| Autor | 
            Wiadomość | 
        
        
			| 
				
				 dev246 
				pieszy 
				
					 Dołączył(a): 30 mar 2010, o 12:34 Posty: 8
						 Płeć: mężczyzna
					
				 
				 
			 | 
			
				
				  gumki pod zębatkę.  
					
						Witam
  Jak "fachowo" nazywają się i gdzie można dostać ( w okolicach warszawy) gumowe klocki które są pod zębatką tylnego koła. Na stronie Ronayers nazywają się to "ABSORBER, SHOCK" (SKU: 869562 Mfg. Part Number: 64651-27A01). 
					
  
			 | 
		
		
			| 6 maja 2010, o 11:41 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		
	
	
		  | 
	
	
			| 
				
				 slayer 
				SV Rider 
				
					 Dołączył(a): 23 lut 2010, o 15:32 Posty: 1462 Lokalizacja: Warszawa
						 Płeć: mężczyzna
					
						 Moto: SV 1000S
					
				 
				 
			 | 
			
				
				  Re: gumki pod zębatkę.  
					
						Najpierw wypadałoby się przywitać... ''Fachowo'' nazywa się to gumowy amortyzator tylnej zębatki    Nowy dostępny na zamówienie w każdym ASO. Używkę chyba wiesz gdzie szukać?  
					
						 _________________ SV liter z owiewkom:)
					
  
			 | 
		
		
			| 6 maja 2010, o 11:56 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		
	
	
		  | 
	
	
			| 
				
				 TastPiotr 
				SV Rider 
				
					 Dołączył(a): 23 lut 2010, o 18:16 Posty: 512 Lokalizacja: ~Gdańsk
						 Płeć: mężczyzna
					
						 Moto: SV 650S '03
					
				 
				 
			 | 
			
				
				  Re: gumki pod zębatkę.  
					
						Po angielsku: Wheel Damper. 
					
						 _________________
  
					
  
			 | 
		
		
			| 6 maja 2010, o 12:32 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		
	
	
		  | 
	
	
			| 
				
				 Owca007 
				spamOWCA 
				
					 Dołączył(a): 23 lut 2010, o 10:38 Posty: 7686 Lokalizacja: Wrocław i Tłustomosty (granica opolskiego i ślaskiego)
						 Płeć: mężczyzna
					
						 Moto: BMW + szpera :)
					
				 
				 
			 | 
			
				
				  Re: gumki pod zębatkę.  
					
						Czasami nie trzeba wymieniać tylko je obrócić i można dalej parę tys. pośmigać   .  
					
						 _________________ Jak czegoś dusz pragnie to gg 1487770
					
  
			 | 
		
		
			| 6 maja 2010, o 16:41 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		
	
	
		  | 
	
	
			| 
				
				 lasooch 
				SV Rider 
				
					 Dołączył(a): 23 lut 2010, o 02:22 Posty: 7755 Lokalizacja: WPR
						 Płeć: mężczyzna
					
						 Moto: TT1050
					
				 
				 
			 | 
			
				
				  Re: gumki pod zębatkę.  
					
						Z tego co pamiętam, to w SV obracanie nie jest możliwe. Ale zawsze można też podłożyć paski wycięte np. z dętki    
					
						 _________________ Triumph Tiger 1050 << bikepics
					
  
			 | 
		
		
			| 6 maja 2010, o 16:57 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		
	
	
		  | 
	
	
			| 
				
				 Owca007 
				spamOWCA 
				
					 Dołączył(a): 23 lut 2010, o 10:38 Posty: 7686 Lokalizacja: Wrocław i Tłustomosty (granica opolskiego i ślaskiego)
						 Płeć: mężczyzna
					
						 Moto: BMW + szpera :)
					
				 
				 
			 | 
			
				
				  Re: gumki pod zębatkę.  
					
						Obrócisz ale wtedy one się nie trzymają na tych kołkach gumowych co mają u podstawy. Ale na kleju się dawało i też było dobrze. Jak już podkładać to polecam gumę co jest na taśmach w rozrzutniku czy jakieś tam taśmy produkcyjne. bo przeważnie guma ma w sobie jakieś zbrojenie. W MZ na gumach z rozrzutnika do wapna śmigałem do końca aż nie sprzedałem. 
					
						 _________________ Jak czegoś dusz pragnie to gg 1487770
					
  
			 | 
		
		
			| 6 maja 2010, o 17:03 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		
	
	
		  | 
	
	
			| 
				
				 lasooch 
				SV Rider 
				
					 Dołączył(a): 23 lut 2010, o 02:22 Posty: 7755 Lokalizacja: WPR
						 Płeć: mężczyzna
					
						 Moto: TT1050
					
				 
				 
			 | 
			
				
				  Re: gumki pod zębatkę.  
					
						Owca, kołki to kołki, ale z tego co pamiętam, to te gumki z jednej strony są cieńsze, z drugiej grubsze. Grubsza jest oczywiście ta strona, na którą zębatka naciska. W niektórych motocyklach było faktycznie symetrycznie i wtedy można byłoby przekładać do woli, tylko i tak nie widzę sensu przekładania, bo luzu nie zmniejszysz wkładając tą gumkę odwrotnie    
					
						 _________________ Triumph Tiger 1050 << bikepics
					
  
			 | 
		
		
			| 6 maja 2010, o 17:20 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		
	
	
		  | 
	
	
			| 
				
				 Owca007 
				spamOWCA 
				
					 Dołączył(a): 23 lut 2010, o 10:38 Posty: 7686 Lokalizacja: Wrocław i Tłustomosty (granica opolskiego i ślaskiego)
						 Płeć: mężczyzna
					
						 Moto: BMW + szpera :)
					
				 
				 
			 | 
			
				
				  Re: gumki pod zębatkę.  
					
						W SV nie zmieniałem ale myślę, że jest to samo co w bandziorze. Bo tam odwrócenie daje dużo iż te zęby które są od zębatki to lekkie stożki i po obróceniu gumek znowu ciasno wchodzą i trzymają należycie   .  
					
						 _________________ Jak czegoś dusz pragnie to gg 1487770
					
  
			 | 
		
		
			| 6 maja 2010, o 17:26 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		
	
	
		  | 
	
	
			| 
				
				 lasooch 
				SV Rider 
				
					 Dołączył(a): 23 lut 2010, o 02:22 Posty: 7755 Lokalizacja: WPR
						 Płeć: mężczyzna
					
						 Moto: TT1050
					
				 
				 
			 | 
			
				
				  Re: gumki pod zębatkę.  
					
						A jak w bandycie było - gumy z obu stron miały tą samą grubość, czy ta która przenosi obciążenie jest 2-3 razy grubsza od tej nieobciążonej? 
					
						 _________________ Triumph Tiger 1050 << bikepics
					
  
			 | 
		
		
			| 6 maja 2010, o 17:39 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		
	
	
		  | 
	
	
			| 
				
				 Owca007 
				spamOWCA 
				
					 Dołączył(a): 23 lut 2010, o 10:38 Posty: 7686 Lokalizacja: Wrocław i Tłustomosty (granica opolskiego i ślaskiego)
						 Płeć: mężczyzna
					
						 Moto: BMW + szpera :)
					
				 
				 
			 | 
			
				
				  Re: gumki pod zębatkę.  
					
						Takie same po obu stronach, kurcze w SV jak zmieniałem papucie to jak dobrze kojarzę to tez te trójkąty gumowe były tej samej wielkości. No dobrze pamiętam   . A w feldze nie ma rowków czy czegoś więc obrócić też się da   . Dowody poniżej.    
					
						 _________________ Jak czegoś dusz pragnie to gg 1487770
					
  
			 | 
		
		
			| 6 maja 2010, o 17:58 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		
	
	
		  | 
	
	
			| 
				
				 sirmariano 
				SV Rider 
				
					 Dołączył(a): 23 lut 2010, o 09:21 Posty: 635
				 
				 
			 | 
			
				
				  Re: gumki pod zębatkę.  
					
						No dobra a teraz z innej beczki - to czy to trzeba wymieniać razem z napędem czy są jakieś inne oznaki zużycia tych gum? 
					
						 _________________
                    
  SV650S K1
					
  
			 | 
		
		
			| 6 maja 2010, o 22:29 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		
	
	
		  | 
	
	
			| 
				
				 dev246 
				pieszy 
				
					 Dołączył(a): 30 mar 2010, o 12:34 Posty: 8
						 Płeć: mężczyzna
					
				 
				 
			 | 
			
				
				  Re: gumki pod zębatkę.  
					
						Wiem że w ASO powinienem dostać każdą część ale oni sobie często nieźle za wszystko liczą, na używkę wymieniać raczej nie ma sensu, dlatego myślałem o jakimś sklepie w okolicach warszawy który to może mieć po normalnej marży a nie marży ASO. 
					
  
			 | 
		
		
			| 6 maja 2010, o 23:26 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		
	
	
		  | 
	
	
			| 
				
				 Notturno SV 
				Mister Budda 
				
					 Dołączył(a): 24 lut 2010, o 12:22 Posty: 2362 Lokalizacja: Warszawa
						 Płeć: mężczyzna
					
						 Moto: VTR RIDER :D
					
				 
				 
			 | 
			
				
				  Re: gumki pod zębatkę.  
					
						Próbuj w larssonie, może zamiennik będzie.  
					
						 _________________ Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie. Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.
					
  
			 | 
		
		
			| 7 maja 2010, o 08:18 | 
			
				
					 
					
					 
				    
			 | 
    	
		
	
	
		  | 
	
	
			| 
				
				 Owca007 
				spamOWCA 
				
					 Dołączył(a): 23 lut 2010, o 10:38 Posty: 7686 Lokalizacja: Wrocław i Tłustomosty (granica opolskiego i ślaskiego)
						 Płeć: mężczyzna
					
						 Moto: BMW + szpera :)
					
				 
				 
			 | 
			
				
				  Re: gumki pod zębatkę.  
					
						Wbij jedynkę na zgaszonym silniku i ruszaj się do przodu i do tyłu wyczujesz wtedy jakie ma luzy do przodu i tyłu. Jak duże to rozbierasz sprawdzasz jak to wygląda i jak trza to wymieniasz. Do suzuki nie idź bo zbankrutujesz   . Poszukaj po sklepach w okolicy będzie pewnie taniej   .  
					
						 _________________ Jak czegoś dusz pragnie to gg 1487770
					
  
			 | 
		
		
			| 7 maja 2010, o 10:29 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		
	
	
		  | 
	
	
			| 
				
				 lasooch 
				SV Rider 
				
					 Dołączył(a): 23 lut 2010, o 02:22 Posty: 7755 Lokalizacja: WPR
						 Płeć: mężczyzna
					
						 Moto: TT1050
					
				 
				 
			 | 
			
				
				  Re: gumki pod zębatkę.  
					
						W ten sposób wyczujesz chyba głównie luz łańcucha    
					
						 _________________ Triumph Tiger 1050 << bikepics
					
  
			 | 
		
		
			| 7 maja 2010, o 10:42 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		
	
	
		  | 
	
	
			| 
				
				 Owca007 
				spamOWCA 
				
					 Dołączył(a): 23 lut 2010, o 10:38 Posty: 7686 Lokalizacja: Wrocław i Tłustomosty (granica opolskiego i ślaskiego)
						 Płeć: mężczyzna
					
						 Moto: BMW + szpera :)
					
				 
				 
			 | 
			
				
				  Re: gumki pod zębatkę.  
					
						Ja robię tak jak napisałem i patrzę na tylna zębatkę i wszystko ładnie widać ile obróci się koło, a ile napęd. Bo bankowe sprawdzenie to wyciągnięcie koła przyłożenie i sprawdzenie na sucho co i jak. 
					
						 _________________ Jak czegoś dusz pragnie to gg 1487770
					
  
			 | 
		
		
			| 7 maja 2010, o 10:50 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		
	
	
		  | 
	
	
			| 
				
				 zurek100 
				motocyklista 
				
					 Dołączył(a): 25 lut 2010, o 00:03 Posty: 261 Lokalizacja: Gdynia
						 Płeć: mężczyzna
					
						 Moto: CBR F4( SV w pamieci
					
				 
				 
			 | 
			
				
				  Re: gumki pod zębatkę.  
					
						I co znalazł to ktoś gdzieś poza ASO? Wydaje mi się, że mam z tym jakiś problem, bo jak jadę np na 4-ce na 4k obrotów dodaje gazu, to jest minimalne szarpnięcie jakby z napędu a napęd niedawno wymieniony i łańcuch dobrze naciągnięty. To może być to? 
					
  
			 | 
		
		
			| 8 maja 2010, o 18:25 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		
	
	
		  | 
	
	
			| 
				
				 flanel81 
				SV Rider 
				
					 Dołączył(a): 25 lut 2010, o 22:58 Posty: 1492 Lokalizacja: Łódzkie
						 Płeć: mężczyzna
					
				 
				 
			 | 
			
				
				  Re: gumki pod zębatkę.  
					
						A może przejedź się na jakiejś innej Sv dla porównania. V-ki są agresywne w oddawaniu mocy i może jest wszystko ok, a ty jesteś przewrażliwiony i dmuchasz na zimne...? 
					
						 _________________ Były posiadacz SV1000N Obecnie MOTOMORINICorsaro1200 / VFR1200
					
  
			 | 
		
		
			| 8 maja 2010, o 18:38 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		
	
	
		  | 
	
	
			| 
				
				 sirmariano 
				SV Rider 
				
					 Dołączył(a): 23 lut 2010, o 09:21 Posty: 635
				 
				 
			 | 
			
				
				  Re: gumki pod zębatkę.  
					
						Te gumki są tam wciskane na sztywno czy mogą wypadać? 
					
						 _________________
                    
  SV650S K1
					
  
			 | 
		
		
			| 4 sie 2010, o 22:36 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		
	
	
		  | 
	
	
			| 
				
				 Bartosz 
				SV Rider 
				
					 Dołączył(a): 23 lut 2010, o 18:55 Posty: 2755
				 
				 
			 | 
			
				
				  Re: gumki pod zębatkę.  
					
						Jak wyciągniesz koło to zębatkę ręką wyciągniesz z tych gumek. A gumki wypadają. Nie wszystkie, ale jak weźmiesz palcami to nie ma oporów. Normalnie są włożone tylko mają taki dzyndzel co wchodzi głębiej i tylko on może delikatnie je powstrzymać prze wypadnięciem pod wpływem grawitacji.  
					
						 _________________  Sv 650N K7 Phantom Gray
					
  
			 | 
		
		
			| 4 sie 2010, o 22:47 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		
	
	
		 |