| Autor | 
            Wiadomość | 
        
        
			| 
				
				 driver_89 
				rowerzysta 
				
					 Dołączył(a): 24 lut 2010, o 20:38 Posty: 42
				 
				 
			 | 
			
				
				  Re: SILNIK SV 650 a DL 650 - jakie różnice ?  
					
						http://www.sv650.fora.pl/silnik-silnik- ... 0,143.htmltutaj jest cala operacja wykonana przez KUBO przekladki k5 do starej budy wiec k4 tez bez problemu wejdzi tylko prosze o potwierdzene czy lepszy nowszy silnik z wieksyzm przebiegiem czy starszy z mniejszym   PS. a covboy wkladal silnik z SV ale litra a nie 650-tki     
					
  
			 | 
		
		
			| 25 lut 2010, o 14:44 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		
	
	
		  | 
	
	
			| 
				
				 kolecik 
				SV Rider 
				
					 Dołączył(a): 23 lut 2010, o 08:40 Posty: 997 Lokalizacja: Nadarzyn
						 Płeć: mężczyzna
					
						 Moto: średnia DRka
					
				 
				 
			 | 
			
				
				  Re: SILNIK SV 650 a DL 650 - jakie różnice ?  
					
						Covboy chyba lytra przeszczepił     
					
						 _________________ kolecik ...czarna eNka z 1999 roku => DR 350  http://www.bikepics.com/members/kolecik/
					
  
			 | 
		
		
			| 25 lut 2010, o 14:51 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		
	
	
		  | 
	
	
			| 
				
				 zvierzak 
				przewrotowiec 
				
					 Dołączył(a): 23 lut 2010, o 07:43 Posty: 832 Lokalizacja: Świdnik
						 Płeć: mężczyzna
					
						 Moto: 1100xx
					
				 
				 
			 | 
			
				
				  Re: SILNIK SV 650 a DL 650 - jakie różnice ?  
					
						Na tamto forum juz dostępu nie mam. Jak brać to nowszy na pewno, jeżeli dasz rade przeszczepić to jestem za nowszym  
					
						 _________________
 SV 650S K5  CBR 1100xx   http://motocyklem.eu
					
  
			 | 
		
		
			| 25 lut 2010, o 14:54 | 
			
				
					 
					
					 
				    
			 | 
    	
		
	
	
		  | 
	
	
			| 
				
				 Razor 
				erotoman-gawędziarz 
				
					 Dołączył(a): 23 lut 2010, o 02:34 Posty: 3871 Lokalizacja: Otwock
						 Płeć: mężczyzna
					
						 Moto: SV 1000N 2004
					
				 
				 
			 | 
			
				
				  Re: SILNIK SV 650 a DL 650 - jakie różnice ?  
					
						On włożył silnik od lytra do gaźnikowej SV, z tym, że wymieniał z tyłu wahacz i amortyzator na ten lytrowy. Poza tym męczył się długo z dorabianiem odpowiednich podkładek i mocowań tego silnika    
					
						 _________________ SVNERWUS
					
  
			 | 
		
		
			| 25 lut 2010, o 20:56 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		
	
	
		  | 
	
	
			| 
				
				 lasooch 
				SV Rider 
				
					 Dołączył(a): 23 lut 2010, o 02:22 Posty: 7755 Lokalizacja: WPR
						 Płeć: mężczyzna
					
						 Moto: TT1050
					
				 
				 
			 | 
			
				
				  Re: SILNIK SV 650 a DL 650 - jakie różnice ?  
					
						Ten temat dotyczy różnic między silnikami SV i DL. Posty, które nie dotyczą spraw mechanicznych zostały przeniesione do kosza. Wszelkie prywatne animozje proszę załatwiać na PW! 
					
						 _________________ Triumph Tiger 1050 << bikepics
					
  
			 | 
		
		
			| 28 lut 2010, o 11:48 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		
	
	
		  | 
	
	
			| 
				
				 driver_89 
				rowerzysta 
				
					 Dołączył(a): 24 lut 2010, o 20:38 Posty: 42
				 
				 
			 | 
			
				
				  Re: SILNIK SV 650 a DL 650 - jakie różnice ?  
					
						No wiec silnik już w garażu    i jest pierwszy problemik - spod jednej pokrywy zaworowej wydobywa się olej bo jest odkształcona od ciepła ( motor w którym był silnik się spalił) idąc dalej nowszy silnik ma w pokrywie zaworowej odmę i tu moje pytanie do czego ona służy? bo wyczytałem ze w samochodach do odpowietrzania skrzyni korbowej ;? KUBO w swojej wymianie silnika obracał odmy i kombinował z bakiem a ja mając jedna pokrywę do wymiany chce wymienić pokrywy zaworowe obie na te ze starego silnika... co się stanie wtedy z tymi odmami?  
					
  
			 | 
		
		
			| 2 mar 2010, o 07:48 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		
	
	
		  | 
	
	
			| 
				
				 lasooch 
				SV Rider 
				
					 Dołączył(a): 23 lut 2010, o 02:22 Posty: 7755 Lokalizacja: WPR
						 Płeć: mężczyzna
					
						 Moto: TT1050
					
				 
				 
			 | 
			
				
				  Re: SILNIK SV 650 a DL 650 - jakie różnice ?  
					
						W gaźnikowym też masz odmy, tylko nieco inaczej ukształtowane. A służą do tego samego co w samochodzie czy każdym innym motocyklu. Jeżeli między tłokiem a cylindrem pojawia się jakaś nieszczelność, to efektem są przedmuchy z komory spalania do skrzyni korbowej. A dzięki odmie podłączonej do airboxa, ciśnienie jest utrzymywane na stałym poziomie. Stąd też w wielu motocyklach ślady oleju wewnątrz airboxa ;) 
					
						 _________________ Triumph Tiger 1050 << bikepics
					
  
			 | 
		
		
			| 2 mar 2010, o 08:27 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		
	
	
		  | 
	
	
			| 
				
				 driver_89 
				rowerzysta 
				
					 Dołączył(a): 24 lut 2010, o 20:38 Posty: 42
				 
				 
			 | 
			
				
				  Re: SILNIK SV 650 a DL 650 - jakie różnice ?  
					
						Aha czyli te z góry są dodatkowe i oprócz nich są jeszcze inne, a te z góry mogę zatkać i założyć pokrywy od starego silnika, tak? 
					
  
			 | 
		
		
			| 2 mar 2010, o 09:02 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		
	
	
		  | 
	
	
			| 
				
				 lasooch 
				SV Rider 
				
					 Dołączył(a): 23 lut 2010, o 02:22 Posty: 7755 Lokalizacja: WPR
						 Płeć: mężczyzna
					
						 Moto: TT1050
					
				 
				 
			 | 
			
				
				  Re: SILNIK SV 650 a DL 650 - jakie różnice ?  
					
						Nie mam bladego pojęcia o czym piszesz   Fotki powinny pomóc ;)  
					
						 _________________ Triumph Tiger 1050 << bikepics
					
  
			 | 
		
		
			| 2 mar 2010, o 18:24 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		
	
	
		  | 
	
	
			| 
				
				 driver_89 
				rowerzysta 
				
					 Dołączył(a): 24 lut 2010, o 20:38 Posty: 42
				 
				 
			 | 
			
				
				  Re: SILNIK SV 650 a DL 650 - jakie różnice ?  
					
						Hehe już nie aktualne... będę wsadzał silnik ze starego modelu jednak... ;] 
					
  
			 | 
		
		
			| 2 mar 2010, o 20:23 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		
	
	
		 |