| 
	
	
      Prawdopodobnie najlepsze na świecie forum Suzuki SV 650 / SV 1000 ;) 
	
    
    
    
    
    
	
	
		
			
				 
			 | 
		
			 Strona 1 z 1
  | 
			 [ Posty: 2 ]  | 
			 | 
		
	 
	 
			
	
	
	
        
        
            | Autor | 
            Wiadomość | 
         
        
			| 
				
				 Kronos 
				Zygzak Rajder 
				
					 Dołączył(a): 21 mar 2010, o 21:16 Posty: 755 Lokalizacja: OP
						 Płeć: mężczyzna
					
						 Moto: ZX10R gen 5
					
				 
				 
			 | 
			
				
				  Ukochana norma EURO4  
					
						No to jestem po detoksie swojego ZX10R 2016 – pierwszego( obok ZZR 2016), którego dopadło uzależnienie w postaci nieszczęsnej normy Euro4. Cóż..... po detoksie czyli zabiegu usuwającym kaganiec Eco, który nie obejmuje, żadnych dodatkowych map, chipu, zmian konstrukcyjnych, jestem mega zaskoczony zmianami. Powiem tak, sceptyczny z natury nie popadam w siłę sugestii a właściwie staram się nie popadać, co zazwyczaj mi wychodzi. Do rzeczy.
  Zczytany z ECU program pokazywał jasno, że np. na 3 biegu przy 6 tyś obr. i maksymalnym otwarciu rolgazu, komputer otwierał przepustnicę uwaga na …...nie na 90%, nie na 80 nawet nie na 70 a na k..... 56 % !!!!!!!!! Eco Euro 4 zaprogramowane w ECU mówiło „Stary nie nakręcaj się jeździmy ECO”.
  Masakra. Po zmianie, różnice pomiędzy otwarciem rol gazu a przepustnicami wynoszą do 2 %. Na co się to przekłada:
  - elastyczność silnika poszybowało 30% w górę od 4.5-5 tyś obrotów on ciągnie jak szalony dostając totalnej korby w granicach 8200 obrotów. krzywa mocy i momentu nie jest już taka grzeczna jak na fabrycznych mapach (są miejsca „słabsze” ale radykalnie wszystko jest „do góry”. Motocykl był na hamowni przed i po zabiegu więc te wartości są mierzalne).
  Moc na kole jak i na wale powędrowała o lekko ponad 2 KM w górę, moment też o pewną wartość, której po prostu teraz nie pamietam
  KQS działa teraz zarówno w górę jak i w dół przy redukcji. Na fabrycznym programie jest to zablokowane, pomimo że Kawasaki zainstalowało KQS 2 kierunkowy (paranoja)
  zniesiono limit v-maxa - co generalnie mnie mało interesuje.
  Praca KQS jest regulowana jeśli chodzi o minimalne obroty pracy, jak i stopień twardości reakcji w skali soft -1 hard -10.
  To na tyle refleksji na szybko. Dla nas E4 to ZŁO 
					
						 _________________ Suzuki SV 650s K5 => SUZUKI GSX1300RK8=> Kawasaki ZZR1400 II GEN=>KAWASAKI ZX10R gen 5
					
  
			 | 
		 
		
			| 15 lip 2016, o 19:48 | 
			
				
					 
					
					 
				    
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 Larem 
				motocyklista 
				
					 Dołączył(a): 11 wrz 2013, o 20:16 Posty: 133 Lokalizacja: Wrocław/Choroń k. Cz-wy
						 Płeć: mężczyzna
					
						 Moto: SV650N 99'
					
				 
				 
			 | 
			
				
				  Re: Ukochana norma EURO4  
					
						Jeżeli będziesz miał możliwość to wrzuć te wykresy. Pewnie to lepiej zobrazuje co i jak. 
					
						 _________________ Moja SV
					
  
			 | 
		 
		
			| 15 lip 2016, o 20:14 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		 | 
	 
	
	 
	 
	
	
		
			
				  
			 | 
		
			 Strona 1 z 1
  | 
			 [ Posty: 2 ]  | 
			 | 
		
	 
	 
 
	
	
	
		Kto przegląda forum | 
	 
	
		Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość  | 
	 
	 
	 | 
	Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
  | 
 
 
     
	 |