/chlapacz-na-przedni-blotnik-suzuki-sv-650-99-02-8435923849 proszę

_________________
Obrazek
Suzuki SV650 N - 2002
https://www.bikepics.com/members/berger6630


19 wrz 2019, o 23:05
Zobacz profil
pieszy
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 wrz 2019, o 06:37
Posty: 9
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650N 2002
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Pytanko.
Przy jakim poziomie paliwa powinna zapalić się kontrolka rezerwy w SV650 z 2002?
Ostatnio przejechałem ~300km na zbiorniku i potem zalałem ponad 15l. Kontrolka się nie zapaliła.


7 paź 2019, o 16:37
Zobacz profil
rowerzysta
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 kwi 2019, o 09:47
Posty: 25
Lokalizacja: Ostrołęka
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 650S 1999
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Piotrkon napisał(a):
Pytanko.
Przy jakim poziomie paliwa powinna zapalić się kontrolka rezerwy w SV650 z 2002?
Ostatnio przejechałem ~300km na zbiorniku i potem zalałem ponad 15l. Kontrolka się nie zapaliła.
Z tego co pamiętam przy 3 litrach zaczyna błyskać, a jak zostanie około 1 litra świeci ciągle.
Jak źle pisze, proszę mnie poprawić.

A tak swoją drogą, mi zapalała się rezerwa przy przejechaniu około 160km... (hmm, chyba czas zajrzeć do gaźników ;) )
Radzę nie sugerować się wskaźnikiem rezerwy paliwa, już raz musiałem pchać sv-ke 500m pod górę. Od tamtej pory tankuje zawsze gdy jestem na stacji, nawet jeśli mam dolać 3 litry.
Wysłane z mojego Redmi Note 7 przy użyciu Tapatalka


7 paź 2019, o 16:45
Zobacz profil
Mister Apollo
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 07:16
Posty: 5363
Lokalizacja: WGM
Płeć: mężczyzna
Moto: Z1000
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
300!? W uszach wiatr, w oczach łzy, na liczniku czterdzieści trzy!

_________________
SV 650S - Błękitny Ogórek -> Z1000 - Ognista pomarańcza


8 paź 2019, o 12:26
Zobacz profil
motocyklista

Dołączył(a): 1 mar 2018, o 10:39
Posty: 248
Płeć: mężczyzna
Moto: Sv 650S 2004r.
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Cześć! Używa ktoś może takich wskaźników do pomiaru podciśnienia w przepustnicy? https://allegro.pl/oferta/wakuometr-gli ... 7047605714 chciałbym dokonać rzetelnego pomiaru jakimś precyzyjniejszym urządzeniem niż u-rurka. Co o tym sądzicie? Używał ktoś?


22 paź 2019, o 13:42
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 gru 2013, o 00:50
Posty: 1962
Lokalizacja: SM
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S'99
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Yoro napisał(a):
Cześć! Używa ktoś może takich wskaźników do pomiaru podciśnienia w przepustnicy? https://allegro.pl/oferta/wakuometr-gli ... 7047605714 chciałbym dokonać rzetelnego pomiaru jakimś precyzyjniejszym urządzeniem niż u-rurka. Co o tym sądzicie? Używał ktoś?


U-rurka jest precyzyjniejsza :) Każdy wakuometr mierzy podciśnienie między gaźnikiem, a ciśnieniem atmosfery - masz dwa pomiary obarczone błędem pomiarowym wakuometru i je porównujesz. Na u-rurce porównujesz bezpośrednio podciśnienie w jednej przepustnicy względem drugiej. Kwestia tylko przygotowania takiego przyrządu - odpowiednia dokładność skali, dobre dławiki, żeby olej w środku nie skakał i uważam, że nie ma lepszego przyrządu.

_________________
CBR 125R '07-->SV650S '06-->DR350S '91-->RM125 '95-->SV650S '99


22 paź 2019, o 14:36
Zobacz profil WWW
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 lis 2016, o 09:00
Posty: 640
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S 2002
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Dokładnie. Podczas synchronizacji zależy ci na porównaniu pomiędzy jedna przepustnicą a drugą więc jak tu wcześniej napisano u- rurka właśnie niweluje błędy.

Wysłane z mojego Redmi 5A przy użyciu Tapatalka


23 paź 2019, o 07:15
Zobacz profil
motorowerzysta

Dołączył(a): 1 maja 2018, o 22:39
Posty: 81
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650N [K2]
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Co to jest ???

https://ibb.co/jh7bm5B

...dodam, że w środku jest chyba jakiś płyn... :>


27 paź 2019, o 11:57
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 sty 2013, o 13:58
Posty: 3624
Lokalizacja: Petrisvilla
Płeć: mężczyzna
Moto: X11
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
lukaman napisał(a):
Co to jest ???

https://ibb.co/jh7bm5B

...dodam, że w środku jest chyba jakiś płyn... :>

Zbiorniczek na skroplony olej w air boxie. Skrapla się z tego co odma wyrzuca.

_________________
SV650 => X11 :kerm:


27 paź 2019, o 13:56
Zobacz profil
motorowerzysta

Dołączył(a): 1 maja 2018, o 22:39
Posty: 81
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650N [K2]
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Falszywy alarm. Okazalo sie, ze ten przezroczysty zbiorniczek był pusty :)

Wysłane z mojego Mi A2 Lite przy użyciu Tapatalka


31 paź 2019, o 19:46
Zobacz profil
motocyklista
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 lut 2014, o 17:41
Posty: 240
Lokalizacja: UK - Hemel Hempstead
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650s K5
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Kilka pytan mi się uzbieralo głównie o układ chłodzenia. Motor sv650s k6 przejechane 150k km.
Ostatnio wyciekł mi płyn z chłodnicy, prawdopodobnie przez obudowę termostatu. Problemem było to że w chłodnicy miałem pusto, a zbiornik wyrównawczy był pełny. Dlaczego się tak stało? Jakis zator czy coś?

Po zmianie termostatu spadła mi temperatura pracy i silnik pracuje w zakresie 78-83 stopnie. Ale obstawiam że to termostat tak działa. Pytanie czy przez to że mam niższa temp. Pracy silnik może mi palić więcej oleju?

Ile pala wam oleju? Ostatnio w 1000km olej spada mi z max do min i zastanawiam się czy to dużo, wczesniej tyle nie palił.

Pomiar kompresji robi się na zimnym czy ciepłym silniku?




Sent from my G8441 using Tapatalk


14 lis 2019, o 12:25
Zobacz profil
SV Rider

Dołączył(a): 12 lut 2016, o 22:05
Posty: 1242
Lokalizacja: Roma
Płeć: mężczyzna
Moto: Sv 650 K8 Traveller
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Kilka pytan mi się uzbieralo głównie o układ chłodzenia. Motor sv650s k6 przejechane 150k km.
Ostatnio wyciekł mi płyn z chłodnicy, prawdopodobnie przez obudowę termostatu. Problemem było to że w chłodnicy miałem pusto, a zbiornik wyrównawczy był pełny. Dlaczego się tak stało? Jakis zator czy coś?

- Możliwe że przy odpowietrzaniu zostało troszkę powietrza w górnej części chłodnicy, w takim wypadku nie pociągnie płynu ze zbiorniczka.

Po zmianie termostatu spadła mi temperatura pracy i silnik pracuje w zakresie 78-83 stopnie. Ale obstawiam że to termostat tak działa. Pytanie czy przez to że mam niższa temp. Pracy silnik może mi palić więcej oleju?

- Nie, nie będzie zużywał oleju w takich ilościach, różnice będą niezauważalne.


Ile pala wam oleju? Ostatnio w 1000km olej spada mi z max do min i zastanawiam się czy to dużo, wczesniej tyle nie palił.

- Od wymiany do wymiany 300ml (6000 km).



Pomiar kompresji robi się na zimnym czy ciepłym silniku?

- Pomiar zrób na zimnym silniku, szybko wyjdzie czy jest problem z tłokiem lub cylindrem.

_________________
Nec temere, nec timide.


18 lis 2019, o 15:03
Zobacz profil
Mister Apollo
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 07:16
Posty: 5363
Lokalizacja: WGM
Płeć: mężczyzna
Moto: Z1000
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Passionesuzuki napisał(a):
Pomiar kompresji robi się na zimnym czy ciepłym silniku?

- Pomiar zrób na zimnym silniku, szybko wyjdzie czy jest problem z tłokiem lub cylindrem.
Lub zaworami, trzeba zrobić drugą próbę po zalaniu tłoka odrobiną oleju.

_________________
SV 650S - Błękitny Ogórek -> Z1000 - Ognista pomarańcza


21 lis 2019, o 11:52
Zobacz profil
motorowerzysta

Dołączył(a): 31 sie 2016, o 21:47
Posty: 62
Lokalizacja: Poznań/okolice
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 650S 2003
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
W mojej SV650S 2003 zauważyłem przed ''zimowaniem'', że gdy tylne koło jest na podnośniku a silnik pracuje, koło delikatnie zaczyna się kręcić. Linka sprzęgła wydaje się być w porządku. Jakieś pomysły?

_________________
Prędkość to najlepszy moment na spędzanie czasu między zakrętami.


18 gru 2019, o 11:16
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 lip 2010, o 11:47
Posty: 2393
Lokalizacja: Częstochowa/Kraków
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650N AD2000
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Norma.


18 gru 2019, o 13:24
Zobacz profil
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Odpowiedz w wątku   [ Posty: 14177 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 699, 700, 701, 702, 703, 704, 705 ... 709  Następna strona

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware.
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL