| Autor | 
            Wiadomość | 
        
        
			| 
				
				 Kaju$ 
				motocyklista 
				
					 Dołączył(a): 19 lip 2013, o 12:29 Posty: 230 Lokalizacja: Warszawa
						 Płeć: mężczyzna
					
						 Moto: SV1000S 2003r.
					
				 
				 
			 | 
			
				
				  Odklejony magnes na kole magnesowym, naprawa magneta  
					
						Witam, Chłopaki mam problem z  http://rivaracing.onlinemicrofiche.com/showmodel.asp?Type=13&make=suzukimc&a=347&b=26&c=0&d=-MAGNETOMAGNETO 32102-16G00 A dokładnie zdjęcie poniżej (jeden mages się odkleił - ten na dole po prawej):  Co z tym mogę zrobić? Znacie jakieś firmy co by to mogły wkleić?? Może ktoś się spotkał z takim problemem? Dzięki wszystkim za szybką pomoc. Pozdrawiam Kaju$  
					
						 _________________ Moja niunia >> viewtopic.php?f=9&t=11285 <<
					
  
			 | 
		
		
			| 4 kwi 2014, o 14:46 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		
	
	
		  | 
	
	
			| 
				
				 Marpol 
				SV Rider 
				
					 Dołączył(a): 15 maja 2013, o 23:26 Posty: 1272
						 Płeć: mężczyzna
					
						 Moto: CBR 1000 RR
					
				 
				 
			 | 
			
				
				  Re: Prośba o POMOC!!!!  
					
						Witaj  osobiscie tego nie stosowałem jednak jeśli specyfikacja jest prawdziwa to powinno wytrzymać bez problemu  http://allegro.pl/loctite-638-klej-do-w ... 53283.html 
					
						 _________________ Hard Work Beats Talent. 
					
  
			 | 
		
		
			| 4 kwi 2014, o 17:07 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		
	
	
		  | 
	
	
			| 
				
				 Miles 
				SV Rider 
				
					 Dołączył(a): 17 lip 2012, o 18:46 Posty: 1729 Lokalizacja: 3-miasto
						 Płeć: mężczyzna
					
						 Moto: Versys; SV650N
					
				 
				 
			 | 
			
				
				  Re: Prośba o POMOC!!!!  
					
						Tu masz wszystko ładnie opisane:  viewtopic.php?f=24&t=11400 
					
						 _________________ Gdzie zaczyna się pasja, tam kończy się ekonomia.
					
  
			 | 
		
		
			| 4 kwi 2014, o 17:34 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		
	
	
		  | 
	
	
			| 
				
				 Kaju$ 
				motocyklista 
				
					 Dołączył(a): 19 lip 2013, o 12:29 Posty: 230 Lokalizacja: Warszawa
						 Płeć: mężczyzna
					
						 Moto: SV1000S 2003r.
					
				 
				 
			 | 
			
				
				  Re: Prośba o POMOC!!!!  
					
						Marpol Tak tylko w opisie tego przedmiotu jest ze w temperaturze pokojowej   Wysłane z mojego HTC One przy użyciu Tapatalka  
					
						 _________________ Moja niunia >> viewtopic.php?f=9&t=11285 <<
					
  
			 | 
		
		
			| 4 kwi 2014, o 20:56 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		
	
	
		  | 
	
	
			| 
				
				 Rozkosmany 
				SV Rider 
				
					 Dołączył(a): 21 sie 2013, o 21:06 Posty: 2164 Lokalizacja: Crewkerne
						 Płeć: mężczyzna
					
						 Moto: SV 650S
					
				 
				 
			 | 
			
				
				  Re: Prośba o POMOC!!!!  
					
						Każdy epoksydowy klej w zasadzie się nada. I każdy po zakończeniu reakcji jest odporny na wszelkie zmywacze i rozpuszczalniki.  JB Weld jest przereklamowany w amerykańskim stylu     Kup jakis pierwszy z brzegu niemiecki      dajmy na to i będzie ok.  Żeby cienka warstwa wyszła pod spodem to sie nie maże jak nożem nutelii (bez urazy)  tulko nakłada cienkie , NIE KRZYŻUJĄCE SIĘ  kreski ew. małą>kropelkę<  na środku i rozgniata się ją naciskając i ruszając ile da sie na boki aż poczuje się >tarcie<  ps.  Loctite sie nie na da.  W zasadzie nie jest klejem tylko wypelniaczem mającym na celu wypchanie luzów i nie ma żadnej w zasadzie zdolności klejącej.   Ma z założenia być łatwy do usunięcia i ten sam numer co z aukcji stosuje się do zabezpieczenia śrubek przed odkręcaniem . Zaada ta sama, wypełnia dziury i zwieksza wspólczynnik tarcia  
					
  
			 | 
		
		
			| 4 kwi 2014, o 21:05 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		
	
	
		  | 
	
	
			| 
				
				 prism 
				motorowerzysta 
				
					 Dołączył(a): 10 lut 2012, o 19:40 Posty: 52 Lokalizacja: Piaseczno
						 Płeć: mężczyzna
					
						 Moto: SV 650 K6
					
				 
				 
			 | 
			
				
				  Re: Prośba o POMOC!!!!  
					
						
					
  
			 | 
		
		
			| 5 kwi 2014, o 18:06 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		
	
	
		  | 
	
	
			| 
				
				 Kaju$ 
				motocyklista 
				
					 Dołączył(a): 19 lip 2013, o 12:29 Posty: 230 Lokalizacja: Warszawa
						 Płeć: mężczyzna
					
						 Moto: SV1000S 2003r.
					
				 
				 
			 | 
			
				
				  Re: Prośba o POMOC!!!!  
					
						Ok. Rozumiem z tego co wszyscy piszą aby nie bawić się w jakieś firmy co to by wkleiły. A czy nie lepiej CX-80 AUTO WELD  ma temperaturę do 315 stopni, a VERSACHEM STEEL WELD tylko do 121. Nie wiem jaką ten element może maksymalnie osiągnąć temperaturę. A już myślałem, że to będzie gorsza sprawa. Co prawda nie mierzyłem ostatnio napięcia ładowania ale miałem od stycznia jakieś problemy z porannym odpalaniem. Tz. moto ostatnio więcej stało w magazynie niż jeździło (trochę zarobiony byłem). Ale miałem taką sytuacje np.: Moto w magazynie - temp powiedzmy ok 14-18 stopni - naładowałem aku do pełna, po 2 dniach do domku dystans ok12km (moto garażowane na parkingu na dworze) odstawione ok godziny 18, rano o 9 nie chciało ze mną rozmawiać (coś trochę na mnie powarczało i aku powiedział mi bajkę o wężu sssspppie***laj). Oczywiście to było już po raz 5 (rano zawsze było -1 max 1 stopień) więc udałem się w odpowiednie miejsce (bo winą obarczyłem aku że słabo trzyma) i zakupiłem jedynej słusznej firmy - Yuasa      (po wymianie rano odpalił - ale w sumie był nowy) Reasumując całą opowieść być może jednak aku był dobry tylko nie doładowywało go przez ten magnes.    Teraz już się nie dowiem czy słusznie wydałem $$$ na Yuasa.     
					
						 _________________ Moja niunia >> viewtopic.php?f=9&t=11285 <<
					
  
			 | 
		
		
			| 5 kwi 2014, o 21:18 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		
	
	
		  | 
	
	
			| 
				
				 Marpol 
				SV Rider 
				
					 Dołączył(a): 15 maja 2013, o 23:26 Posty: 1272
						 Płeć: mężczyzna
					
						 Moto: CBR 1000 RR
					
				 
				 
			 | 
			
				
				  Re: Prośba o POMOC!!!!  
					
						biję sie w pierś i za błąd przepraszam     link zły podałem jak rozkosmany wspomniał  zapytałem znajomka jaki stosował bo i on to miał , widocznie i jemu sie pokiełbasiło ... no ale nic ważne ze sprawa się rozstrzygnęła     
					
						 _________________ Hard Work Beats Talent. 
					
  
			 | 
		
		
			| 5 kwi 2014, o 21:40 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		
	
	
		  | 
	
	
			| 
				
				 Pedros 
				Łowca 
				
					 Dołączył(a): 22 wrz 2010, o 16:10 Posty: 2859 Lokalizacja: WWL
						 Płeć: mężczyzna
					
						 Moto: Perła - Smerf
					
				 
				 
			 | 
			
				
				  Re: Prośba o POMOC!!!!  
					
						W tematach piszcie o co chodzi 
					
						 _________________ JEŚLI KIEDYKOLWIEK BĘDZIE CI ŹLE, BĘDZIESZ MIAŁ PROBLEM, BĘDZIESZ POTRZEBOWAĆ MOJEJ POMOCY, TO PAMIĘTAJ NIE DZWOŃ DO MNIE  
					
  
			 | 
		
		
			| 5 kwi 2014, o 21:49 | 
			
				
					 
					
					 
				    
			 | 
    	
		
	
	
		  | 
	
	
			| 
				
				 Rozkosmany 
				SV Rider 
				
					 Dołączył(a): 21 sie 2013, o 21:06 Posty: 2164 Lokalizacja: Crewkerne
						 Płeć: mężczyzna
					
						 Moto: SV 650S
					
				 
				 
			 | 
			
				
				  Re: Prośba o POMOC!!!!  
					
						Kaju$,  dokładnie tak.  W serwisie wezmą jaki klej, przywalą na to.  A ty zabulisz jak żyd za matkę.   Bier np. ten klej co go prism zalinkował i będzie     Jak co te lepiej bierz na wyższą temperaturę.   W zasadzie skład tych klejów epoksy jest podobny ale najczęściej różnią rodzajem utwardzacza i ew dodatkowym wypełniaczem.  Te ciemne są właśnie z jakims wypełniaczem i mają najczęściej lepsze właściwości.   Te szybsze w działaniu raczej nie wyciagaja parametrów w wyżej temperaturze.  Dlatego że szybki utwardzacz nie zrobi długich i cięzkich łańcuchów w wynikowym polimerze.  Krótkie łańcuchy szybko miękną       Niby teoretycznie dużo ponad 100 stopni nie potrzebujesz, no ale, tak na wszelki wypadek  bierz na > czysta<     
					
  
			 | 
		
		
			| 5 kwi 2014, o 21:55 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		
	
	
		  | 
	
	
			| 
				
				 Marpol 
				SV Rider 
				
					 Dołączył(a): 15 maja 2013, o 23:26 Posty: 1272
						 Płeć: mężczyzna
					
						 Moto: CBR 1000 RR
					
				 
				 
			 | 
			
				
				  Re: Prośba o POMOC!!!!  
					
						jako ciekawostke powiem ze poxilina ma temp max 150 st wg instrukcji wkładkę wygłuszającą mam wkręcaną w 2 przegrodę wydechu  aby sie nie wykręcało wkleiłem na poxyline  - trzymało jak nieboszczyk książeczkę do nabożeństwa  musialem sie nakombinować aby odkręcić  - a spalinki mają  ponad 400 st . Jednak tu miałem zwykły korek  stalowy- z rozbieraniem silnika jest wiecej zachodu wiec  może weź ten polecany  temperaturowy 
					
						 _________________ Hard Work Beats Talent. 
					
  
			 | 
		
		
			| 5 kwi 2014, o 22:05 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		
	
	
		  | 
	
	
			| 
				
				 Rozkosmany 
				SV Rider 
				
					 Dołączył(a): 21 sie 2013, o 21:06 Posty: 2164 Lokalizacja: Crewkerne
						 Płeć: mężczyzna
					
						 Moto: SV 650S
					
				 
				 
			 | 
			
				
				  Re: Prośba o POMOC!!!!  
					
						  Poksyliną zalepiłem w zeszłym roku korek ten w deklu na oś wału bo mi olej tam leciał na buta, no a że byłem w drodze     .  Zgrabny płaski dekiel jakby zrobilem z kleja.  Kilka dni temu sprawdzałem i twarde jak skała       Cholera wie jak to wydłubac teraz. ps.  olej w sumie nie leci     
					
  
			 | 
		
		
			| 5 kwi 2014, o 22:11 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		
	
	
		  | 
	
	
			| 
				
				 Kaju$ 
				motocyklista 
				
					 Dołączył(a): 19 lip 2013, o 12:29 Posty: 230 Lokalizacja: Warszawa
						 Płeć: mężczyzna
					
						 Moto: SV1000S 2003r.
					
				 
				 
			 | 
			
				
				  Re: Prośba o POMOC!!!!  
					
						Pedros - fakt - dzieki za zwrocenie uwagi. To bede sie zastanawiac nad versachem a cx-80. Albo bedzie ten z tych dwoch co uda mi sie go szybciej dostac   Wysłane z mojego HTC One przy użyciu Tapatalka  
					
						 _________________ Moja niunia >> viewtopic.php?f=9&t=11285 <<
					
  
			 | 
		
		
			| 5 kwi 2014, o 22:21 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		
	
	
		  | 
	
	
			| 
				
				 Kaju$ 
				motocyklista 
				
					 Dołączył(a): 19 lip 2013, o 12:29 Posty: 230 Lokalizacja: Warszawa
						 Płeć: mężczyzna
					
						 Moto: SV1000S 2003r.
					
				 
				 
			 | 
			
				
				  Re: Prośba o POMOC!!!!  
					
						Znalazłem taką firmę regenerującą te koła magnesowe: http://www.motowermar.pl/kolamagnesowe.htm 
					
						 _________________ Moja niunia >> viewtopic.php?f=9&t=11285 <<
					
  
			 | 
		
		
			| 9 kwi 2014, o 16:10 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		
	
	
		  | 
	
	
			| 
				
				 Coolasek 
				pieszy 
				
					 Dołączył(a): 28 mar 2014, o 00:41 Posty: 9
						 Płeć: mężczyzna
					
						 Moto: SV1000SZ 2005
					
				 
				 
			 | 
			
				
				  Re: Odklejony magnes na kole magnesowym, naprawa magneta  
					
						Podczepię się pod temat z moim problemem. Kupiłem SV jakiś miesiąc temu. Oczywiście zaczęło się od słabego ładowania (12V-12,9V na światłach na różnych obrotach) Po sprawdzeniu napięcia na trzech kablach wychodzących od alternatora wyszło ok. 65V przy 5000obr/min na każdej parze, więc tylko trochę mniej niż w serwisówce. Postawiłem więc na regulator i nawet kupiłem jeden, ale zanim zdążył przyjść, po przejrzeniu forum      postanowiłem dla pewności obejrzeć alternator. Dodam, że nie słyszałem jakiś niepokojących dźwięków dochodzących z silnika, a przebieg na liczniku to 27000km Przedtem miał go starszy facet, a ja po zakupie testowałem go dosyć ostro (mocne redukcje i wheele)   I to co zobaczyłem    :   Teraz moje pytania:  Jak dawno takie magnesy mogły się odkleić?    Jak wyczyścić silnik z miazgi magnesowej i czy to wogóle możliwe?     (jak spuszczałem olej to było tylko trochę magnesu na śrubie spustowej). Dla forumowiczów przestroga, jeśli macie problemy z ładowaniem w swoich SV-kach to najlepiej dla pewności zajrzyjcie do alternatora zanim stanie się coś podobnego. Według forumowiczów angielskiego forum najtańsze, nowe koło magnetyczne w Europie można kupić w (€290+przesyłka): http://www.kfm-motorraeder.de/cms/en/ge ... 0216G10000 
					
							
  
							
    							Ostatnio edytowano 21 kwi 2014, o 17:12 przez Coolasek, łącznie edytowano 1 raz 
    						 
						
  
			 | 
		
		
			| 21 kwi 2014, o 16:54 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		
	
	
		  | 
	
	
			| 
				
				 Słoniu 
				SV Rider 
				
					 Dołączył(a): 23 lut 2010, o 17:30 Posty: 5353 Lokalizacja: Legionowo
						 Płeć: mężczyzna
					
						 Moto: H2 / RSV4 Factory
					
				 
				 
			 | 
			
				
				  Re: Odklejony magnes na kole magnesowym, naprawa magneta  
					
						Okruchy magnesu raczej będą w kole zamachowym - trzymają się innych magnesów. Jeżeli jakieś okruchy dostałyby się niżej to i tak filtr oleju je zatrzyma. 
  Potrzebujesz nowego magnesu, ale raczej nigdzie go nie dostaniesz. Ja bym zdjął koło, wypieprzył wszystkie i w ich miejsce wkleił - odporne na warunki panujące w silniku - sztabkowe magnesy neodymowe. 
					
  
			 | 
		
		
			| 21 kwi 2014, o 17:04 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		
	
	
		  | 
	
	
			| 
				
				 Coolasek 
				pieszy 
				
					 Dołączył(a): 28 mar 2014, o 00:41 Posty: 9
						 Płeć: mężczyzna
					
						 Moto: SV1000SZ 2005
					
				 
				 
			 | 
			
				
				  Re: Odklejony magnes na kole magnesowym, naprawa magneta  
					
						Tylko jak dobrać takie magnesy (ich siła, krzywizna) i gdzie takie kupić?  
					
  
			 | 
		
		
			| 21 kwi 2014, o 17:18 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		
	
	
		  | 
	
	
			| 
				
				 Słoniu 
				SV Rider 
				
					 Dołączył(a): 23 lut 2010, o 17:30 Posty: 5353 Lokalizacja: Legionowo
						 Płeć: mężczyzna
					
						 Moto: H2 / RSV4 Factory
					
				 
				 
			 | 
			
				
				  Re: Odklejony magnes na kole magnesowym, naprawa magneta  
					
						Takiego kształtu raczej nie dobierzesz, będziesz musiał dobrać w kształcie sztabek, tu masz przykład jak to wygląda:  http://i128.photobucket.com/albums/p177 ... tor002.jpgJaka siła magnesów i ich ilość? To już sam musisz sam ustalić metodą doświadczenia. Te koło zamachowe ze zdjęcia daje trochę ponad 13V w 650tce. Wystarczy zastosować grubsze o kilka mm magnesy i będzie poprawa.  Ostatecznie możesz kupić całe używane koło zamachowe, ale to raczej towar deficytowy i nie masz gwarancji, że i w tym się jakiś magnes nie odklei.  
					
  
			 | 
		
		
			| 21 kwi 2014, o 17:31 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		
	
	
		  | 
	
	
			| 
				
				 Miles 
				SV Rider 
				
					 Dołączył(a): 17 lip 2012, o 18:46 Posty: 1729 Lokalizacja: 3-miasto
						 Płeć: mężczyzna
					
						 Moto: Versys; SV650N
					
				 
				 
			 | 
			
				
				  Re: Odklejony magnes na kole magnesowym, naprawa magneta  
					
						Tylko do ASO nie zaglądaj, bo cena kompletu 1600 zł. Tak jak słoniu pisze wywal stare i wklej neodymowe. Koszt zamknie się pewnie w 70 zł razem z klejem. 
					
						 _________________ Gdzie zaczyna się pasja, tam kończy się ekonomia.
					
  
			 | 
		
		
			| 21 kwi 2014, o 22:11 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		
	
	
		  | 
	
	
			| 
				
				 Marpol 
				SV Rider 
				
					 Dołączył(a): 15 maja 2013, o 23:26 Posty: 1272
						 Płeć: mężczyzna
					
						 Moto: CBR 1000 RR
					
				 
				 
			 | 
			
				
				  Re: Odklejony magnes na kole magnesowym, naprawa magneta  
					
						używając neodymowych może być ryzyko z klejem  bo bo bo one są cholernie silne  więc klej może nie wytrzymać ich mocy i znów zrobi sie to co miałeś poza tym nie wiadomo jaki  prąd generują te srebrne pieronki 
  no chyba że ktoś z forum to przerabiał i mu działa bez problemu aż do dziś 
  na allegro jest cała masa rozmiarów i kształtów tych magnesów wiec coś dobierzesz jednak parametry wyjściowe będą loterią  ( no chyba ze ktoś ma spisane ilość rozstaw i wymiary ) 
					
						 _________________ Hard Work Beats Talent. 
					
  
			 | 
		
		
			| 21 kwi 2014, o 23:49 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		
	
	
		 |