| Autor | 
            Wiadomość | 
        
        
			| 
				
				 klosek 
				motocyklista 
				
					 Dołączył(a): 24 lut 2010, o 21:19 Posty: 276 Lokalizacja: Olkusz/Kraków
						 Płeć: mężczyzna
					
				 
				 
			 | 
			
				
				  Re: Przegląd rejestracyjny  
					
						Sprawa wygląda dość nie ciekawo jeżeli chodzi o przeglądy motocykli.  Powinno się przeprowadzać badanie na urządzeniach zgodnie z rozporządzeniem ministra infrastruktury. Sek w tym ze nie każdy diagnosta jest motocyklistą, a część osób z branży boi się takich sprzętów, a kierowca motocykla nie może przeprowadzać badania (co często jest łamane)     U mnie na stacji bada się motocykle na dwa sposoby (zależy kto jest). 1. Wjechanie na rolki do hamulców, szarpak, światła i pieczątka, 2. Próba drogowa z hamowania szarpak i światła i pieczątka Co do badania na rolkach bo widzę, że jest problem. Do badania używa się specjalnej nakładki na urządzenie bez tego nie wolno badać moto. Rzeczywiście wyrzucenie z rolek jest bardzo nieprzyjemne i ryzykowne ale trudno jak trzeba to trzeba (poleciały głowy diagnostów za nie badanie motocykli na urządzeniach).Co do max siły hamowania jest określone ze siła ta musi być większa niż chyba 50 % (nie pamiętam dokładnie już     ) współczynnika hamowania. A tak naprawdę patrzy się tylko czy moto shamuje rolki wiec jest dobrze.  
					
						 _________________ Suzuki SV650S- 2000- uśmiercona w kwietniu
					
  
			 | 
		
		
			| 27 maja 2010, o 20:20 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		
	
	
		  | 
	
	
			| 
				
				 lasooch 
				SV Rider 
				
					 Dołączył(a): 23 lut 2010, o 02:22 Posty: 7755 Lokalizacja: WPR
						 Płeć: mężczyzna
					
						 Moto: TT1050
					
				 
				 
			 | 
			
				
				  Re: Przegląd rejestracyjny  
					
						A w jaki sposób motocykl jest badany na szarpaku, bo tego to już całkiem sobie nie wyobrażam    
					
						 _________________ Triumph Tiger 1050 << bikepics
					
  
			 | 
		
		
			| 28 maja 2010, o 00:45 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		
	
	
		  | 
	
	
			| 
				
				 klosek 
				motocyklista 
				
					 Dołączył(a): 24 lut 2010, o 21:19 Posty: 276 Lokalizacja: Olkusz/Kraków
						 Płeć: mężczyzna
					
				 
				 
			 | 
			
				
				  Re: Przegląd rejestracyjny  
					
						Najeżdża się przednim kołem na jedną z płyt szarpaka trzyma się oba hamulce i rusza szarpakiem wprzód i tył. W ten sposób można wykryć luz na główce ramy lub na wahaczu jeżeli występuje.    
					
						 _________________ Suzuki SV650S- 2000- uśmiercona w kwietniu
					
  
			 | 
		
		
			| 28 maja 2010, o 22:01 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		
	
	
		  | 
	
	
			| 
				
				 hans 
				motocyklista 
				
					 Dołączył(a): 12 mar 2010, o 19:45 Posty: 144 Lokalizacja: Koło :P
						 Płeć: mężczyzna
					
						 Moto: SV650S '06
					
				 
				 
			 | 
			
				
				  Re: Przegląd rejestracyjny  
					
						Ja ostatnio robiłem na Górczewskiej naprzeciwko Tesco.
  Gościu odkręcił manetkę do 10k RPM i posłuchał czy nie za głośno (tłumik fabryczny), poczem przytachał maszynę do sprawdzania świateł i zaprosił do kasy. 
					
						 _________________ Jeździć nie umiem, ale lubię!
  Fast Only Rolling Downhill
  Ceterum censeo Carthaginem esse delendam - Cato Maior
					
  
			 | 
		
		
			| 28 maja 2010, o 23:47 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		
	
	
		  | 
	
	
			| 
				
				 kacperski 
				Mister Apollo 
				
					 Dołączył(a): 23 lut 2010, o 07:16 Posty: 5365 Lokalizacja: WGM
						 Płeć: mężczyzna
					
						 Moto: Z1000
					
				 
				 
			 | 
			
				
				  Re: Przegląd rejestracyjny  
					
						Testy głośności prowadzi się chyba przy 4,5krpm? Znaczy takie oficjalne    
					
						 _________________ SV 650S - Błękitny Ogórek -> Z1000 - Ognista pomarańcza
					
  
			 | 
		
		
			| 29 maja 2010, o 08:31 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		
	
	
		  | 
	
	
			| 
				
				 lasooch 
				SV Rider 
				
					 Dołączył(a): 23 lut 2010, o 02:22 Posty: 7755 Lokalizacja: WPR
						 Płeć: mężczyzna
					
						 Moto: TT1050
					
				 
				 
			 | 
			
				
				  Re: Przegląd rejestracyjny  
					
						Oficjalnie bada się chyba przy 5 tys. obr/min (dla motocykli, w których max. moc wypada powyżej 10 tys. obr/min.) W motocyklach, gdzie max. moc jest poniżej tej wartości, pomiar robi się przy połowie obrotów mocy maksymalnej. Więc jeśli u nas moc jest przy 9tys., to pomiar głośności powinno się robić przy 4,5. 
					
						 _________________ Triumph Tiger 1050 << bikepics
					
  
			 | 
		
		
			| 29 maja 2010, o 09:30 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		
	
	
		  | 
	
	
			| 
				
				 VjankuV 
				SV Rider 
				
					 Dołączył(a): 23 lut 2010, o 17:21 Posty: 783 Lokalizacja: Siecieborowice/Oława/Wrocław
				 
				 
			 | 
			
				
				  Re: Przegląd rejestracyjny  
					
						A ja coś sobie musiałem podświadomie ubzdurać gdyż nie mam przeglądu od września. Jeździłem ciągle z przekonaniem, że przegląd zrobiłem(nie wiem czemu), a patrzę ostatnio w dowód i psikus    
					
						 _________________ Suzuki SV 650 N 2000r. Janku bikes
					
  
			 | 
		
		
			| 1 cze 2010, o 01:36 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		
	
	
		  | 
	
	
			| 
				
				 sad 
				SV Rider 
				
					 Dołączył(a): 23 lut 2010, o 17:26 Posty: 683 Lokalizacja: WPR
						 Płeć: mężczyzna
					
				 
				 
			 | 
			
				
				  Re: Przegląd rejestracyjny  
					
						Wczoraj pojechałem kumpla cb500 na przegląd do stacji diagnostycznej przy Tesco w Piastowie. Światła, klakson i zapraszamy do kasy    
					
						 _________________ Alembic Essence 5, SV 650S K6 ----> Yamaha FZ1 2006r.
					
  
			 | 
		
		
			| 1 cze 2010, o 10:04 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		
	
	
		  | 
	
	
			| 
				
				 kacperski 
				Mister Apollo 
				
					 Dołączył(a): 23 lut 2010, o 07:16 Posty: 5365 Lokalizacja: WGM
						 Płeć: mężczyzna
					
						 Moto: Z1000
					
				 
				 
			 | 
			
				
				  Re: Przegląd rejestracyjny  
					
						Tak szczerze, czemu cb się przegląd nie należał    
					
						 _________________ SV 650S - Błękitny Ogórek -> Z1000 - Ognista pomarańcza
					
  
			 | 
		
		
			| 1 cze 2010, o 11:03 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		
	
	
		  | 
	
	
			| 
				
				 sad 
				SV Rider 
				
					 Dołączył(a): 23 lut 2010, o 17:26 Posty: 683 Lokalizacja: WPR
						 Płeć: mężczyzna
					
				 
				 
			 | 
			
				
				  Re: Przegląd rejestracyjny  
					
						Gdyby się uparł to mógłby przyczepić się do ubytku plastiku w jednym kierunku i za cienkich tarczy hamulcowych    
					
						 _________________ Alembic Essence 5, SV 650S K6 ----> Yamaha FZ1 2006r.
					
  
			 | 
		
		
			| 1 cze 2010, o 11:06 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		
	
	
		  | 
	
	
			| 
				
				 kacperski 
				Mister Apollo 
				
					 Dołączył(a): 23 lut 2010, o 07:16 Posty: 5365 Lokalizacja: WGM
						 Płeć: mężczyzna
					
						 Moto: Z1000
					
				 
				 
			 | 
			
				
				  Re: Przegląd rejestracyjny  
					
						Aua, tym drugim wypadało by się mimo wszystko zająć. 
					
						 _________________ SV 650S - Błękitny Ogórek -> Z1000 - Ognista pomarańcza
					
  
			 | 
		
		
			| 1 cze 2010, o 11:22 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		
	
	
		  | 
	
	
			| 
				
				 sad 
				SV Rider 
				
					 Dołączył(a): 23 lut 2010, o 17:26 Posty: 683 Lokalizacja: WPR
						 Płeć: mężczyzna
					
				 
				 
			 | 
			
				
				  Re: Przegląd rejestracyjny  
					
						No my bike not my problem   Znajomka ostrzegłem jak sprawa wygląda.  
					
						 _________________ Alembic Essence 5, SV 650S K6 ----> Yamaha FZ1 2006r.
					
  
			 | 
		
		
			| 1 cze 2010, o 11:25 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		
	
	
		  | 
	
	
			| 
				
				 kacperski 
				Mister Apollo 
				
					 Dołączył(a): 23 lut 2010, o 07:16 Posty: 5365 Lokalizacja: WGM
						 Płeć: mężczyzna
					
						 Moto: Z1000
					
				 
				 
			 | 
			
				
				  Re: Przegląd rejestracyjny  
					
						Tam jest jedna tarcza? W owiewkach mają (chyba) dobre tarcze za 375 do sv, do cb droższe raczej nie będą    
					
						 _________________ SV 650S - Błękitny Ogórek -> Z1000 - Ognista pomarańcza
					
  
			 | 
		
		
			| 1 cze 2010, o 11:44 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		
	
	
		 |