| Autor | 
            Wiadomość | 
        
        
			| 
				
				 Piotrkon 
				pieszy 
				
					 Dołączył(a): 11 wrz 2019, o 06:37 Posty: 9 Lokalizacja: Bielsko-Biała
						 Płeć: mężczyzna
					
						 Moto: SV650N 2002
					
				 
				 
			 | 
			
				
				  Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi  
					
						U mnie jest 11, ale popatrz na te blaszkę, kulek ma być tyle samo ile otworów 
					
  
			 | 
		
		
			| 19 wrz 2019, o 12:13 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		
	
	
		  | 
	
	
			| 
				
				 berger 
				motocyklista 
				
					 Dołączył(a): 1 lis 2017, o 00:52 Posty: 235 Lokalizacja: MRĄGOWO
						 Płeć: mężczyzna
					
						 Moto: SV 650N 2002
					
				 
				 
			 | 
			
				
				  Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi  
					
						tak 11 ja u siebie dzisiaj rozebrałem wyczyściłem nasmarowałem - a nie wiecie czy te sitko z dziurkami to można gdzieś dostać bo u mnie już ten ,,sztynksik'' co wystaje do blokowania nakrętki jest odłamany. I pytanie ta blaszka to ma być tak jak na zdjęciu czy ma być wygięta w celu blokowania nakrętki ,bo u mnie była wygięta żeby blokować nakrętkę ?   
					
						 _________________
   Suzuki SV650 N - 2002 https://www.bikepics.com/members/berger6630
					
  
			 | 
		
		
			| 19 wrz 2019, o 19:50 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		
	
	
		  | 
	
	
			| 
				
				 Piotrkon 
				pieszy 
				
					 Dołączył(a): 11 wrz 2019, o 06:37 Posty: 9 Lokalizacja: Bielsko-Biała
						 Płeć: mężczyzna
					
						 Moto: SV650N 2002
					
				 
				 
			 | 
			
				
				  Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi  
					
						Ten dzyndzel jest tak wygięty chyba po to by zapobiec wysuwaniu się tego blaszanego koszyka który trzyma kulki. U Ciebie była wygięta pewnie po poprzednim rozbieraniu, i ktoś nie zagiął z powrotem 
					
  
			 | 
		
		
			| 19 wrz 2019, o 21:53 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		
	
	
		  | 
	
	
			| 
				
				 berger 
				motocyklista 
				
					 Dołączył(a): 1 lis 2017, o 00:52 Posty: 235 Lokalizacja: MRĄGOWO
						 Płeć: mężczyzna
					
						 Moto: SV 650N 2002
					
				 
				 
			 | 
			
				
				  Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi  
					
						Chyba tak - jak wymieniałem linkę to było zagięte w stronę nakrętki jak dzisiaj smarowałem to też tak zagięłem a dopiero teraz jak przeglądałem nety to zobaczyłem że jest inaczej.  
					
						 _________________
   Suzuki SV650 N - 2002 https://www.bikepics.com/members/berger6630
					
  
			 | 
		
		
			| 19 wrz 2019, o 22:39 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		
	
	
		  | 
	
	
			| 
				
				 Piotrkon 
				pieszy 
				
					 Dołączył(a): 11 wrz 2019, o 06:37 Posty: 9 Lokalizacja: Bielsko-Biała
						 Płeć: mężczyzna
					
						 Moto: SV650N 2002
					
				 
				 
			 | 
			
				
				  Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi  
					
						Ja też mam szybkie pytanie Czy stosujecie jakieś przedłużenia przedniego błotnika w celu ochrony kolektora i chłodnicy przed kamyczkami? Jeśli tak, to jak wygląda montaż takich przedłużek? 
					
  
			 | 
		
		
			| 19 wrz 2019, o 23:03 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		
	
	
		  | 
	
	
			| 
				
				 berger 
				motocyklista 
				
					 Dołączył(a): 1 lis 2017, o 00:52 Posty: 235 Lokalizacja: MRĄGOWO
						 Płeć: mężczyzna
					
						 Moto: SV 650N 2002
					
				 
				 
			 | 
			
				
				  Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi  
					
						
					
						 _________________
   Suzuki SV650 N - 2002 https://www.bikepics.com/members/berger6630
					
  
			 | 
		
		
			| 19 wrz 2019, o 23:05 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		
	
	
		  | 
	
	
			| 
				
				 Piotrkon 
				pieszy 
				
					 Dołączył(a): 11 wrz 2019, o 06:37 Posty: 9 Lokalizacja: Bielsko-Biała
						 Płeć: mężczyzna
					
						 Moto: SV650N 2002
					
				 
				 
			 | 
			
				
				  Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi  
					
						Pytanko. Przy jakim poziomie paliwa powinna zapalić się kontrolka rezerwy w SV650 z 2002? Ostatnio przejechałem ~300km na zbiorniku i potem zalałem ponad 15l. Kontrolka się nie zapaliła. 
					
  
			 | 
		
		
			| 7 paź 2019, o 16:37 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		
	
	
		  | 
	
	
			| 
				
				 Bechindyou 
				rowerzysta 
				
					 Dołączył(a): 2 kwi 2019, o 09:47 Posty: 29 Lokalizacja: Ostrołęka
						 Płeć: mężczyzna
					
						 Moto: SV 650S 1999
					
				 
				 
			 | 
			
				
				  Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi  
					
						Z tego co pamiętam przy 3 litrach zaczyna błyskać, a jak zostanie około 1 litra świeci ciągle.  Jak źle pisze, proszę mnie poprawić. A tak swoją drogą, mi zapalała się rezerwa przy przejechaniu około 160km... (hmm, chyba czas zajrzeć do gaźników    ) Radzę nie sugerować się wskaźnikiem rezerwy paliwa, już raz musiałem pchać sv-ke 500m pod górę. Od tamtej pory tankuje zawsze gdy jestem na stacji, nawet jeśli mam dolać 3 litry. Wysłane z mojego Redmi Note 7 przy użyciu Tapatalka  
					
  
			 | 
		
		
			| 7 paź 2019, o 16:45 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		
	
	
		  | 
	
	
			| 
				
				 kacperski 
				Mister Apollo 
				
					 Dołączył(a): 23 lut 2010, o 07:16 Posty: 5365 Lokalizacja: WGM
						 Płeć: mężczyzna
					
						 Moto: Z1000
					
				 
				 
			 | 
			
				
				  Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi  
					
						300!? W uszach wiatr, w oczach łzy, na liczniku czterdzieści trzy! 
					
						 _________________ SV 650S - Błękitny Ogórek -> Z1000 - Ognista pomarańcza
					
  
			 | 
		
		
			| 8 paź 2019, o 12:26 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		
	
	
		  | 
	
	
			| 
				
				 Yoro 
				motocyklista 
				
					 Dołączył(a): 1 mar 2018, o 10:39 Posty: 248
						 Płeć: mężczyzna
					
						 Moto: Sv 650S 2004r.
					
				 
				 
			 | 
			
				
				  Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi  
					
						Cześć! Używa ktoś może takich wskaźników do pomiaru podciśnienia w przepustnicy?  https://allegro.pl/oferta/wakuometr-gli ... 7047605714 chciałbym dokonać rzetelnego pomiaru jakimś precyzyjniejszym urządzeniem niż u-rurka. Co o tym sądzicie? Używał ktoś?  
					
  
			 | 
		
		
			| 22 paź 2019, o 13:42 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		
	
	
		  | 
	
	
			| 
				
				 Dziaku 
				SV Rider 
				
					 Dołączył(a): 22 gru 2013, o 00:50 Posty: 1975 Lokalizacja: SM
						 Płeć: mężczyzna
					
						 Moto: SV650S'99
					
				 
				 
			 | 
			
				
				  Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi  
					
						U-rurka jest precyzyjniejsza    Każdy wakuometr mierzy podciśnienie między gaźnikiem, a ciśnieniem atmosfery - masz dwa pomiary obarczone błędem pomiarowym wakuometru i je porównujesz. Na u-rurce porównujesz bezpośrednio podciśnienie w jednej przepustnicy względem drugiej. Kwestia tylko przygotowania takiego przyrządu - odpowiednia dokładność skali, dobre dławiki, żeby olej w środku nie skakał i uważam, że nie ma lepszego przyrządu.  
					
						 _________________ CBR 125R '07-->SV650S '06-->DR350S '91-->RM125 '95-->SV650S '99
					
  
			 | 
		
		
			| 22 paź 2019, o 14:36 | 
			
				
					 
					
					 
				    
			 | 
    	
		
	
	
		  | 
	
	
			| 
				
				 kuchar 
				SV Rider 
				
					 Dołączył(a): 11 lis 2016, o 09:00 Posty: 642 Lokalizacja: Warszawa
						 Płeć: mężczyzna
					
						 Moto: SV650S 2002
					
				 
				 
			 | 
			
				
				  Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi  
					
						Dokładnie. Podczas synchronizacji zależy ci na porównaniu pomiędzy jedna przepustnicą a drugą więc jak tu wcześniej napisano u- rurka właśnie niweluje błędy.
  Wysłane z mojego Redmi 5A przy użyciu Tapatalka 
					
  
			 | 
		
		
			| 23 paź 2019, o 07:15 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		
	
	
		  | 
	
	
			| 
				
				 lukaman 
				motorowerzysta 
				
					 Dołączył(a): 1 maja 2018, o 22:39 Posty: 98
						 Płeć: mężczyzna
					
						 Moto: SV650N [K2]
					
				 
				 
			 | 
			
				
				  Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi  
					
						Co to jest ??? https://ibb.co/jh7bm5B...dodam, że w środku jest chyba jakiś płyn...    
					
  
			 | 
		
		
			| 27 paź 2019, o 11:57 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		
	
	
		  | 
	
	
			| 
				
				 Janek87 
				SV Rider 
				
					 Dołączył(a): 19 sty 2013, o 13:58 Posty: 3738 Lokalizacja: Petrisvilla
						 Płeć: mężczyzna
					
						 Moto: X11
					
				 
				 
			 | 
			
				
				  Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi  
					
						Zbiorniczek na skroplony olej w air boxie. Skrapla się z tego co odma wyrzuca.  
					
						 _________________ SV650 => X11  
					
  
			 | 
		
		
			| 27 paź 2019, o 13:56 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		
	
	
		  | 
	
	
			| 
				
				 lukaman 
				motorowerzysta 
				
					 Dołączył(a): 1 maja 2018, o 22:39 Posty: 98
						 Płeć: mężczyzna
					
						 Moto: SV650N [K2]
					
				 
				 
			 | 
			
				
				  Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi  
					
						Falszywy alarm. Okazalo sie, ze ten przezroczysty zbiorniczek był pusty   Wysłane z mojego Mi A2 Lite przy użyciu Tapatalka  
					
  
			 | 
		
		
			| 31 paź 2019, o 19:46 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		
	
	
		  | 
	
	
			| 
				
				 KrzysPL 
				motocyklista 
				
					 Dołączył(a): 9 lut 2014, o 17:41 Posty: 263 Lokalizacja: UK - Hemel Hempstead
						 Płeć: mężczyzna
					
						 Moto: SV650s K5
					
				 
				 
			 | 
			
				
				  Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi  
					
						Kilka pytan mi się uzbieralo głównie o układ chłodzenia. Motor sv650s k6 przejechane 150k km.  Ostatnio wyciekł mi płyn z chłodnicy, prawdopodobnie przez obudowę termostatu. Problemem było to że w chłodnicy miałem pusto, a  zbiornik wyrównawczy był pełny. Dlaczego się tak stało? Jakis zator czy coś? 
  Po zmianie termostatu spadła mi temperatura pracy  i silnik pracuje w zakresie 78-83 stopnie. Ale obstawiam że to termostat tak działa. Pytanie czy przez to że mam niższa temp. Pracy silnik może mi palić więcej oleju? 
  Ile pala wam oleju? Ostatnio w 1000km olej spada mi z max do min i zastanawiam się czy to dużo, wczesniej tyle nie palił. 
  Pomiar kompresji robi się na zimnym czy ciepłym silniku? 
 
 
 
  Sent from my G8441 using Tapatalk 
					
  
			 | 
		
		
			| 14 lis 2019, o 12:25 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		
	
	
		  | 
	
	
			| 
				
				 Passionesuzuki 
				SV Rider 
				
					 Dołączył(a): 12 lut 2016, o 22:05 Posty: 1242 Lokalizacja: Roma
						 Płeć: mężczyzna
					
						 Moto: Sv 650 K8 Traveller
					
				 
				 
			 | 
			
				
				  Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi  
					
						Kilka pytan mi się uzbieralo głównie o układ chłodzenia. Motor sv650s k6 przejechane 150k km. Ostatnio wyciekł mi płyn z chłodnicy, prawdopodobnie przez obudowę termostatu. Problemem było to że w chłodnicy miałem pusto, a zbiornik wyrównawczy był pełny. Dlaczego się tak stało? Jakis zator czy coś?
  - Możliwe że przy odpowietrzaniu zostało troszkę powietrza w górnej części chłodnicy, w takim wypadku nie pociągnie płynu ze zbiorniczka.
  Po zmianie termostatu spadła mi temperatura pracy i silnik pracuje w zakresie 78-83 stopnie. Ale obstawiam że to termostat tak działa. Pytanie czy przez to że mam niższa temp. Pracy silnik może mi palić więcej oleju? 
  - Nie, nie będzie zużywał oleju w takich ilościach, różnice będą niezauważalne.
 
  Ile pala wam oleju? Ostatnio w 1000km olej spada mi z max do min i zastanawiam się czy to dużo, wczesniej tyle nie palił.
  - Od wymiany do wymiany 300ml (6000 km).
 
 
  Pomiar kompresji robi się na zimnym czy ciepłym silniku? 
  - Pomiar zrób na zimnym silniku, szybko wyjdzie czy jest problem z tłokiem lub cylindrem. 
					
						 _________________ Nec temere,  nec timide.
					
  
			 | 
		
		
			| 18 lis 2019, o 15:03 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		
	
	
		  | 
	
	
			| 
				
				 kacperski 
				Mister Apollo 
				
					 Dołączył(a): 23 lut 2010, o 07:16 Posty: 5365 Lokalizacja: WGM
						 Płeć: mężczyzna
					
						 Moto: Z1000
					
				 
				 
			 | 
			
				
				  Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi  
					
						Lub zaworami, trzeba zrobić drugą próbę po zalaniu tłoka odrobiną oleju.  
					
						 _________________ SV 650S - Błękitny Ogórek -> Z1000 - Ognista pomarańcza
					
  
			 | 
		
		
			| 21 lis 2019, o 11:52 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		
	
	
		  | 
	
	
			| 
				
				 Łukasz K 
				motorowerzysta 
				
					 Dołączył(a): 31 sie 2016, o 21:47 Posty: 63 Lokalizacja: Poznań/okolice
						 Płeć: mężczyzna
					
						 Moto: SV 650S 2003
					
				 
				 
			 | 
			
				
				  Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi  
					
						W mojej SV650S 2003 zauważyłem przed ''zimowaniem'', że gdy tylne koło jest na podnośniku a silnik pracuje, koło delikatnie zaczyna się kręcić. Linka sprzęgła wydaje się być w porządku. Jakieś pomysły? 
					
						 _________________ Prędkość to najlepszy moment na spędzanie czasu między zakrętami.
					
  
			 | 
		
		
			| 18 gru 2019, o 11:16 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		
	
	
		  | 
	
	
			| 
				
				 Inkling 
				SV Rider 
				
					 Dołączył(a): 18 lip 2010, o 11:47 Posty: 2539 Lokalizacja: Częstochowa/Kraków
						 Płeć: mężczyzna
					
						 Moto: SV650N AD2000
					
				 
				 
			 | 
			
				
				  Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi  
					
						Norma. 
					
  
			 | 
		
		
			| 18 gru 2019, o 13:24 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		
	
	
		 |