| 
	
	
      Prawdopodobnie najlepsze na świecie forum Suzuki SV 650 / SV 1000 ;) 
	
    
    
    
    
    
	
			
	
	
	
        
        
            | Autor | 
            Wiadomość | 
         
        
			| 
				
				 dr.tommy 
				rowerzysta 
				
					 Dołączył(a): 24 cze 2010, o 19:30 Posty: 33 Lokalizacja: Poznań
						 Płeć: mężczyzna
					
				 
				 
			 | 
			
				
				  SV 650 vs SV 1000  
					
						Witam. Chciałbym, żebyście mi pomogli i podpowiedzieli, które z tych moto wybrać. Osobiście skłaniałbym się za 1000 bo i  moc już wystarczajaca na dłuższy okres, dwa kominy ( wyglądają tak jakoś estetyczniej), i cena jest zbliżona. Natomiast nie wiem nic na temat różnicy w prowadzeniu, spalaniu, i ogólnej ocenie.  Za wszelkie podpowiedzi wielkie dzieki.  Ps. Myślałem jeszcze nad X11, mam nadzieję, że mnie nie zlinczujecie za ten wpis      
					
						 _________________ Kobieta jest jak kawa. Najlepsza mocna ,gorąca ,pełna, subtelnego smaku i nie pozwala ci zasnąć przez cala noc ...))
					
  
			 | 
		 
		
			| 25 cze 2010, o 08:18 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 lasooch 
				SV Rider 
				
					 Dołączył(a): 23 lut 2010, o 02:22 Posty: 7755 Lokalizacja: WPR
						 Płeć: mężczyzna
					
						 Moto: TT1050
					
				 
				 
			 | 
			
				
				  Re: SV 650 vs SV 1000  
					
						To zależy do czego potrzebujesz motocykl, czym jeździłeś wcześniej, jakie masz oczekiwania, jakie doświadczenie    Napisz coś więcej, to będzie nam łatwiej podpowiadać   650 jest 20kg lżejsza, bardziej zwrotna, prowadzi się dosłownie jak rower. Litrem nie manewruje się już tak łatwo, ale za to jest bardziej stabilny przy wyższych prędkościach. Tu jeszcze dużą rolę moim zdaniem odgrywa wersja - N czy S. Silnik - suche dane na papierze chyba dość dobrze odzwierciedlają różnice w osiągach. 70KM vs. 120KM Zawieszenie - 650 ma z tyłu regulację napięcia wstępnego, z przodu od 2002r. też. I na tym koniec. Tysiąc ma pełną regulację z przodu i z tyłu. Spalanie - mała sv: po mieście 5litrów, duża sv: średnio 8 litrów. Dla przykładu gdy jechaliśmy kiedyś razem tą samą trasę w 2 motocykle, równie obładowane i równie obciążone, moja gaźnikowa 650 spaliła 4,5/100, Razora litr chyba koło 6. Koszty eksploatacji małej SV są sporo niższe. Łańcuch jest połowę tańszy, sprzęgło jest połowę tańsze. Opony za to do sv1000 wychodzą taniej niż do 650, bo mają typowy rozmiar. Tyle, że litr szybciej zużywa i łańcuch i opony...  
					
						 _________________ Triumph Tiger 1050 << bikepics
					
  
			 | 
		 
		
			| 25 cze 2010, o 09:08 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 selisek 
				SV Rider 
				
					 Dołączył(a): 23 lut 2010, o 18:06 Posty: 673 Lokalizacja: Kraków/Kęty
				 
				 
			 | 
			
				
				  Re: SV 650 vs SV 1000  
					
						Kolega chyba idzie w stronę N-ek. X11 to jest nieowiewkowany Blackbird. Piękna maszyna - miałem okazje się przyjrzeć. Nie wiem dokładnie jakie koszty utrzymania ale myślę, ze podobne do Blackbird'a czyli spore.  Z estetyki to te wskaźniki X11 są na prawdę okropne    Mam kontakt to użytkownika tej maszyny. Jak chcesz to napisz PM i podam Ci do niego numer telefonu. Myślę że taka osoba najlepiej opowie Ci o maszynce   Pozdro    
					
						 _________________ Suzuki SV 650 99' - niebieska
					
  
			 | 
		 
		
			| 25 cze 2010, o 09:58 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 Razor 
				erotoman-gawędziarz 
				
					 Dołączył(a): 23 lut 2010, o 02:34 Posty: 3871 Lokalizacja: Otwock
						 Płeć: mężczyzna
					
						 Moto: SV 1000N 2004
					
				 
				 
			 | 
			
				
				  Re: SV 650 vs SV 1000  
					
						  |   |   |    | lasooch napisał(a): To zależy do czego potrzebujesz motocykl, czym jeździłeś wcześniej, jakie masz oczekiwania, jakie doświadczenie    Napisz coś więcej, to będzie nam łatwiej podpowiadać   650 jest 20kg lżejsza, bardziej zwrotna, prowadzi się dosłownie jak rower. Litrem nie manewruje się już tak łatwo, ale za to jest bardziej stabilny przy wyższych prędkościach. Tu jeszcze dużą rolę moim zdaniem odgrywa wersja - N czy S. Silnik - suche dane na papierze chyba dość dobrze odzwierciedlają różnice w osiągach. 70KM vs. 120KM Zawieszenie - 650 ma z tyłu regulację napięcia wstępnego, z przodu od 2002r. też. I na tym koniec. Tysiąc ma pełną regulację z przodu i z tyłu. Spalanie - mała sv: po mieście 5litrów, duża sv: średnio 8 litrów. Dla przykładu gdy jechaliśmy kiedyś razem tą samą trasę w 2 motocykle, równie obładowane i równie obciążone, moja gaźnikowa 650 spaliła 4,5/100, Razora litr chyba koło 6. Koszty eksploatacji małej SV są sporo niższe. Łańcuch jest połowę tańszy, sprzęgło jest połowę tańsze. Opony za to do sv1000 wychodzą taniej niż do 650, bo mają typowy rozmiar. Tyle, że litr szybciej zużywa i łańcuch i opony...  |   |    |   |   |  
 Wszystko prawda   Jak kiedyś jechałem w trasę z kolegami na Hornecie 600 i shadowce 750, to jadąc spokojnie nie więcej niż 130km/h niezaładowany spaliłem 5,8 l na 100km, a Hornetowi wysło 6,1, shadowka miała plecaczka prócz kierowcy, dużą szybę i kufry więc też koło 6 wyszło    W jeździe mieszanej wychodzi koło 8l niestety, ale z 2 strony porównując silniki 650 a 1000 to ten drugi wcale się nie wysila. Jedziesz sobie 120km/h a na liczniku coś ok. 4 tys. obr, gdzie w 650tce było już koło 5 - 6 tys. Jedziesz sobie 150km/h a na liczniku raptem 5,5 tys (połowa skali) a w 650 już ciśnie koło 7 - 8 tys. Najlepsze jednak jest to, że przy wyprzedzaniu nie musisz zmieniać biegów, tylko odkręcasz gaz - mocy zawsze starsza   Jedną wadą (a dla mnie zaletą akurat   ) lytra jest jego reakcja na gaz - natychmiastowa i nerwowa. Niezależnie ile odkręcisz manetkę, czy 2 mm czy na opór i tak mocno szarpnie. Tak samo jak ją puścisz (b. mocne hamowanie silnikiem) aż amortyzator przedni siada    
					
						 _________________ SVNERWUS
					
  
			 | 
		 
		
			| 25 cze 2010, o 11:32 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 Bartosz 
				SV Rider 
				
					 Dołączył(a): 23 lut 2010, o 18:55 Posty: 2755
				 
				 
			 | 
			
				
				  Re: SV 650 vs SV 1000  
					
						Odnośnie spalania masz napisane tutaj:   http://svforum.pl/viewtopic.php?f=19&t=399&start=0   ,  17 stron informacji,a modele moto masz zazwyczaj w podpisach. Jeździłeś w ogóle na jakimś moto czy to będą początki?  Sv 1000 przetrzepie ci portfel    Zaczynając od spalania,a kończąc na częściach, które trzeba wymieniać częściej niż w 650 ze względu na dużo większą moc tysiąca    Wspominał już o tym łasooch.  Jeżeli nie jeździłeś na żadnym moto to zanim się nauczysz dobrze jeździć to wizja wymarzonego motoru zmieni ci się 10 razy   Jak masz już pojęcie o jeździe to możesz zaatakować litra, ale przygotuj się finansowo    Ja jeżdżę 650 i zupełnie wystarcza mi na warunki drogowe w jakich jeżdżę, a przy dynamicznej jeździe spalanie utrzymuje się na przyzwoitym poziomie(o tym też w linku powyżej). Ja zdecydował bym się na litra po dwóch sezonach na 650 tylko dlatego, że jeżdżę dwa weekendy w miesiącu, a to ogranicza zużywanie moto i mojej gotówki    Frajdy z jazdy na pewno jest więcej na litrze, ale przy posiadaniu umiejętności pozwalających wykorzystać moc tego moto, bo w mistrza prostej możesz pobawić się na CBR F2 z '94    
					
						 _________________  Sv 650N K7 Phantom Gray
					
  
			 | 
		 
		
			| 25 cze 2010, o 11:34 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 Bartosz 
				SV Rider 
				
					 Dołączył(a): 23 lut 2010, o 18:55 Posty: 2755
				 
				 
			 | 
			
				
				  Re: SV 650 vs SV 1000  
					
						Jeżeli 650 wyprzedzamy samochody w trasie to też nie trzeba wachlować biegami    Moment małej svki daje spokojnie radę   Wiadomo, że to nie to samo co 1000, ale nie ma tragedii    
					
						 _________________  Sv 650N K7 Phantom Gray
					
  
			 | 
		 
		
			| 25 cze 2010, o 11:49 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 Pitbull 
				rowerzysta 
				
					 Dołączył(a): 26 kwi 2010, o 09:08 Posty: 23 Lokalizacja: Adamówek
						 Płeć: mężczyzna
					
				 
				 
			 | 
			
				
				  Re: SV 650 vs SV 1000  
					
						Litr to litr     
					
						 _________________ SV 1000 S
					
  
			 | 
		 
		
			| 25 cze 2010, o 15:19 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 Owca007 
				spamOWCA 
				
					 Dołączył(a): 23 lut 2010, o 10:38 Posty: 7686 Lokalizacja: Wrocław i Tłustomosty (granica opolskiego i ślaskiego)
						 Płeć: mężczyzna
					
						 Moto: BMW + szpera :)
					
				 
				 
			 | 
			
				
				  Re: SV 650 vs SV 1000  
					
						Wybór też zależy jakie szybciej kroki postawiłeś w dziedzinie jazdy na motocyklu, bo jak ma być to pierwsze moto to litr Ci zrobi ała, a mała Sv da się okiełzać   . No i Mała Sv też tak laczka potrafi spalić   .  
					
						 _________________ Jak czegoś dusz pragnie to gg 1487770
					
  
			 | 
		 
		
			| 25 cze 2010, o 15:30 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 dr.tommy 
				rowerzysta 
				
					 Dołączył(a): 24 cze 2010, o 19:30 Posty: 33 Lokalizacja: Poznań
						 Płeć: mężczyzna
					
				 
				 
			 | 
			
				
				  Re: SV 650 vs SV 1000  
					
						Generalnie, przyznam się bez bicia, że to będzie pierwszy poważny motocykl w mojej karierze     , ale ku większej pojemności skłania mnie to że za chwilę jak pojeżdżę nie będę musiał się martwić o zmianę moto. A generalnie chciałbym nim pojeździć parę sezonów i każdy z większą przyjemnością. A czuje, że 650 może po chwili okazać się niewystarczająca. Do mniejszej pojemności przekonuje mnie eksploatacja, a raczej jej koszty mniejsze    I generalnie kończąc na totalnej błachostce ale jakże istotnej to dwa kominy    
					
						 _________________ Kobieta jest jak kawa. Najlepsza mocna ,gorąca ,pełna, subtelnego smaku i nie pozwala ci zasnąć przez cala noc ...))
					
  
			 | 
		 
		
			| 25 cze 2010, o 22:22 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 pandawidek 
				motocyklista 
				
					 Dołączył(a): 23 lut 2010, o 09:11 Posty: 105 Lokalizacja: Skoczów
						 Płeć: mężczyzna
					
						 Moto: SV650S k6
					
				 
				 
			 | 
			
				
				  Re: SV 650 vs SV 1000  
					
						Na pierwsze moto to stanowczo 650 i wystarczy na kilka sezonów. Dwa kominy da się zamontować, o ile się nie mylę to LASER takie robi. Poza tym to SV 1000 to zuuuuo na pierwsze moto    
					
						 _________________ Suzi Sv650S k6
					
  
			 | 
		 
		
			| 25 cze 2010, o 22:32 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 cyrulik 
				SV Rider 
				
					 Dołączył(a): 23 lut 2010, o 19:32 Posty: 596 Lokalizacja: WPI
						 Płeć: mężczyzna
					
						 Moto: SV650S K6i powrót :)
					
				 
				 
			 | 
			
				
				  Re: SV 650 vs SV 1000  
					
						KID ma 2 kominy w 650. 
					
						 _________________ SV 650S K6 "Kiedy wydaje Ci się, że jesteś bardzo dobrym kierowcą, który wie już wszystko o jeździe i drogach, sprzedaj jak najszybciej swój pojazd i nigdy więcej nie siadaj za kierownicą. Cmentarze są pełne grobów bardzo dobrych kierowców".
					
  
			 | 
		 
		
			| 25 cze 2010, o 22:50 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 Dono 
				SV Rider 
				
					 Dołączył(a): 23 lut 2010, o 09:59 Posty: 3102 Lokalizacja: Warta, łódzkie
						 Płeć: mężczyzna
					
						 Moto: różne
					
				 
				 
			 | 
			
				
				  Re: SV 650 vs SV 1000  
					
						Nie musisz się martwić o brak mocy, tym bardziej jeśli to pierwsze poważne moto. Ja jeżdżę już 3 sezon na 650 i jakoś nie narzekam, mało tego - przez co najmniej 2-3 kolejne sezony nie planuję zmian. Jedyne co nie martwi to to, że w trasie przy przelotach powyżej 150km/h utrzymuje trochę za wysokie obroty. Jednak SV1000 przy tych 150 km/h pyka sobie przy ~5500 rpm. 
					
  
			 | 
		 
		
			| 25 cze 2010, o 22:53 | 
			
				
					 
					
					 
				    
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 Bartosz 
				SV Rider 
				
					 Dołączył(a): 23 lut 2010, o 18:55 Posty: 2755
				 
				 
			 | 
			
				
				  Re: SV 650 vs SV 1000  
					
						Skąd wiesz jak to pierwsze twoje moto?    Będziesz się martwił o kasę na paliwo   Tego nie wiesz    Powtórzę się jeszcze raz: "bo nie jeździłeś"    Z mojej obserwacji wynika, że 3/4 osób, które zakupiło 650, albo na niej jeździ cały czas, albo kupuje całkiem inne moto    Tak jak napisał pandawidek i cyrulik    
					
						 _________________  Sv 650N K7 Phantom Gray
					
  
			 | 
		 
		
			| 25 cze 2010, o 23:02 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 dr.tommy 
				rowerzysta 
				
					 Dołączył(a): 24 cze 2010, o 19:30 Posty: 33 Lokalizacja: Poznań
						 Płeć: mężczyzna
					
				 
				 
			 | 
			
				
				  Re: SV 650 vs SV 1000  
					
						Może i masz racje, jednak z braku swojego doświadczenia, słucham i analizuje wypowiedzi ludzi, którzy takowe mają. Jakie będą wnioski to się okaże już niedługo     Paliwo... to rzeczywiście skłania mnie do mniejszej pojemności.  Co do kominów to już oglądałem kolegów SV ki w galerii...   A powiedzcie mi jak wygląda ich (650/1000) awaryjność/bezawaryjność???  
					
						 _________________ Kobieta jest jak kawa. Najlepsza mocna ,gorąca ,pełna, subtelnego smaku i nie pozwala ci zasnąć przez cala noc ...))
					
  
			 | 
		 
		
			| 26 cze 2010, o 08:06 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 lasooch 
				SV Rider 
				
					 Dołączył(a): 23 lut 2010, o 02:22 Posty: 7755 Lokalizacja: WPR
						 Płeć: mężczyzna
					
						 Moto: TT1050
					
				 
				 
			 | 
			
				
				  Re: SV 650 vs SV 1000  
					
						Litr ma chyba jedną upierdliwą usterkę, która zdarza się w każdym egzemplarzu - cieknący hydrauliczny wysprzęglik. Naprawa to dwadzieścia kilka złotych za uszczelkę. 650 nie ma chyba żadnych wad wrodzonych... 1000 na pierwsze moto? Olej SV, bierz od razu R1, to na dłużej Ci starczy...    
					
						 _________________ Triumph Tiger 1050 << bikepics
					
  
			 | 
		 
		
			| 26 cze 2010, o 08:20 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 mr0zd 
				SV Rider 
				
					 Dołączył(a): 19 cze 2010, o 20:08 Posty: 922
						 Płeć: mężczyzna
					
				 
				 
			 | 
			
				
				  Re: SV 650 vs SV 1000  
					
						Jeżdżąc non stop prostymi drogami to i Busa się znudzi szybko... 
					
						 _________________
   http://bikepics.com/members/mr0zd/03zx6r/ <-Zielony
					
  
			 | 
		 
		
			| 26 cze 2010, o 09:26 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 Owca007 
				spamOWCA 
				
					 Dołączył(a): 23 lut 2010, o 10:38 Posty: 7686 Lokalizacja: Wrocław i Tłustomosty (granica opolskiego i ślaskiego)
						 Płeć: mężczyzna
					
						 Moto: BMW + szpera :)
					
				 
				 
			 | 
			
				
				  Re: SV 650 vs SV 1000  
					
						Widać dr.tommy dobrze się czuje na moto i chce coś dużego. Jak Koń ma na dłużej starczyć to RSV 1000 czy coś w rodzaju Gixa 1000 bierz. 
					
						 _________________ Jak czegoś dusz pragnie to gg 1487770
					
  
			 | 
		 
		
			| 26 cze 2010, o 09:33 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 sirmariano 
				SV Rider 
				
					 Dołączył(a): 23 lut 2010, o 09:21 Posty: 635
				 
				 
			 | 
			
				
				  Re: SV 650 vs SV 1000  
					
						Albo BMW s1000rr    
					
						 _________________
                    
  SV650S K1
					
  
			 | 
		 
		
			| 26 cze 2010, o 10:12 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 Pitbull 
				rowerzysta 
				
					 Dołączył(a): 26 kwi 2010, o 09:08 Posty: 23 Lokalizacja: Adamówek
						 Płeć: mężczyzna
					
				 
				 
			 | 
			
				
				  Re: SV 650 vs SV 1000  
					
						Hmm co do litra na pierwsze moto, to litrowe SV ma tyle mocy co mały gixer, także jak trochę myślisz to przeżyjesz, ale też niekoniecznie, taka zabawa   Ja to mówię, że ten litr w tym SV to jest symboliczny, vmax powtarzalny( nie z górki) na poziomie 260 i siedzenie jak na dużym psie( wysoko jak cholera) nie stawia tego motocykla obok sportowych litrów, te moto nie jest ani sportowe, ani turystyczne, za to fajnie w sumie wygląda i kupisz litra z około 2005 roku za śmieszne pieniądze. Jak dostanę 12 tyś za swojego pod koniec roku to będę zadowolony. Od pierwszego właściciela we Włoszech i ja jestem pierwszym tu, a będę sprzedawał bo będzie coś szybszego znów. Części znowu nie są takie drogie.  Uszczelka tego nieszczęsnego wysprzęglika to 30zł w salonie, wymiana 10 minut. Najgorsze jest spalanie, mnie cały czas żre po 10 litrów i irytujące jest czasami przejeżdżanie 130 km do rezerwy.  
					
						 _________________ SV 1000 S
					
  
			 | 
		 
		
			| 26 cze 2010, o 12:00 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 spazz 
				chachar 
				
					 Dołączył(a): 23 lut 2010, o 17:29 Posty: 2311 Lokalizacja: Oberschlesien
						 Płeć: mężczyzna
					
						 Moto: Brak
					
				 
				 
			 | 
			
				
				  Re: SV 650 vs SV 1000  
					
						no z litrami sportowymi tego nie ma co porownywac... dletgo nka do sv 1000 jest wymazona konfiguracja. jak na nejkeda ma mocy i njutkow w sam raz. eska nie moz esie zdecydowac czym jest dotego paszczurowaty ma wyglad. 
					
						 _________________ CHŁOP BEZ POLERKI JEST JAK MIĘSNY BEZ WINERKI!!!
  
					
  
			 | 
		 
		
			| 26 cze 2010, o 12:26 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		 | 
	 
	
	 
	 
	
 
	
	
	
		Kto przegląda forum | 
	 
	
		Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 1 gość  | 
	 
	 
	 | 
	Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
  | 
 
 
     
	 |