| 
	
	
      Prawdopodobnie najlepsze na świecie forum Suzuki SV 650 / SV 1000 ;) 
	
    
    
    
    
    
	
	
		
			
				 
			 | 
		
			 Strona 1 z 1
  | 
			 [ Posty: 7 ]  | 
			 | 
		
	 
	 
			
	
	suzuki sv 1000. Szczegolowe informacje   
	
        
        
            | Autor | 
            Wiadomość | 
         
        
			| 
				
				 kostekpk 
				rowerzysta 
				
					 Dołączył(a): 1 mar 2016, o 20:07 Posty: 13
						 Płeć: mężczyzna
					
						 Moto: sv 1000s
					
				 
				 
			 | 
			
				
				  suzuki sv 1000. Szczegolowe informacje  
					
						Witajcie.  Pzymierzam sie do zakupu sv 1000s i w zwiazku z tym  chciałbym sie od was dowiedziec róznyh informacji na temat sv. Z którego rocznika najlepiej kupic sv? Są w ogóle jakies roznice np. Moc itp?  I na co zwracać uwage przy kupnie sv 1000. 
					
  
			 | 
		 
		
			| 10 cze 2016, o 14:00 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 reeno91 
				pieszy 
				
					 Dołączył(a): 20 maja 2016, o 12:12 Posty: 4
						 Płeć: mężczyzna
					
						 Moto: SV1000S K4
					
				 
				 
			 | 
			
				
				  Re: suzuki sv 1000. Szczegolowe informacje  
					
						Rocznik raczej nie ma znaczenia, wersja z 2005 w pełnych owiewkach malowania GSX-R ma 4kW więcej. Od 2005 roku rama i felgi są oryginalnie czarne, także jeśli masz moto z 2005+ ze srebrną ramą/ felgami to nie jest to 2005. Dodatkowo motocykle z Francji i Belgii były przepisowo blokowane do 78kW (10kW mniej niż normalnie), czemu zaradzić da się przecinając jeden pin w ECU, co w większości właściciele robili tuż po zakupie, także sprawdź tylko czy masz czarny kabelek z ECU przecięty. SVki produkowane od roku 2004 włącznie, mają na baku tylko symbol "S" a nie całą nazwę Suzuki, także jeśli trafisz na coś z 2004 albo nowsze z "Suzuki" na baku to bądź ostrożny. W moto ogólnie sprawdzasz to samo co zawsze, napęd i tylną oponę zjada mocno. Tarcze hamulcowe prawie zawsze będą oryginalne bo jeśli nie jeździsz nią na tor to hamulców prawie nie używasz. Także sprawdź czy nie masz bicia przy hamowaniu z 100km/h + bo jeśli jest to możliwe, że tarcze do wymiany, a to nie jest tania sprawa. Oczywiście czy nie ściąga itp. Szczególną uwagę zwróć na sprzęgło (głośne stukanie, różnica w głośności po wysprzęgleniu, ale gdy siedzisz na moto, bo jeśli przyłożysz ucho do dekla to zawsze słychać i jest to jest ok). Sprawdź też czy ktoś pakował do niej mod TRE (jakość wykonania modyfikacji) i ewentualnie stan green connectora ale to na pewno będzie ok, bo jeśli miało coś się dziać to już dawno temu. No i w sumie to jak zwykle oprócz całej mechaniki itd., sprawdź dokumenty, komplet kluczyków. No i nie licz na oryginalne przebiegi rzędu 20k. 
					
  
			 | 
		 
		
			| 10 cze 2016, o 19:31 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 kostekpk 
				rowerzysta 
				
					 Dołączył(a): 1 mar 2016, o 20:07 Posty: 13
						 Płeć: mężczyzna
					
						 Moto: sv 1000s
					
				 
				 
			 | 
			
				
				  Re: suzuki sv 1000. Szczegolowe informacje  
					
						Dzięki za naprawdę konkretną odpowiedz,  mam jeszcze jedno pytanie: czekałem gdzieś w internecie ze sv miały wadliwe sprzęgło i ze da się je jakoś  naprawić/ przerobić i potem już nie ma z nim problemu.  Prawda to?  We wszystkich rocznikach występował ten problem? I na czym on dokładnie polega? 
					
  
			 | 
		 
		
			| 11 cze 2016, o 21:22 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 reeno91 
				pieszy 
				
					 Dołączył(a): 20 maja 2016, o 12:12 Posty: 4
						 Płeć: mężczyzna
					
						 Moto: SV1000S K4
					
				 
				 
			 | 
			
				
				  Re: suzuki sv 1000. Szczegolowe informacje  
					
						Tak jak pisałem odnośnie stukania. Jeśli słyszysz stukanie w sprzęgle, różnicę w głośności jego pracy podczas wysprzęglania, siedząc na moto, czyli z odległości około metra to może być problem. Ogólnie słabość tego sprzęgła polega na tym, że fabrycznie luz na sprężynach jest za za duży i to sprawia, że w miarę używania (dosyć szybko) luz się powiększa i sprzęgło zaczyna tłuc (niszczy się). W moim modelu wszystko jest ok, ale z tego co wiem to we wszystkich rocznikach coś takiego jest bardzo częste. Jeśli sprzęgło nie jest bardzo zjechane to możliwa jest regeneracja ogólnie mówiąc polegająca na wymianie łożyska i zlikwidowaniu luzu na sprężynach co sprawia, że sprzęgło działa lepiej niż nowe (ponoć). Jeśli jest bardzo zużyte to jest wymieniane a potem poprawiane (do stanu lepszego niż fabryczny) z tego co wyczytałem. Najpopularniejszym specem od tych konkretnych sprzęgieł jest niejaki pan Szrama z Warszawy. Poczytaj dokładniej, wszystko u niego na stronie jest opisane. Koszt regeneracji to około 600zł. 
					
  
			 | 
		 
		
			| 12 cze 2016, o 00:16 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 kostekpk 
				rowerzysta 
				
					 Dołączył(a): 1 mar 2016, o 20:07 Posty: 13
						 Płeć: mężczyzna
					
						 Moto: sv 1000s
					
				 
				 
			 | 
			
				
				  Re: suzuki sv 1000. Szczegolowe informacje  
					
						Okej, już wszystko rozumiem    
					
  
			 | 
		 
		
			| 12 cze 2016, o 20:20 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 tomek27 
				SV Rider 
				
					 Dołączył(a): 27 gru 2011, o 21:35 Posty: 329 Lokalizacja: Wyszków
						 Płeć: mężczyzna
					
						 Moto: SV 1000S K3'
					
				 
				 
			 | 
			
				
				  Re: suzuki sv 1000. Szczegolowe informacje  
					
						Ja od siebie dodam, że tematem poruszanym na forum był alternator i jego koło magnesowe, w którym magnesy potrafiły się odkleić od wibracji silnika, skutkiem czego są niskie wartości ładnowania, ewentualnie jego brak , kiedy magnesy się posypią. U mnie zaistniał ten przypadek, na szczęście sklejenie magnesów pomogło i SV śmiga jak nowa     Oprócz opon zwróć uwagę na łańcuch czy jest równo wyciągnięty    
					
  
			 | 
		 
		
			| 21 cze 2016, o 13:22 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 mirek 
				SV Rider 
				
					 Dołączył(a): 2 lip 2010, o 16:10 Posty: 943 Lokalizacja: Bydgoszcz
						 Płeć: mężczyzna
					
						 Moto: MT07
					
				 
				 
			 | 
			
				
				  Re: suzuki sv 1000. Szczegolowe informacje  
					
						Hamulce...     A! Dźwignia tchórza.     Potwierdzam, kilka lat miałem litra, nigdy nie użyłem hamulców.    
					
						 _________________
   ETZ 251 x2 1993-1996,XL600R 1996-1998,DR800 1998-2005,RF900R 2005-2007,FMX650 2007-2009,SV650S 2008-2010,SV1000N 2010-2015, XR600R 2011-2016, CMX250 2014-2015, DR 350S 2014-..., MT-07 2015-..., DR-Z 400SM 2016-...
					
  
			 | 
		 
		
			| 27 cze 2016, o 09:17 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		 | 
	 
	
	 
	 
	
	
		
			
				  
			 | 
		
			 Strona 1 z 1
  | 
			 [ Posty: 7 ]  | 
			 | 
		
	 
	 
 
	
	
	
		Kto przegląda forum | 
	 
	
		Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość  | 
	 
	 
	 | 
	Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
  | 
 
 
     
	 |