| Autor | Wiadomość | 
        
			| Janek87 SV Rider 
					Dołączył(a): 19 sty 2013, o 13:58
 Posty: 3738
 Lokalizacja: Petrisvilla
 Płeć: mężczyzna
 Moto: X11
   |   Re: Wymiana oleju w lagach, ile oleju -  WSZYSTKO KROK PO KRHmm    długo masz ten motocykl? Kupuj 2 nowe sprężyny. Oryginał ASO czy też inne zamienniki ale 2 nowe._________________
 SV650 => X11
   
 
 | 
		
			| 14 mar 2017, o 17:32 | 
					
					   | 
	
	
		|  | 
	
			| GTwice motorowerzysta 
					Dołączył(a): 8 sty 2016, o 14:20
 Posty: 78
 Lokalizacja: Łódź
 Płeć: mężczyzna
 Moto: SV650S K9
   |   Re: Wymiana oleju w lagach, ile oleju -  WSZYSTKO KROK PO KRTak, wiem, mógł być jakiś dzwon - ale jakim cudem tylko jedna sprężyna, a lagi proste i nie wyglądają na prostowane? EDIT: Jak bardzo i czym wyczyścić/zmyć resztki starego oleju? Użycie wody jest mocno niewskazane?
 
 | 
		
			| 14 mar 2017, o 17:44 | 
					
					   | 
	
	
		|  | 
	
			| Janek87 SV Rider 
					Dołączył(a): 19 sty 2013, o 13:58
 Posty: 3738
 Lokalizacja: Petrisvilla
 Płeć: mężczyzna
 Moto: X11
   |   Re: Wymiana oleju w lagach, ile oleju -  WSZYSTKO KROK PO KRBenzyną ekstrakcyjną. Może być wstępnie naftą świetlną a potem przepłukać benzyną ekstrakcyjną._________________
 SV650 => X11
   
 
 | 
		
			| 14 mar 2017, o 18:40 | 
					
					   | 
	
	
		|  | 
	
			| Sprychu98 motorowerzysta 
					Dołączył(a): 20 kwi 2016, o 15:32
 Posty: 65
 Lokalizacja: RJS
 Płeć: mężczyzna
 Moto: SV 650 S K2
   |   Re: Wymiana oleju w lagach, ile oleju -  WSZYSTKO KROK PO KRhttp://www.griba.pl/vx/manuale/amortyzator/budowa.jpgMam pytanie, dlaczego w sv i chyba wszystkich motocyklach, element 2 jest obrotowy nie zakotwiczony o żaden punkt. Chodzi mi o to, że nie można odkręcić zwykłym kluczem, tylko kluczem pneumatycznym imbusa i laga musi być ściśnięta.  Zastanawia mnie czy ktoś wie dlaczego, w taki sposób te zawieszenia są projektowane? 
 
 | 
		
			| 14 mar 2017, o 23:15 | 
					
					   | 
	
	
		|  | 
	
			| hubi199 SV Rider 
					Dołączył(a): 10 lis 2010, o 17:51
 Posty: 2845
 Lokalizacja: SJ
 Płeć: mężczyzna
 Moto: Sv 650N k3/mts1200
   |   Re: Wymiana oleju w lagach, ile oleju -  WSZYSTKO KROK PO KRWydaje mi się, że ściskana śruba działa pewnym momentem obrotowym na tłumik i z tego względu jest to obrotowy element. Ale inżynierem z zawiasów akurat nei jestem. 
 
 | 
		
			| 14 mar 2017, o 23:28 | 
					
					   | 
	
	
		|  | 
	
			| Sprychu98 motorowerzysta 
					Dołączył(a): 20 kwi 2016, o 15:32
 Posty: 65
 Lokalizacja: RJS
 Płeć: mężczyzna
 Moto: SV 650 S K2
   |   Re: Wymiana oleju w lagach, ile oleju -  WSZYSTKO KROK PO KRGdzieś słyszałem o jakichś kluczach co się wkłada przez całą lagę, ale nigdzie nie mogę takiego znaleźć. Jeśli serwisówka podaje 30Nm w SV to dam radę dokręcić czy bedzie się obracało? 
 
 | 
		
			| 16 mar 2017, o 16:54 | 
					
					   | 
	
	
		|  | 
	
			| Baranek SV Rider 
					Dołączył(a): 12 wrz 2015, o 19:41
 Posty: 857
 Lokalizacja: Olkusz
 Płeć: mężczyzna
 Moto: SV650S
   |   Re: Wymiana oleju w lagach, ile oleju -  WSZYSTKO KROK PO KRNie jest latwo ale da rade.
 Wysłane z mojego SM-G531F przy użyciu Tapatalka
 
 
 | 
		
			| 16 mar 2017, o 17:00 | 
					
					   | 
	
	
		|  | 
	
			| Janek87 SV Rider 
					Dołączył(a): 19 sty 2013, o 13:58
 Posty: 3738
 Lokalizacja: Petrisvilla
 Płeć: mężczyzna
 Moto: X11
   |   Re: Wymiana oleju w lagach, ile oleju -  WSZYSTKO KROK PO KR_________________
 SV650 => X11
   
 
 | 
		
			| 16 mar 2017, o 17:44 | 
					
					   | 
	
	
		|  | 
	
			| KrzysPL motocyklista 
					Dołączył(a): 9 lut 2014, o 17:41
 Posty: 263
 Lokalizacja: UK - Hemel Hempstead
 Płeć: mężczyzna
 Moto: SV650s K5
   |   Re: Wymiana oleju w lagach, ile oleju -  WSZYSTKO KROK PO KRNie wiem jak w Svce ale do gs500 ten klucz to był zwykły pręt z przyspawana nakrętka na koncu. 
 Sent from my HTC One M8s using Tapatalk
 
 
 | 
		
			| 16 mar 2017, o 23:28 | 
					
					   | 
	
	
		|  | 
	
			| Baranek SV Rider 
					Dołączył(a): 12 wrz 2015, o 19:41
 Posty: 857
 Lokalizacja: Olkusz
 Płeć: mężczyzna
 Moto: SV650S
   |   Re: Wymiana oleju w lagach, ile oleju -  WSZYSTKO KROK PO KRW sv nie ma takiego gniazda. Wysłane z mojego SM-G531F przy użyciu Tapatalka
 
 | 
		
			| 17 mar 2017, o 07:37 | 
					
					   | 
	
	
		|  | 
	
			| Sprychu98 motorowerzysta 
					Dołączył(a): 20 kwi 2016, o 15:32
 Posty: 65
 Lokalizacja: RJS
 Płeć: mężczyzna
 Moto: SV 650 S K2
   |   Re: Wymiana oleju w lagach, ile oleju -  WSZYSTKO KROK PO KRA zagłębiając sie jeszcze bardziej w temat wyczytałem że fachowo powinno się wymieniać przy każdym rozpoławianiu lag panewki ślizgowe. To prawda? 
 
 | 
		
			| 17 mar 2017, o 23:43 | 
					
					   | 
	
	
		|  | 
	
			| Passionesuzuki SV Rider 
					Dołączył(a): 12 lut 2016, o 22:05
 Posty: 1242
 Lokalizacja: Roma
 Płeć: mężczyzna
 Moto: Sv 650 K8 Traveller
   |   Re: Wymiana oleju w lagach, ile oleju -  WSZYSTKO KROK PO KRPierwsze slysze, znowu jakis manual ktos przegladal?_________________
 Nec temere,  nec timide.
 
 
 | 
		
			| 18 mar 2017, o 00:11 | 
					
					   | 
	
	
		|  | 
	
			| Sprychu98 motorowerzysta 
					Dołączył(a): 20 kwi 2016, o 15:32
 Posty: 65
 Lokalizacja: RJS
 Płeć: mężczyzna
 Moto: SV 650 S K2
   |   Re: Wymiana oleju w lagach, ile oleju -  WSZYSTKO KROK PO KRW jakimś motocyklu tak pisze ponoć w manualu, Tak piszą na innych forach. Oczywiście wiem, trzeba ocenić stan. A czy mogą się one uszkodzić przy rozpoławianiu lag? A to rozpoławianie to należy dość się przełożyć czy raczej delikatnie postukiwać. Nie chodzi mi przy SV tylko tak bardziej o inne. 
 
 | 
		
			| 18 mar 2017, o 00:28 | 
					
					   | 
	
	
		|  | 
	
			| Passionesuzuki SV Rider 
					Dołączył(a): 12 lut 2016, o 22:05
 Posty: 1242
 Lokalizacja: Roma
 Płeć: mężczyzna
 Moto: Sv 650 K8 Traveller
   |   Re: Wymiana oleju w lagach, ile oleju -  WSZYSTKO KROK PO KRPanewki sa delikatne i mozna latwo je uszkodzic, w niektorych motocyklach zaczynaly sie luzy juz po kilku tysiacach km patrz Zx 10 R, w Sv sa nie do zajechania jezeli serwisowane u mechanika. By sprawdzic luzy unosisz przednie kolo i ciagniesz je do przodu i do tylu, luzy na lagach to panewki do wymiany. _________________
 Nec temere,  nec timide.
 
 
 | 
		
			| 18 mar 2017, o 00:42 | 
					
					   | 
	
	
		|  | 
	
			| Sprychu98 motorowerzysta 
					Dołączył(a): 20 kwi 2016, o 15:32
 Posty: 65
 Lokalizacja: RJS
 Płeć: mężczyzna
 Moto: SV 650 S K2
   |   Re: Wymiana oleju w lagach, ile oleju -  WSZYSTKO KROK PO KRBardziej mi chodzi o to, że przy rozłączaniu lagi  zewnętrzna panewka wypycha wewnętrzną, przez co może ulec uszkodzeniu i przy rozłączaniu laga się zacina (panewki na siebie nachodzą klinując i niszcząc teflon na nich) i tu pytanie czy można zapobiec takiemu uszkodzeniu? 
 
 | 
		
			| 18 mar 2017, o 17:19 | 
					
					   | 
	
	
		|  | 
	
			| Docislaw rowerzysta 
					Dołączył(a): 22 lut 2017, o 23:01
 Posty: 12
 Płeć: mężczyzna
 Moto: Sv650 k4
   |   Re: Wymiana oleju w lagach, ile oleju -  WSZYSTKO KROK PO KRHehe o panie, ladnie wygieta   Pytanie o klocki po silnik. Nie patrze teraz na Suze ale z tego co pamietam to nalezaloby klocka dac na wydech. Nie odegnie sie tutaj rura? Pacnijcie mnie jesli popadam w paranoje. Taka jest ladna, żółciutka   Wysłane z mojego SM-N900V przy użyciu Tapatalka_________________
 ...jechałem szybko, gdyż lubię zapierdalać!
   
 
 | 
		
			| 18 mar 2017, o 18:57 | 
					
					   | 
	
	
		|  | 
	
			| Docislaw rowerzysta 
					Dołączył(a): 22 lut 2017, o 23:01
 Posty: 12
 Płeć: mężczyzna
 Moto: Sv650 k4
   |   Re: Wymiana oleju w lagach, ile oleju -  WSZYSTKO KROK PO KRW service manualu do k4 pisza, zeby przy rozbieraniu lagow wymieniac od razu uszczelniacze oleju i pylow oraz panewki. Z palca to nie wyssane. Z reszta kilka postow wyzej pytal o to, czy faktycznie jest sens wymieniac caly set jesli nie jest wyraznie zuzyty. Rozumiem, ze sugerowalbys wymienic w przypadku widocznego zajechania tylko?   Wysłane z mojego SM-N900V przy użyciu Tapatalka_________________
 ...jechałem szybko, gdyż lubię zapierdalać!
   
 
 | 
		
			| 18 mar 2017, o 19:02 | 
					
					   | 
	
	
		|  | 
	
			| Sprychu98 motorowerzysta 
					Dołączył(a): 20 kwi 2016, o 15:32
 Posty: 65
 Lokalizacja: RJS
 Płeć: mężczyzna
 Moto: SV 650 S K2
   |   Re: Wymiana oleju w lagach, ile oleju -  WSZYSTKO KROK PO KRW SV nie trzeba dawać klocka pod kolektor wydechowy, ba nawet nie ma takiej możliwości. Ustawiasz moto z tyłu na podstawce, a pod silnik tylko klocki. Całość jest stabilna. Według mnie nie ma sensu zmieniać, jeśli w bdb stanie, chyba że ktoś chce i jest pedantyczny   EDIT Teraz popatrzyłem i faktycznie pytałeś o to stronę wcześniejszej.
 
 | 
		
			| 18 mar 2017, o 20:30 | 
					
					   | 
	
	
		|  | 
	
			| KrzysPL motocyklista 
					Dołączył(a): 9 lut 2014, o 17:41
 Posty: 263
 Lokalizacja: UK - Hemel Hempstead
 Płeć: mężczyzna
 Moto: SV650s K5
   |   Re: Wymiana oleju w lagach, ile oleju -  WSZYSTKO KROK PO KRWymieniłem ostatnio olej w lagach I uszczelniacze w małej wtryskowej. Lagi rozebralem I wyczyściłem, uszczelniacze nabilem przez stare, oleju nalalem 94mm. Po jakis 40km zaczęły ciec obie lagi. Wydaje mi się że założyłem uszczelniacze do góry nogami. Jak powinny być założone uszczelniacze? Chyba że macie jakieś inne pomysły?
 Stare uszczelniacze nie ciekły, ale wymieniłem łożysko główki ramy a moto ma już 70k km to stwierdziłem że wymienię uszczelniacze  przy okazji.
 
 
 | 
		
			| 11 cze 2018, o 09:34 | 
					
					   | 
	
	
		|  | 
	
			| koroviov SV Rider 
					Dołączył(a): 25 lut 2010, o 12:42
 Posty: 3213
 Płeć: mężczyzna
 Moto: SV650 SS
   |   Re: Wymiana oleju w lagach, ile oleju -  WSZYSTKO KROK PO KRpokarało Cię za naprawianie dobrego. Możliwości są dwie: uszkodziłeś przy zakładaniu i bardziej prawdopodobna - do góry nogami. W obu przypadkach trzeba to rozebrać ponownie. Jest jeszcze trzecia możliwość. Stuknąłeś gdzieś młotkiem w lagę, uszkodziłeś ją i uszczelniacz nie przylega dobrze. Ale to mało prawdopodobne. Nie jesteś partaczem z tego co czytam. _________________
 Najlepszą metodą tunningu jest obniżenie masy. Masy motocyklisty.
 
 
 | 
		
			| 11 cze 2018, o 10:44 | 
					
					   | 
	
	
		|  |