| Autor | 
            Wiadomość | 
        
        
			| 
				
				 kamil18c 
				rowerzysta 
				
					 Dołączył(a): 28 mar 2016, o 18:31 Posty: 32
						 Płeć: mężczyzna
					
						 Moto: SV650N 2007
					
				 
				 
			 | 
			
				
				  Falowanie obrotów między 3000 -4000  
					
						Witam Co może być przyczyną falowania obrotów w sv650n 2006r miedzy 3 a 4 tyś. Regulacja zaworów i synchronizacja przepustnic zrobiona. Filtr powietrza czysty, świece nowe. 
					
  
			 | 
		
		
			| 26 lut 2017, o 22:32 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		
	
	
		  | 
	
	
			| 
				
				 Passionesuzuki 
				SV Rider 
				
					 Dołączył(a): 12 lut 2016, o 22:05 Posty: 1242 Lokalizacja: Roma
						 Płeć: mężczyzna
					
						 Moto: Sv 650 K8 Traveller
					
				 
				 
			 | 
			
				
				  Re: Falowanie obrotów między 3000 -4000  
					
						Przednia fajka? 
					
						 _________________ Nec temere,  nec timide.
					
  
			 | 
		
		
			| 26 lut 2017, o 23:57 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		
	
	
		  | 
	
	
			| 
				
				 hubi199 
				SV Rider 
				
					 Dołączył(a): 10 lis 2010, o 17:51 Posty: 2845 Lokalizacja: SJ
						 Płeć: mężczyzna
					
						 Moto: Sv 650N k3/mts1200
					
				 
				 
			 | 
			
				
				  Re: Falowanie obrotów między 3000 -4000  
					
						Ale czemu w tym przedziale? Jak jedziesz to spadają obroty? Choć pewnie na postoju to zauważyłeś. 
					
  
			 | 
		
		
			| 27 lut 2017, o 15:03 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		
	
	
		  | 
	
	
			| 
				
				 kamil18c 
				rowerzysta 
				
					 Dołączył(a): 28 mar 2016, o 18:31 Posty: 32
						 Płeć: mężczyzna
					
						 Moto: SV650N 2007
					
				 
				 
			 | 
			
				
				  Re: Falowanie obrotów między 3000 -4000  
					
						Jest to odczuwalne podczas jazdy, objawia się to szarpnięciami gdy chce jechać na równych obrotach w tym przedziale. Jest to trochę uciążliwe. Problem ustępuje gdy dodam gazu i przyśpieszę. Na postoju gdy chce ustawić powiedzmy 3500 obrotów to wskazówka  skacze góra i dół o ok. 300. Nie zauważyłem by coś takiego działo się w innym przedziale obrotowym. 
					
  
			 | 
		
		
			| 28 lut 2017, o 01:31 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		
	
	
		  | 
	
	
			| 
				
				 hubi199 
				SV Rider 
				
					 Dołączył(a): 10 lis 2010, o 17:51 Posty: 2845 Lokalizacja: SJ
						 Płeć: mężczyzna
					
						 Moto: Sv 650N k3/mts1200
					
				 
				 
			 | 
			
				
				  Re: Falowanie obrotów między 3000 -4000  
					
						Sprawdz tps czy nie jest uszkoddzony i dodatkowe przepustnice. 
					
  
			 | 
		
		
			| 28 lut 2017, o 15:32 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		
	
	
		  | 
	
	
			| 
				
				 kamil18c 
				rowerzysta 
				
					 Dołączył(a): 28 mar 2016, o 18:31 Posty: 32
						 Płeć: mężczyzna
					
						 Moto: SV650N 2007
					
				 
				 
			 | 
			
				
				  Re: Falowanie obrotów między 3000 -4000  
					
						Trochę czasu minęło ale w końcu znalazłem czas na to. Tps nie wygląda by był uszkodzony, ustawiłem go. Ale dalej nie ma różnicy. Obroty falują.  Co jeszcze mogę sprawdzić 
					
  
			 | 
		
		
			| 5 kwi 2017, o 17:01 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		
	
	
		  | 
	
	
			| 
				
				 twistyddd 
				motorowerzysta 
				
					 Dołączył(a): 6 paź 2016, o 14:23 Posty: 77
						 Płeć: mężczyzna
					
						 Moto: SV650S '99
					
				 
				 
			 | 
			
				
				  Re: Falowanie obrotów między 3000 -4000  
					
						W gazniku obstawiałbym iglice z membrana i dysze glowna. to one odpowiadaja za prace silnika w tym przedziale obrotow..  u Ciebie pewnie dawka paliwa steruje komputer wiec moze tu poszukaj problemu. 
					
  
			 | 
		
		
			| 6 kwi 2017, o 02:08 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		
	
	
		  | 
	
	
			| 
				
				 Shadowblade 
				rowerzysta 
				
					 Dołączył(a): 25 maja 2013, o 14:26 Posty: 49 Lokalizacja: Wrocław/Radomsko
						 Płeć: mężczyzna
					
						 Moto: SV1000N K5,all black
					
				 
				 
			 | 
			
				
				  Re: Falowanie obrotów między 3000 -4000  
					
						Eh przecież to klasyka gatunku czyli sonda lambda. Ona reguluje skład mieszanki tylko do 3-4 tys obrotów i nawet w tych obrotach przestaje go regulować jak dodamy dużo gazu. Zapewne masz zmienione wydechy lub padniętą sondę. Odepnij sobie ją i zobacz czy jest lepiej. Jak tak to podłącz wtyczkę i odetnij czarny kabel sygnałowy od sondy lambda i ciesz się życiem bez FI i normalną jazdą na niskich obrotach. Znany problem w litrach bo tam sondy dawane od samego początku ale tylko w wersjach EU. US nie ma tego problemu. Ekoterroryzm. 
					
  
			 | 
		
		
			| 15 maja 2017, o 09:25 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		
	
	
		  | 
	
	
			| 
				
				 kamil18c 
				rowerzysta 
				
					 Dołączył(a): 28 mar 2016, o 18:31 Posty: 32
						 Płeć: mężczyzna
					
						 Moto: SV650N 2007
					
				 
				 
			 | 
			
				
				  Re: Falowanie obrotów między 3000 -4000  
					
						Niestety to nie to. Próbowałem już tego wcześniej. Widzę że w jakiś  sposób nie pojawił się tutaj post który wysłałem. Chciałem w nim dodać że zauważyłem że obroty falują  też w wyższym zakresie, tylko są mniej widoczne, uciążliwe. Właśnie miedzy 3000-4000 szarpie najbardziej. Może to kable, cewka? Jak myślicie takie falowanie ma jakiś duży wpływ na żywotność silnika? 
					
  
			 | 
		
		
			| 15 maja 2017, o 19:54 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		
	
	
		  | 
	
	
			| 
				
				 hubi199 
				SV Rider 
				
					 Dołączył(a): 10 lis 2010, o 17:51 Posty: 2845 Lokalizacja: SJ
						 Płeć: mężczyzna
					
						 Moto: Sv 650N k3/mts1200
					
				 
				 
			 | 
			
				
				  Re: Falowanie obrotów między 3000 -4000  
					
						I mnie dopadła podobna sytuacja, jak tylko uda mi się dojechać do garażu to będę kombinował. Serwis nie ma czasu, a ja nie mogę czekać. Jak znajde przyczyne dam znać. Chociaż u mnie było duże spalanie i nagle przestał działać tylny cylinder. 
					
  
			 | 
		
		
			| 15 maja 2017, o 21:04 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		
	
	
		  | 
	
	
			| 
				
				 Shadowblade 
				rowerzysta 
				
					 Dołączył(a): 25 maja 2013, o 14:26 Posty: 49 Lokalizacja: Wrocław/Radomsko
						 Płeć: mężczyzna
					
						 Moto: SV1000N K5,all black
					
				 
				 
			 | 
			
				
				  Re: Falowanie obrotów między 3000 -4000  
					
						Jeśli odpięcie sondy nie robi u Ciebie różnicy(choć i tak bym ją odciął bo same problemy tylko z tym) to synchro przepustnic i ustawienie dopiero wtedy TPS jeśli okazało się, że na wyższych obrotach również to występuje. Może też być lewe powietrze, ale osobiście nie uświadczyłem, a falowanie od rozregulowanych przepustnic jak najbardziej. 
					
  
			 | 
		
		
			| 16 maja 2017, o 10:45 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		
	
	
		  | 
	
	
			| 
				
				 hubi199 
				SV Rider 
				
					 Dołączył(a): 10 lis 2010, o 17:51 Posty: 2845 Lokalizacja: SJ
						 Płeć: mężczyzna
					
						 Moto: Sv 650N k3/mts1200
					
				 
				 
			 | 
			
				
				  Re: Falowanie obrotów między 3000 -4000  
					
						Jestem po wymianie cewki i troche pomajstrowałem przy synchronizacji przepustnic. Falowania nie ma, wszystko ydaje się w porządku poza jednym szczegółem. Przy małych otwarciach przepustnicy motocykl najpierw przyspiesza, po mocniejszym otwarciu zwalnia, a po mocniejszym dodaniu gazu już normalnie idzie. 
					
  
			 | 
		
		
			| 18 maja 2017, o 18:43 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		
	
	
		  | 
	
	
			| 
				
				 kamil18c 
				rowerzysta 
				
					 Dołączył(a): 28 mar 2016, o 18:31 Posty: 32
						 Płeć: mężczyzna
					
						 Moto: SV650N 2007
					
				 
				 
			 | 
			
				
				  Re: Falowanie obrotów między 3000 -4000  
					
						Gdzie kupiłeś cewkę? 
					
  
			 | 
		
		
			| 18 maja 2017, o 20:33 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		
	
	
		  | 
	
	
			| 
				
				 hubi199 
				SV Rider 
				
					 Dołączył(a): 10 lis 2010, o 17:51 Posty: 2845 Lokalizacja: SJ
						 Płeć: mężczyzna
					
						 Moto: Sv 650N k3/mts1200
					
				 
				 
			 | 
			
				
				  Re: Falowanie obrotów między 3000 -4000  
					
						Allegro bardzo mi się spieszyło, ale to chyba od synchronizacji wtrysków takie mam objawy.
  Edit: Po ustawieniu linek gazu (choć wątpie by to miało znaczenie) i obrocie śruby o 360st. w lewo od synchronizacji przepustnic, już nie ma miejsca coś takiego. Może minimalnie przy ~2tys 
					
  
			 | 
		
		
			| 18 maja 2017, o 21:01 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		
	
	
		 |