| Autor | 
            Wiadomość | 
        
        
			| 
				
				 switek 
				rowerzysta 
				
					 Dołączył(a): 14 kwi 2017, o 08:47 Posty: 29
						 Płeć: mężczyzna
					
						 Moto: SV 1000 2004
					
				 
				 
			 | 
			
				
				  Re: Szarpie, strzela w filtr na średnich i  niskich obrotach  
					
						Jak będzie nadal źle chodził to będę myślał dalej. Niestety kończą mi się już pomysły   Dziś powinienem dostać cewki i mam nadzieje że dziś będę montował... tylko dziś trochę zimno a w garażu nie mam ogrzewania    
					
  
			 | 
		
		
			| 20 kwi 2017, o 09:13 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		
	
	
		  | 
	
	
			| 
				
				 ciastek329 
				SV Rider 
				
					 Dołączył(a): 5 sty 2014, o 23:19 Posty: 319
						 Płeć: mężczyzna
					
						 Moto: SV650S 2001
					
				 
				 
			 | 
			
				
				  Re: Szarpie, strzela w filtr na średnich i  niskich obrotach  
					
						A może po prostu wtryskiwacze mają się nienajlepiej? Nie mam pojęcia jak to sprawdzić, chyba tylko podmienić.
  Wysłane z mojego Redmi Note 3 przy użyciu Tapatalka 
					
  
			 | 
		
		
			| 21 kwi 2017, o 00:34 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		
	
	
		  | 
	
	
			| 
				
				 Passionesuzuki 
				SV Rider 
				
					 Dołączył(a): 12 lut 2016, o 22:05 Posty: 1242 Lokalizacja: Roma
						 Płeć: mężczyzna
					
						 Moto: Sv 650 K8 Traveller
					
				 
				 
			 | 
			
				
				  Re: Szarpie, strzela w filtr na średnich i  niskich obrotach  
					
						
					
						 _________________ Nec temere,  nec timide.
					
  
			 | 
		
		
			| 21 kwi 2017, o 11:39 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		
	
	
		  | 
	
	
			| 
				
				 Passionesuzuki 
				SV Rider 
				
					 Dołączył(a): 12 lut 2016, o 22:05 Posty: 1242 Lokalizacja: Roma
						 Płeć: mężczyzna
					
						 Moto: Sv 650 K8 Traveller
					
				 
				 
			 | 
			
				
				  Re: Szarpie, strzela w filtr na średnich i  niskich obrotach  
					
						
					
						 _________________ Nec temere,  nec timide.
					
  
			 | 
		
		
			| 21 kwi 2017, o 11:40 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		
	
	
		  | 
	
	
			| 
				
				 Passionesuzuki 
				SV Rider 
				
					 Dołączył(a): 12 lut 2016, o 22:05 Posty: 1242 Lokalizacja: Roma
						 Płeć: mężczyzna
					
						 Moto: Sv 650 K8 Traveller
					
				 
				 
			 | 
			
				
				  Re: Szarpie, strzela w filtr na średnich i  niskich obrotach  
					
						Cos nie tak z paliwem, lub z cisnieniem paliwa. Nie wymieniaj nic zanim nie sprawdzisz tych rzeczy. 
					
						 _________________ Nec temere,  nec timide.
					
  
			 | 
		
		
			| 21 kwi 2017, o 11:42 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		
	
	
		  | 
	
	
			| 
				
				 switek 
				rowerzysta 
				
					 Dołączył(a): 14 kwi 2017, o 08:47 Posty: 29
						 Płeć: mężczyzna
					
						 Moto: SV 1000 2004
					
				 
				 
			 | 
			
				
				  Re: Szarpie, strzela w filtr na średnich i  niskich obrotach  
					
						Wymieniłem kable i cewki. Nadal strzela    Nie mam jak sprawdzic cisnienia paliwa i pomysly mi sie skonczyly. Oddaje do serwisu i jak cos mi zdiagnozuja to dam znac .... ale serwis dopiero 10 maja  
					
  
			 | 
		
		
			| 22 kwi 2017, o 13:44 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		
	
	
		  | 
	
	
			| 
				
				 switek 
				rowerzysta 
				
					 Dołączył(a): 14 kwi 2017, o 08:47 Posty: 29
						 Płeć: mężczyzna
					
						 Moto: SV 1000 2004
					
				 
				 
			 | 
			
				
				  Re: Szarpie, strzela w filtr na średnich i  niskich obrotach  
					
						Czy pompa paliwa powinna się zawsze zalaczac jak przelaczam czerwony przycisk? Nawet jak nie odpalę motocykla tylkko kilka razy bede wlaczal i wylaczał sam przycisk? Pytam bo w poprzednim motocyklu mialem tak ze jak pompa zrobila cisnienie to juz sie nie zalaczala przy nowym wcisnieciu przycisku. 
					
  
			 | 
		
		
			| 4 maja 2017, o 17:55 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		
	
	
		  | 
	
	
			| 
				
				 Cezar 
				SV Rider 
				
					 Dołączył(a): 29 lip 2015, o 06:23 Posty: 637 Lokalizacja: mapenzi
						 Płeć: mężczyzna
					
						 Moto: SV650s K7 we wiśni
					
				 
				 
			 | 
			
				
				  Re: Szarpie, strzela w filtr na średnich i  niskich obrotach  
					
						Tak 
					
  
			 | 
		
		
			| 4 maja 2017, o 20:56 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		
	
	
		  | 
	
	
			| 
				
				 switek 
				rowerzysta 
				
					 Dołączył(a): 14 kwi 2017, o 08:47 Posty: 29
						 Płeć: mężczyzna
					
						 Moto: SV 1000 2004
					
				 
				 
			 | 
			
				
				  Re: Szarpie, strzela w filtr na średnich i  niskich obrotach  
					
						Mechanik się poddał po 2 tygodniach pracy i nie wziął nic za diagnozę bo nic nie zdiagnozował. Ale 2 tygodnie stracone bezczynnie   Dziś będę przekładał z jednego szrota cały układ dolotowy z wtryskami i czujnikami .... Jak będzie z tym działać to kupie ten cały układ za 280 zl  
					
  
			 | 
		
		
			| 26 maja 2017, o 15:45 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		
	
	
		  | 
	
	
			| 
				
				 hubi199 
				SV Rider 
				
					 Dołączył(a): 10 lis 2010, o 17:51 Posty: 2845 Lokalizacja: SJ
						 Płeć: mężczyzna
					
						 Moto: Sv 650N k3/mts1200
					
				 
				 
			 | 
			
				
				  Re: Szarpie, strzela w filtr na średnich i  niskich obrotach  
					
						Skoro odczepiles iap (odp za zaplon i kat wtrysku) i nic sie nie zmieniło to pewnie to będzie.spróbuj jeszcze synchronizacji przepustnic 
					
  
			 | 
		
		
			| 26 maja 2017, o 16:51 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		
	
	
		  | 
	
	
			| 
				
				 switek 
				rowerzysta 
				
					 Dołączył(a): 14 kwi 2017, o 08:47 Posty: 29
						 Płeć: mężczyzna
					
						 Moto: SV 1000 2004
					
				 
				 
			 | 
			
				
				  Re: Szarpie, strzela w filtr na średnich i  niskich obrotach  
					
						Po podmianie calego ukladu dolotowego ze szrotu jest znacznie lepiej... ale nieraz strzeli w filtr ale i tak jest o niebo lepiej. Teraz moge juz ruszac z pod swiatel w miare bez obaw ze zgasnie. Zrobie jeszcze synchro przepustnic. Ale zauwazylem ze brakuje mocy do 2500 obrotow i przy 2500 do 3000 nastepuje lekkie szarpniecie i dostaje ogrom mocy. Coto moze byc? Moze jakis czujnik walu lub walka rozrzadu ? 
					
  
			 | 
		
		
			| 26 maja 2017, o 22:43 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		
	
	
		  | 
	
	
			| 
				
				 Shadowblade 
				rowerzysta 
				
					 Dołączył(a): 25 maja 2013, o 14:26 Posty: 49 Lokalizacja: Wrocław/Radomsko
						 Płeć: mężczyzna
					
						 Moto: SV1000N K5,all black
					
				 
				 
			 | 
			
				
				  Re: Szarpie, strzela w filtr na średnich i  niskich obrotach  
					
						Odpowiedź jest prosta, Sonda lambda. W tysiącu aż się prosi, żeby ją odpiąć. Jak odepniesz i będzie dobrze(a pewnie będzie) to aby nie mieć błędu po odpięciu, po prostu przetnij czarny kabel od sondy i wepnij wtyczkę. Błędu nie będzie a sonda nie będzie zubażać mieszanki w zakresie do 3-4 tys. obr. bo tylko w takim zakresie ona działa.  
					
  
			 | 
		
		
			| 29 maja 2017, o 11:35 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		
	
	
		  | 
	
	
			| 
				
				 switek 
				rowerzysta 
				
					 Dołączył(a): 14 kwi 2017, o 08:47 Posty: 29
						 Płeć: mężczyzna
					
						 Moto: SV 1000 2004
					
				 
				 
			 | 
			
				
				  Re: Szarpie, strzela w filtr na średnich i  niskich obrotach  
					
						Niestety to nie sonda, odpiąłem, ale tak samo się zachowywał po odpięciu. Przypiąłem ponownie. Ma ktoś jeszcze jakieś pomysły ? 
					
  
			 | 
		
		
			| 11 cze 2017, o 16:06 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		
	
	
		  | 
	
	
			| 
				
				 switek 
				rowerzysta 
				
					 Dołączył(a): 14 kwi 2017, o 08:47 Posty: 29
						 Płeć: mężczyzna
					
						 Moto: SV 1000 2004
					
				 
				 
			 | 
			
				
				  Re: Szarpie, strzela w filtr na średnich i  niskich obrotach  
					
						Dla tych którzy mają podobny problem rozwiązaniem u mnie problemów były głównie następujące zabiegi: - rozebranie całego układu dolotowego i wymiana wszystkich uszczelek i oringów. Powietrze było wciągane w kilku miejscach np przy samej przepustnicy. (sporo pracy i bardziej opłaca się kupić nowy element dolotowy za 300 zł z allegro)
  Dodatkowo wymieniłem oringi pod króćcami dolotowymi i wyczyściłem łączenia króćców z silnikiem, a na końcu wyczyściłem zawory PAIR, ale to już nie było wymagane bo już chodził normalnie silnik.
  Od tej pory wszystko działa jak należy. (żadne czujniki i inne elementy nie musiały być wymieniane).
  Motocykl jeździ płynnie w pełnym zakresie obrotów, zero szarpania. 
  Pozdrawiam i życzę udanych napraw. 
					
  
			 | 
		
		
			| 25 sie 2017, o 14:13 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		
	
	
		 |